×
پیشنهاد ویژه مدرن فیلم
وب سایت مدرن فیلم مرجع دانلود رایگان فیلم و سریال های جدید ایرانی ۱۴۰۳ و خارجی دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده ۲۰۲۴ با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها

دانلود فیلم پیانیست دوبله فارسی The Pianist 2002

دانلود فیلم پیانیست دوبله فارسی

دانلود فیلم پیانیست دوبله فارسی The Pianist 2002 روایت ولادیسلاو ( آدرین برودی ) ، پیانیست باتجربه ، یک نمایش رادیویی اجرا می کند که باعث انفجار یکی از بمب های آلمان نازی در استودیوی رادیویی ورشو می شود.

نازی ها به ورشو حمله کردند و خانواده متمول ولادیسلاو از جمله پدر ، مادر ، برادر هنریک و خواهرانش پس از اشغال شهر مجبور به ترک آپارتمانهای مجهز خود شدند.

خصومت با یهودیان بر خانواده نیز تأثیر می گذارد ، اما هنوز کسی هدف واقعی این برنامه را نمی داند تا اینکه نازی ها یهودیان را سوار یک اتومبیل باری کردند تا آنها را به مکان نامعلومی منتقل کنند.

یکی از آشنایان خانواده از پلیس یهود او را بیرون کشید و با کمک دوست دیگری در یک آپارتمان مخفی شد.

مدتی بعد ، ورشو گرفتار قحطی ، بدبختی و بیماری شد و ولادیسلاو با موهای بلند و ریش مدام در حال حرکت بود تا کسی نتواند او را پیدا کند ، اما سروانی آلمانی ولادیسلاو را در یک خانه متروکه پیدا کرد.

 

دانلود فیلم The Pianist 2002 با کیفیت عالی و لینک مستقیم

[ به همراه لینک دانلود و دوبله فارسی اختصاصی ] ( جدید ) 

دانلود فیلم پیانیست دوبله فارسی

دانلود فیلم پیانیست دوبله فارسی

 

دانلود فیلم The Pianist 2002 دوبله فارسی :

دانلود رایگان با کیفیت ۱۰۸۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۷۲۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۴۸۰P

پخش آنلاین


جزئیات فیلم سینمایی The Pianist 2002 :

کارگردان : Roman Polanski

تهیه کننده : Roman Polanski

نویسنده فیلمنامه : Ronald Harwood

موسیقی : Wojciech Kilar

تدوین : Hervé de Luze

فیلمبرداری : Paweł Edelman

ژانر : بیوگرافی ، موزیکال و درام

مدت زمان فیلم : 145 دقیقه

imdb : 8.8

محصول : فرانسه، بریتانیا، آلمان و لهستان

تاریخ انتشار : May 24, 2002


دانلود فیلم خارجی جدید پیانیست به کارگردانی رومن پولانسکی با کیفیت FULL HD ، ۱۰۸۰p ، ۷۲۰p و حجم کم

فیلم پیانیست The Pianist 2002 فیلمی بیوگرافی ، موزیکال و درام محصول مشترک فرانسه، بریتانیا، آلمان و لهستان در سال ۲۰۰۲ به کارگردانی رومن پولانسکی است.

بازیگرانی چون آدرین برودی، توماس کرتشمن، امیلیا فاکس، فرانک فینلی، مورین لیپمن و اد استاپرد در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم بر پایه کتابی با همین نام نوشته ولادیسلاو اشپیلمان که خودش از بازماندگان واقعه هولوکاست است ساخته شده‌است.

فیلم پیانیست موفق به دریافت جوایز متعددی از جمله نخل طلا در جشنواره کن، و سه جایزه اسکار شده‌است.

شما می توانید نسخه اصلی فیلم پیانیست The Pianist 2002 را به رایگان با لینک مستقیم از سایت مدرن فیلم و مصرف اینترنت نیم بها دانلود نمایید.


دانلود کامل فیلم The Pianist 2002 بدون سانسور و حجم کم از رسانه مدرن فیلم

بازیگران فیلم سینمایی پیانیست The Pianist 2002 :

Adrien Brody as Władysław Szpilman

Thomas Kretschmann as Captain Wilm Hosenfeld

Frank Finlay as Samuel Szpilman

Maureen Lipman as Edwarda Szpilman

Emilia Fox as Dorota

Ed Stoppard as Henryk Szpilman

Julia Rayner as Regina Szpilman

Jessica Kate Meyer as Halina Szpilman

Ronan Vibert as Andrzej Bogucki

Ruth Platt as Janina Bogucki

Andrew Tiernan as Szalas

Michał Żebrowski as Jurek

Roy Smiles as Itzhak Heller

Richard Ridings as Mr. Lipa

Daniel Caltagirone as Majorek

Valentine Pelka as Dorota’s Husband

Zbigniew Zamachowski as Customer with Coins

Ireneusz Machnicki as SS Officer

Cezary Krajewski as SS Officer


دانلود رایگان فیلم سینمایی خارجی پیانیست با هنرمندی آدرین برودی

در سپتامبر 1939 ، Władysław Szpilman ، پیانیست لهستانی – یهودی ، هنگام بمباران این ایستگاه در هنگام حمله آلمان نازی ها به لهستان ، در رادیو در ورشو مشغول پخش زنده است. Szpilman به امید یک پیروزی سریع ، وقتی می فهمد انگلیس و فرانسه علیه آلمان اعلان جنگ داده اند ، با خانواده اش در خانه خوشحال می شود ، اما کمک وعده داده شده عملی نمی شود. جنگ بیش از یک ماه طول می کشد ، ارتش آلمان و شوروی همزمان در لبه های مختلف به لهستان حمله می کنند. ورشو بخشی از دولت عمومی تحت کنترل نازی ها می شود. یهودیان به زودی از کار یا داشتن مشاغل منع می شوند و همچنین به استفاده از بازوبندهای آبی رنگ ستاره داوود مجبور می شوند.

در نوامبر 1940 ، سزپیلمن و خانواده اش مجبور شدند از خانه خود به محله یهودی نشین منزوی و پرجمعیت ورشو بروند ، جایی که شرایط فقط بدتر می شود. مردم گرسنه می مانند ، نگهبانان SS بی رحم هستند ، کودکان گرسنه رها می شوند و در همه جا اجساد وجود دارد. در یک مورد ، Szpilmans شاهد این بودند که SS در هنگام دور زدن ، از جمله انداختن یک مرد روی ویلچر از پنجره ، یک خانواده را در یک آپارتمان آن طرف خیابان کشت.

در 16 آگوست 1942 ، Szpilman و خانواده اش در آستانه انتقال به اردوگاه نابودی Treblinka در چارچوب عملیات Reinhard. اما یکی از دوستانش در پلیس گتو یهود ، وادیسلاو را در Umschlagplatz می شناسد و او را از خانواده جدا می کند. او به یک کارگر برده تبدیل می شود ، و از شورش یهودی که می آید آگاه می شود. او با قاچاق اسلحه به محله یهودی نشین به مقاومت کمک می کند ، و در یک مورد به سختی از نگهبان مشکوک جلوگیری می کند. سرانجام Szpilman موفق به فرار می شود و با کمک دوست غیر یهودی ، آندره بوگوچکی و همسرش جانینا مخفی می شود.

در آوریل 1943 ، Szpilman از پنجره خود قیام گتو ورشو را تماشا می کند ، که به آن کمک می کند ، گسترش می یابد و در نهایت شکست می خورد. بعد از اینکه همسایه Szpilman را در آپارتمان کشف کرد ، مجبور می شود به مخفیگاه دوم فرار کند. در اتاق جدید پیانوی وجود دارد ، اما او مجبور به سکوت می شود ، در حالی که از زردی رنج می برد.

در آگوست 1944 ، در جریان قیام ورشو ، ارتش داخلی به یک ساختمان آلمانی در آن سوی خیابان و از مخفیگاه Szpilman حمله کرد. گلوله های تانک به آپارتمان اصابت کرده و وی را مجبور به فرار می کند. در طی ماه های بعدی ، ورشو نابود شد. Szpilman تنها مانده است تا ناامیدانه به جستجوی سرپناه و لوازم در بین ویرانه ها بپردازد. او سرانجام به خانه ای راه می یابد که یک قوطی ترشی پیدا می کند. وی در حالی که می خواست آن را باز کند ، توسط ویلم هوسنفلد افسر ورماخت مورد توجه قرار گرفت و او متوجه شد که Szpilman پیانیست است. او از Szpilman می خواهد که در خانه با یک پیانو بزرگ بازی کند. Szpilman فرسوده موفق به بازی Ballade شوپن در G minor می شود. Hosenfeld اجازه می دهد Szpilman در اتاق زیر شیروانی خانه خالی مخفی شود. در حالی که در آنجا بود ، توسط افسر آلمانی به طور منظم به او غذا می رسد.

در ژانویه 1945 ، آلمانی ها در حال عقب نشینی از ارتش سرخ هستند. Hosenfeld برای آخرین بار با Szpilman ملاقات می کند و قول می دهد بعد از جنگ او را از رادیو لهستان گوش دهد. او کت بزرگ خود را به Szpilman می دهد تا گرم شود و برگ برود. در بهار 1945 ، زندانیان سابق یک اردوگاه کار اجباری نازی از کنار یک اردوگاه اسیر جنگی شوروی عبور می کردند و سربازان آلمانی را اسیر می کردند و از آنها سو abuse استفاده لفظی می کردند. هوزنفلد ، یکی از زندانیان ، یک زندانی آزاد شده را که از کار سابق وی به عنوان ویولون ابراز ناراحتی می کند ، می شنود. او از او س asksال می کند که آیا Szpilman را می شناسد یا نه ، این حرف او را تأیید می کند و Hosenfeld می گوید که به Szpilman کمک کرده و التماس می کند که به Szpilman بگوید در اردوگاه است. بعداً ، ویولونیست و Szpilman به اردوگاه زندانیان می رسند ، اما آن را رها شده می یابند.

بعد از جنگ ، Szpilman دوباره به رادیو لهستان بازگشت و در آنجا “Grand Polonaise brillante” شوپن را برای مخاطبان معتبر زیادی اجرا کرد. در یک پایان نامه آمده است که Szpilman در 6 ژوئیه سال 2000 در سن 88 سالگی درگذشت ، و آنچه از Hosenfeld شناخته شده است این است که او در سال 1952 درگذشت ، هنوز در اسارت شوروی بود.


رسانه مدرن فیلم امید دارد که از دانلود فیلم سینمایی پیانیست دوبله فارسی The Pianist 2002 و تماشای این فیلم در کنار خانواده لذت ببرید. لطفا هرگونه نظر و نقد خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های خانوادگی ، ماجراجویانه و فانتزی : دانلود فیلم جادوی وارونه دوبله فارسی Upside Down Magic 2020

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های اکشن ، جنایی و درام : دانلود فیلم شرور دوبله فارسی Villain 2020

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های درام و بیوگرافی : دانلود فیلم توگو دوبله فارسی Togo 2019

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های جنایی ، درام و رازآلود : دانلود فیلم هفت دوبله فارسی Se7en 1995

سایر اطلاعات فیلم :

    25 جولای 21 هیچ دیدگاه
    0 0 رای ها
    امتیازتون به فیلم
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها