×
پیشنهاد ویژه مدرن فیلم
وب سایت مدرن فیلم مرجع دانلود رایگان فیلم و سریال های جدید ایرانی ۱۴۰۳ و خارجی دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده ۲۰۲۴ با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها

دانلود فیلم جادوی وارونه دوبله فارسی Upside Down Magic 2020

دانلود فیلم جادوی وارونه دوبله فارسی

دانلود فیلم جادوی وارونه دوبله فارسی Upside Down Magic 2020 روایت یک دختر 13 ساله به نام نوری و بهترین دوستش رینا وجود دارد که هر دو قدرت عجیبی دارند.

با وجود این نیروهای ویژه ، آنها برای کنترل نیروهای خود وارد مدرسه جادویی شدند.

 

دانلود فیلم Upside Down Magic 2020 با کیفیت عالی و لینک مستقیم

[ به همراه لینک دانلود و دوبله فارسی اختصاصی ] ( جدید ) 

دانلود فیلم جادوی وارونه دوبله فارسی

دانلود فیلم جادوی وارونه دوبله فارسی

 

دانلود فیلم Upside Down Magic 2020 دوبله فارسی :

دانلود رایگان با کیفیت ۱۰۸۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۷۲۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۴۸۰P

پخش آنلاین


جزئیات فیلم سینمایی Upside Down Magic 2020 :

کارگردان : Joe Nussbaum

تهیه کننده : Suzanne Farwell

نویسنده فیلمنامه : Nick Pustay

موسیقی : Tom Howe

تدوین : Gordon Rempel

فیلمبرداری : Adam Santelli

ژانر : خانوادگی ، ماجراجویانه و فانتزی

مدت زمان فیلم : 95 دقیقه

imdb : 4.5

محصول : آمریکا و کانادا

تاریخ انتشار : July 31, 2020


دانلود فیلم خارجی جدید جادوی وارونه به کارگردانی جو نوسباوم با کیفیت FULL HD ، ۱۰۸۰p ، ۷۲۰p و حجم کم

فیلم جادوی وارونه Upside Down Magic 2020 فیلمی خانوادگی ، ماجراجویانه و فانتزی محصول سال ۲۰۲۰ دو کشور آمریکا و کانادا به کارگردانی جو نوسباوم است که نویسندگی آن را نیک پاستی برعهده داشته است.

بازیگرانی چون ایزابلا رز، سیینا آگودونگ، کایل هاوارد، الی ساموحی، الیسون فرناندز، ماکس تورینا در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین این فیلم که ساخت کمپانی والت دیزنی می باشد برای اولین بار در تاریخ ۱۴ آگوست سال ۲۰۲۰ به نمایش عموم مردم درآمده است.

شما می توانید نسخه اصلی فیلم جادوی وارونه Upside Down Magic 2020 را به رایگان با لینک مستقیم از سایت مدرن فیلم و مصرف اینترنت نیم بها دانلود نمایید.


دانلود کامل فیلم Upside Down Magic 2020 بدون سانسور و حجم کم از رسانه مدرن فیلم

بازیگران فیلم سینمایی جادوی وارونه Upside Down Magic 2020 :

ایزابلا رز در نقش الینور “نوری” بوکسود-هوراس ، یک روانگردان غیر عادی 13 ساله که می تواند مانند یک Dritten (ترکیبی گربه / اژدها) به حیوانات هیبریدی غیرمعمول تبدیل شود.
Siena Agudong در نقش Reina Carvajal ، بهترین دوست نوری و دانشجوی شعله ور که می تواند آتش را دستکاری کند.
کایل هوارد در نقش بود اسکریف ، معلم مدرسه Upside Down Magic و محوطه بازی که بعدا مشخص شد یک فازی غیرطبیعی است که فقط با آواز می تواند با حیوانات ارتباط برقرار کند.
الی ساموحی در نقش الیوت کوهن ، یک شعله ور غیرطبیعی است که می تواند به جای آتش دود کند.
آلیسون فرناندز در نقش Pepper Paloma ، یک سوسو زدن غیر عادی که می تواند همه چیز را از او دور کند.
ماکس تورینا در نقش آندرس پدیلو ، یک هواپیمای غیر عادی که می تواند به ارتفاعات فزاینده ای پرواز کند و در پایین آمدن با مشکل روبرو می شود و باعث می شود از طناب یا وزنه برای نگه داشتن او روی زمین استفاده کند.
ویکی لوئیس در نقش لیندا نایتسلینگر ، مدیر آکادمی سیج.
یاسمین فلچر در نقش چاندرا ، جلوه ای از شعبده بازی سایه که فقط توسط رینا قابل مشاهده است.
Callum Seagram Airlie در نقش فیلیپ ، دانشجوی کلاس Flare که رینا را کوچک می شمارد و با او رقابت می کند.
سینتیا کی مک ویلیامز در نقش پروفسور آرگون ، معلم کلاس Flare.
ایلین کائو در نقش پروفسور هان ، معلم کلاس Fluxer.
آمیتای مارمورستاین در نقش پروفسور لوئیس ، معلم کلاس فلیکر.


دانلود رایگان فیلم سینمایی خارجی جادوی وارونه با هنرمندی ایزابلا رز

بهترین دوستان الینور “نوری” شمشاد-هوراس و رینا کارواخال کشف کردند که قدرت جادویی دارند: نوری می تواند به حیوان تبدیل شود و رینا می تواند آتش را کنترل کند. آنها در Sage Academy ، یک مدرسه معتبر جادویی ثبت نام می کنند.

