×
پیشنهاد ویژه مدرن فیلم
وب سایت مدرن فیلم مرجع دانلود رایگان فیلم و سریال های جدید ایرانی ۱۴۰۳ و خارجی دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده ۲۰۲۴ با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها

دانلود فیلم هفت دوبله فارسی Se7en 1995

دانلود فیلم هفت دوبله فارسی

دانلود فیلم هفت دوبله فارسی Se7en 1995 با لینک مستقیم

دانلود فیلم هفت دوبله فارسی Se7en 1995 روایت یک کارآگاه تازه کار به نام میلز با هنرمندی برد پیت که به همراه یک کارآگاه کهنه کار با نقش آفرینی مورگان فریمن ، یک قاتل سریالی مرموز را که از هفت گناه مرگبار به عنوان انگیزه در قتل ها استفاده می کند را دستگیر کنند.

 

دانلود فیلم Se7en 1995 با کیفیت عالی و لینک مستقیم

[ به همراه لینک دانلود و دوبله فارسی اختصاصی ] ( جدید ) 

دانلود فیلم هفت دوبله فارسی

دانلود فیلم هفت دوبله فارسی

 

دانلود فیلم Se7en 1995 دوبله فارسی :

دانلود رایگان با کیفیت ۱۰۸۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۷۲۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۴۸۰P

پخش آنلاین


جزئیات فیلم سینمایی Se7en 1995 :

کارگردان : David Fincher

تهیه کننده : Arnold Kopelson

نویسنده فیلمنامه : Andrew Kevin Walker

موسیقی : Howard Shore

تدوین : Richard Francis-Bruce

فیلمبرداری : Darius Khondji

ژانر : جنایی ، درام و رازآلود

مدت زمان فیلم : 127 دقیقه

imdb : 8.6

محصول : آمریکا

تاریخ انتشار : September 22, 1995


دانلود فیلم خارجی جدید هفت به کارگردانی دیوید فینچر با کیفیت FULL HD ، ۱۰۸۰p ، ۷۲۰p و حجم کم

فیلم هفت Se7en 1995 فیلمی جنایی ، درام و رازآلود محصول سال 1995 کشور آمریکا به کارگردانی دیوید فینچر است که توسط Cecchi Gori Pictures منتشر شد.

نویسندگی این فیلم را اندرو کوین واکر برعهده داشته است.

بازیگرانی چون مورگان فریمن، برد پیت، اندرو کوین واکر، دانیل زاکاپا، گوئینت پالترو، جان کاسینی، باب مک، پیتر کرامبی، رج ای کتی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۵ در آمریکا اکران شد و با استقبال بسیار خوب منتقدین مواجه شد.

جالب است بدانید این فیلم پس از حضور در جشنواره های بین المللی، موفق به کسب ۲۹ جایزه شد و توانست نامزد دریافت ۴۲ جایزه دیگر نیز شود.

شما می توانید نسخه اصلی فیلم هفت Se7en 1995 را به رایگان با لینک مستقیم از سایت مدرن فیلم و مصرف اینترنت نیم بها دانلود نمایید.


دانلود کامل فیلم Se7en 1995 بدون سانسور و حجم کم از رسانه مدرن فیلم

بازیگران فیلم سینمایی هفت Se7en 1995 :

Brad Pitt as Detective David Mills

Morgan Freeman as Detective Lieutenant William Somerset

Gwyneth Paltrow as Tracy Mills

Kevin Spacey as John Doe

R. Lee Ermey as Police Captain

Richard Roundtree as District Attorney Martin Talbot

Richard Schiff as Mark Swarr

Mark Boone Junior as Greasy FBI Man

Michael Massee as Man in Massage Parlour Booth

Leland Orser as Crazed Man in Massage Parlour

Julie Araskog as Mrs. Gould

John C. McGinley as SWAT team leader California

Hawthorne James as Library night guard George

Bob Mack as Gluttony Victim

Gene Borkan as Greed Victim

Michael Reid MacKay as Sloth Victim

Cat Mueller as Lust Victim

Heidi Schanz as Pride Victim

Reg E. Cathey as Dr. Santiago


دانلود رایگان فیلم سینمایی خارجی هفت با هنرمندی برد پیت

ستوان کارآگاه که به زودی بازنشسته می شود ویلیام سامرست با کارآگاه کوتاه روحیه اما آرمان گرا دیوید میلز که اخیراً به همراه همسرش تریسی به یک شهر بزرگ بدون نام منتقل شده است ، همکاری می کند. تریسی پس از ایجاد دوستی با سامرست ، به او اعتماد می کند که او باردار است و هنوز به میلز نگفته است ، زیرا از شهر ناراضی است و احساس می کند جایی برای تربیت کودک نیست. سامرست همدردی می کند ، زیرا سالها پیش با دوست دختر سابق خود وضعیت مشابهی داشته و به او توصیه می کند فقط در صورتی که قصد نگهداری کودک را دارد ، به میلز بگوید.

سامرست و میلز در مورد مجموعه ای از قتل های الهام گرفته از هفت گناه مرگبار تحقیق می کنند: یک مرد چاق بیمارگونه مجبور به خوردن غذا تا زمانی که شکمش ترکید ، نشان دهنده پرخوری و یک وکیل مدافع جنایی پس از اینکه مجبور شد یک پوند گوشت از خود بریزد ، به نمایندگی از طمع ، کشته شد . سرنخ های صحنه های قتل آنها را به آپارتمان مظنون سوق می دهد ، جایی که آنها قربانی سوم ، یک فروشنده مواد مخدر و کودک آزار را می بینند که به تخت بسته شده ، لاغر و به سختی زنده است و نماینده تنبلی است. قربانی سوم در وضعیت بحرانی قرار دارد و قادر به پاسخگویی به سوالات سامرست و میلز نیست. عکسهای روزانه قربانی که بیش از یک سال گرفته شده ، نشان می دهد که جنایات از قبل برنامه ریزی شده بود.

کارآگاهان با استفاده از سوابق کتابخانه ، یک جان دو را شناسایی و او را تا آپارتمانش رهگیری می کنند. دوو فرار می کند و میلز تعقیب می کند ، در این حین میلز از آتش فرار می کند و بازویش را زخمی می کند. میلز قبل از اینكه با اتوی لاستیك به سرش ضربه بزند كامیونی را جستجو می كند. در حالی که میلز ناتوان است ، Doe راه می رود و قبل از فرار ، لحظه ای او را با تهدید اسلحه نگه می دارد. این آپارتمان حاوی صدها دفترچه است که روانپریشی Doe را آشکار می کند و همچنین سرنخی برای قتل دیگری دارد. کارآگاهان خیلی دیر می رسند تا جلوی مردی را بگیرند که دوو با اسلحه مجبور به کشتن یک فاحشه با تجاوز به او با بند بند تیغه ای سفارشی کرده و نشان دهنده هوس است. روز بعد ، آنها در صحنه قربانی پنجم حضور می یابند ، مدلی که صورتش توسط Doe مثله شده است. به وی این گزینه داده شد که با کمک قرص ها درخواست کمک کند و زندگی خود را ناخوشایند یا خودکشی کند و گزینه دوم را به عنوان غرور انتخاب کرد.

وقتی سامرست و میلز به ایستگاه پلیس بازگشتند ، دوی غافلگیر از خون یک قربانی ناشناس خود را تحویل می دهد. دوو پیشنهاد می کند که به جنایات خود اعتراف کند ، اما به شرطی که سامرست و میلز را به مکانی مخفی که احتمالاً قربانیان حسادت و خشم در آن دفن می شوند ، بدرقه کند ، در غیر این صورت دیوانگی را مطرح می کند. سامرست محتاط است ، اما میلز موافق است. در طول رانندگی ، دوو ابراز پشیمانی از جنایات خود ، اعلام کرد که قربانیانش سزاوار مرگ هستند ، و خود را به عنوان یک شهید انتخاب شده توسط یک قدرت بالاتر برای شوکه کردن جهان از حالت بی تفاوتی ، اعلام می کند. Doe همچنین سخنان رمزآمیز و تهدیدآمیزی را در مورد Mills ، که عقیده خود را در مورد Doe به سادگی دیوانه است حفظ می کند.

دستورالعمل های دو ، کارآگاهان را به مکانی خلوت و دور افتاده هدایت می کند. دقایقی پس از ورود آنها ، یک ون تحویل نزدیک می شود. میلز دوو را با اسلحه نگه می دارد در حالی که سامرست می رود تا راننده را رهگیری کند و می گوید به او دستور داده اند جعبه ای را به مختصات آنها برساند. سامرست جعبه را باز می کند و با وحشت ناگهانی به میلز می گوید که عقب بماند. Doe نشان می دهد که او خود گناه حسادت را نشان می دهد ، زیرا او به زندگی میلز با تریسی حسادت می ورزد ، و حاکی از این است که جعبه حاوی سر بریده شده تریسی است. او میلز را کنترل می کند ، به او می گوید که تریسی برای زندگی او و زندگی فرزند متولد نشده اش التماس می کند و وقتی متوجه می شود که میلز از باردار بودن تریسی بی اطلاع است ، با تعجب و لذت عکس العمل نشان می دهد. علی رغم هشدارهای سامرست ، میلز عصبانی نقش خود را به عنوان عصبانیت ایفا می کند و دوو را به طور مکرر و شلیک می کند و نقشه Doe را تکمیل می کند. سامرست و کاپیتان پلیس در حالی که میلز ویران شده را با خود می برند ، تماشا می کنند. وقتی کاپیتان می پرسد کجا خواهد بود ، سامرست می گوید که آنجا خواهد بود ، به این معنی که او بازنشسته نخواهد شد. وی در صداپیشگی ، از همینگوی نقل می کند: “ارنست همینگوی یک بار نوشت” جهان جای خوبی است و ارزش جنگیدن برای آن را دارد. ” با قسمت دوم موافقم. ”


رسانه مدرن فیلم امید دارد که از دانلود فیلم سینمایی هفت دوبله فارسی Se7en 1995 و تماشای این فیلم در کنار خانواده لذت ببرید. لطفا هرگونه نظر و نقد خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های کمدی و درام : دانلود فیلم سرسخت دوبله فارسی Irresistible 2020

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های کمدی ، درام و جنگی : دانلود فیلم جوجو خرگوشه دوبله فارسی Jojo Rabbit 2019

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های هیجان انگیز و رازآلود : دانلود فیلم به سوی ستارگان دوبله فارسی Ad Astra 2019

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های علمی تخیلی و مهیج : دانلود فیلم مرد ماه جوزا دوبله فارسی Gemini Man 2019

سایر اطلاعات فیلم :

    18 جولای 21 2 دیدگاه
    0 0 رای ها
    امتیازتون به فیلم
    اشتراک در
    اطلاع از
    2 دیدگاه
    تازه‌ترین
    قدیمی‌ترین بیشترین رأی
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    روشا
    2 سال قبل

    سانسور داره؟