در آکادمی سیج کلاس های مختلفی برای هر دانش آموز برگزار می شود: کلاس شعله ور شدن برای کسانی است که می توانند مانند Reina با دست خود آتش ایجاد کنند. کلاس Fluxer برای کسانی است که می توانند به حیواناتی مانند Nory تبدیل شوند. کلاس Flyer مخصوص کسانی است که می توانند چند فوت از زمین پرواز کنند. کلاس Fuzzy برای کسانی است که می توانند با حیوانات صحبت کنند. کلاس Flicker برای کسانی است که می توانند چیزهایی را به آنها بیاورند.

رینا در حالی که نوری ناخواسته در تلاش برای تبدیل شدن به گربه است ، مهارت خود را در شعله ور نشان می دهد. Reina در کلاس Honors Flare قرار می گیرد ، اما Nory در برنامه Upside-Down Magic قرار دارد که توسط Budd Scriff اجرا می شود. در این برنامه دانش آموزانی هستند که توانایی های ناقصی دارند زیرا Headmistress Knightslinger آنها را به راحتی هدف های Shadow Magic می داند ، نیرویی شیطانی که از طریق مالکیت از جادوی شخص علیه دیگران استفاده می کند. همانطور که نوری و هم دانش آموزانش به طور مخفیانه قصد دارند مهارت های خود را در حالی که باد را در زمین بازی اش کمک می کنند به کمال برسانند ، مدیر مدرسه نایتسلینگر نمی داند که جادوی سایه راه هایی برای هدف قرار دادن غیرممکن ترین دانش آموزان دارد.

Reina کتابی درباره Shadow Magic کشف می کند و غافل از افسانه Shadow Magic که نوری و دیگر UDM ها را آموزش داده اند ، کتاب را به خوابگاه می برد و صفحه ای در مورد تقویت توانایی های جادویی پیدا می کند. رینا این صفحه را می خواند زیرا توسط یکی دیگر از دانشجویان شعله ور به نام فیلیپ که دارای تجربه شعله ورتر از او است ، مورد تحقیر قرار گرفت.

باد دریافت که دانش آموزانش در تلاشند تا توانایی های خود را در خفا مخفی کنند و موافقت می کند که به آنها کمک کند در حالی که Headmistress Knightslinger را از کشف این موضوع باز می دارد.

روز بعد ، رینا برای روز بنیانگذاران آماده می شود ، جایی که رینا با فیلیپ رقابت می کند. قدرت رینا به طور غیرمعمولی قوی است و او نماینده شعله های آتش است. نوری سعی می کند با تبدیل شدن به یک بچه گربه ، رقابت را از بین ببرد ، اما در عوض به یک گراز وحشی / گربه / ترکیبی اژدها تبدیل می شود. رینا از حرکت مورد علاقه نوری برای بیرون کشیدن نوری از آن استفاده می کند ، اما تقریباً نوری را می سوزاند زیرا قدرت های رینا بسیار غیرمعمول تقویت شده است.

Reina با Chandra ، یکی از همکاران Flare که به توانایی های Reina اعتماد دارد ، ملاقات می کند. کتاب سحر و جادو سایه بعد از جایی که رینا می رود شروع به ظاهر شدن می کند و رینا به چاندرا می گوید که کتاب را با خود ببرد. چاندرا آن را می گیرد ، اما دوباره در اتاق Reina ظاهر می شود. چاندرا نشان می دهد که تجسم سایه جادو در شکل انسان است روز بعد وقتی شراره های دیگر نمی توانند ببینند که رینا با چه کسی صحبت می کند. چاندرا رینا را دستکاری می کند و او را تسخیر می کند. در روز بنیانگذاران ، رینا به نمایندگی از شراره ها بالا می رود و از ترفند پیچیده Flare استفاده می کند و به موجودی سایه مانند تبدیل می شود که تهدید به نابودی کل مدرسه می کند. سرانجام ، این UDM ها هستند که می توانند Reina را نجات دهند و او را به اندازه طبیعی برگردانند تا بتواند Shadow Magic را شکست دهد.

پس از این حادثه ، نوری و UDM به کلاسهای جادویی مربوطه منتقل می شوند و بود اکنون یک معلم رسمی فازی است.

در صحنه آخر ، کتاب سحر و جادو سایه هنگامی که در صفحه خاصی باز می شود ، آرم سحر و جادو را با یک نماد که در آرم جادوی عادی برداشته شده است ، از قفسه می افتد. Shadow Magic کاملاً شکست نخورده است و به نظر می رسد دسته جادوی خاص خود را دارد که می خواهد به هر قیمت مخرب به جهانیان نشان دهد ….


رسانه مدرن فیلم امید دارد که از دانلود فیلم سینمایی جادوی وارونه دوبله فارسی Upside Down Magic 2020 و تماشای این فیلم در کنار خانواده لذت ببرید. لطفا هرگونه نظر و نقد خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های اکشن ، جنایی و درام : دانلود فیلم شرور دوبله فارسی Villain 2020

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های درام و بیوگرافی : دانلود فیلم توگو دوبله فارسی Togo 2019

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های جنایی ، درام و رازآلود : دانلود فیلم هفت دوبله فارسی Se7en 1995

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های کمدی و درام : دانلود فیلم سرسخت دوبله فارسی Irresistible 2020

سایر اطلاعات فیلم :

    25 جولای 21 هیچ دیدگاه
    0 0 رای ها
    امتیازتون به فیلم
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها