×
پیشنهاد ویژه مدرن فیلم
وب سایت مدرن فیلم مرجع دانلود رایگان فیلم و سریال های جدید ایرانی ۱۴۰۳ و خارجی دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده ۲۰۲۴ با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها

دانلود فیلم توگو دوبله فارسی Togo 2019

دانلود فیلم توگو دوبله فارسی

دانلود فیلم توگو دوبله فارسی Togo 2019 روایت در سال 1925 ، یک سگ سورتمه به نام توگو برای حمل سرم آنتی توکسین در نوم ، آلاسکا انتخاب شد.

البته بسیاری معتقدند که این سگ قادر به پیمودن این مسیر طولانی و طاقت فرسا نیست.

 

دانلود فیلم Togo 2019 با کیفیت عالی و لینک مستقیم

[ به همراه لینک دانلود و دوبله فارسی اختصاصی ] ( جدید ) 

دانلود فیلم توگو دوبله فارسی

دانلود فیلم توگو دوبله فارسی

 

دانلود فیلم Togo 2019 دوبله فارسی :

دانلود رایگان با کیفیت ۱۰۸۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۷۲۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۴۸۰P

پخش آنلاین


جزئیات فیلم سینمایی Togo 2019 :

کارگردان : Ericson Core

تهیه کننده : Kim Zubick

نویسنده فیلمنامه : Tom Flynn

موسیقی : Mark Isham

تدوین : Martin Pensa

فیلمبرداری : Ericson Core

ژانر : درام و بیوگرافی

مدت زمان فیلم : 113 دقیقه

imdb :  8.2

محصول : آمریکا

تاریخ انتشار : December 20, 2019


دانلود فیلم خارجی جدید توگو به کارگردانی اریکسون کور با کیفیت FULL HD ، ۱۰۸۰p ، ۷۲۰p و حجم کم

فیلم توگو Togo 2019 فیلمی درام و بیوگرافی محصول سال ۲۰۱۹ کشور آمریکا به کارگردانی اریکسون کور است.

بازیگرانی چون ویلم دفو، جولیان نیکلسون، ریچارد دورمر، آدرین دوروال، مدلین ویکینز، مایکل گری‌آیز، نایو نیلسن و نیکولای نیکولایف در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم توگو در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ توسط سرویس دیزنی پلاس در شبکه نمایش خانگی آمریکا منتشر شد و نقدهای مطلوبی را از سوی بسیاری از منتقدان دریافت کرد.

از جمله افتخارات این فیلم می‌توان به نامزدی دریافت یک جایزه در جشنواره ویرایشگران صدای آثار سینمایی ۲۰۲۰ اشاره کرد.

شما می توانید نسخه اصلی فیلم توگو Togo 2019 را به رایگان با لینک مستقیم از سایت مدرن فیلم و مصرف اینترنت نیم بها دانلود نمایید.


دانلود کامل فیلم Togo 2019 بدون سانسور و حجم کم از رسانه مدرن فیلم

بازیگران فیلم سینمایی توگو Togo 2019 :

Willem Dafoe as Leonhard Seppala

Diesel as Togo

Riptide as an adolescent Togo

Julianne Nicholson as Constance Seppala

Christopher Heyerdahl as Mayor George Maynard

Richard Dormer as Dr. Curtis Welch

Adrien Dorval as Bill Clark

Madeline Wickins as Sally Burdett

Michael Greyeyes as Amituk

Nive Nielsen as Atiqtalik

Nikolai Nikolaeff as Dan Murphy

Thorbjørn Harr as Charlie Olsen

Catherine McGregor as Sarah Foley

Michael McElhatton as Jafet Lindeberg

Paul Piaskowski as Max Adams

Michael Gaston as Joe Dexter

Shaun Benson as Gunnar Kaasen

Jamie McShane as Scotty Allan

Zahn McClarnon as Tulimak

Brandon Oakes as Henry Ivanoff

Steven McCarthy as Dev Burdett


دانلود رایگان فیلم سینمایی خارجی توگو با هنرمندی ویلم دفو

این فیلم بین لئونارد سپپالا ، سگ خود را که توگو را بزرگ می کند و سرم به Nome در سال 1925 چشمک می زند.

در سال 1913 ، سپپالا و همسرش کنستانس از توله سگ هاسکی سیبری در بسته سگ های سورتمه سواری خود در نومه ، آلاسکا استقبال کردند. در حالی که سپپالا به دلیل وضعیت کوچک و ضعیفش اصرار دارد فوراً او را بازنشسته کند ، کنستانس به شدت از توله سگ حمایت می کند. به نظر می رسد که سگ جوان نزدیک به غیرقابل کنترل است ، و وقتی دیگر سگها کار می کنند از ماندن در خانه خودداری می کند. او وقتی در لانه خانه رها می شود دائماً فرار می کند و به دنبال تیم سگ های اسپپالا می رود و باعث ایجاد اختلال در برنامه تمرینی سپپالا می شود. پس از تلاش برای خلاص شدن از شر هاسکی دو بار ، سگ جوان با برخورد به شیشه پنجره فرار می کند و دوباره برمی گردد تا سگهای دیگر را در حال آموزش ببیند. سپپال منصرف می شود و به او اجازه می دهد تا با دیگران بدود و در آنجا ، در کمال حیرت ، متوجه می شود که به اندازه کافی انرژی دارد و از سگهای دیگر پیشی می گیرد و یک رهبر طبیعی تیم سگ ها است. او متوجه شد توله سگ توانایی بالقوه قهرمان آینده را دارد. او تصمیم می گیرد پس از یکی دیگر از سلطه گران دیگر ، دریادار ژاپنی ، Tōgō Heihachirō ، او را توگو صدا کند. او توگو را کاملاً آموزش می دهد تا جایی که با موفقیت در مسابقات قرعه کشی All Alaska برنده می شود ، و هم برای Togo و هم برای خودش شهرت محلی کسب می کند.

در سال 1925 ، شیوع دیفتری در نوم رخ می دهد. بیشتر کودکان را تحت تأثیر قرار می دهد. شهردار جورج مینارد قصد دارد سرم را از ننانا انجام دهد ، اما به دلیل شدت هوا غیرممکن است. در جلسه ای که توسط مقامات شهر برگزار می شود ، شنیده می شود که تحویل هوا به دلیل آب و هوا غیرممکن است و نتیجه می گیرد که فقط اسپالا مهارت دارد که در چنین هوایی برای جمع آوری آنتی توکسین مسیر 600 مایل را طی کند. سرانجام ، سپپالا متقاعد می شود که سرم را جمع کند و دوباره مسابقه دهد و تصمیم می گیرد با وجود سن سگ ، توگو را مصرف کند (توگو 12 ساله است ، که برای سگ قدیمی است). کنستانس نگران می شود و می گوید که این سفر سگ را خواهد کشت ، اما سپپالا اصرار به رفتن دارد و به او می گوید که بدون هدایت تیم توسط توگو ، بعید است که خودش زنده بماند. سپپالا و تیمش هوای طوفانی را زیر پا می گذارند و در یک ایستگاه استراحت می کنند جایی که یک پزشک محلی به نام Atiqtalik به او می گوید توگو خسته است. Seppala کیلومترها به راه خود ادامه می دهد. استفاده از یک میانبر خطرناک در سراسر صدا ذوب Norton Sound برای صرفه جویی در سورتمه سواری یک روزه. در این فاصله ، پس از رفتن وی ، تلاش برای انتقال مجدد واکسن انجام می شود ، تیم های مختلف هر کدام 31 مایل طول می کشند.

سرانجام Seppala با یکی از همرزمانش ، هنری ایوانف ، که به عنوان بخشی از رله سرم را به Nome می آورد ، ملاقات می کند و بنابراین می تواند روز بعد را به Nome ترک کند. سپپالا و تیمش دوباره به طرف صدا نورتون برمی گردند – یک تلاش پر خطر برای صرفه جویی در وقت و فشار به سگها با استفاده از یک میانبر خطرناک از طریق یخ شکسته. تیم روی یک قطعه یخ شکسته نزدیک ساحل گیر افتاده و او مجبور می شود توگو را به ساحل پرتاب کند ، جایی که سگ کل شناور یخ را به محل امن می کشد. تلاش و در پی آن طوفان رانندگی ، توگو را خسته می کند. او دوباره به پاسگاه Atiqtalik رسید و به او گفت توگو در حال مرگ است. با این وجود ، سپپالا تیم خود را به پایگاه پاس جو دکستر برمی گرداند زیرا او ، توگو و تیم خود را بهبود می بخشند. سرم به عضو هونر Gunnar Kaasen منتقل می شود که دوباره به Nome می رسد. یک گزارشگر ، که او را به خاطر تنها مشاغل گیج کننده گیج می کند ، سگ خود بالتو را به عنوان قهرمانی که نوم را نجات داد ، اعلام کرد و کنستانس را ناامید کند.

سپالا بعداً به نومه برمی گردد ، جایی که کل شهر برای جشن موفقیت توگو به خانه او می آیند. بعداً هنگامی که دختری معالجه شده به نام سالی س ifال می کند که آیا توگو در حال مرگ است ، ناراحت می شود. سپالا قصد دارد بدون توگو (که در حین دویدن از ناحیه پنجه آسیب دید) به آموزش سگ های خود ادامه دهد ، اما با وجود سن و آسیب دیدگی ، توگو از ماندن در خانه امتناع می ورزد و اسپپالا را که با آغوش باز از او استقبال می کند ، تعقیب می کند. در طول دو سال آینده ، توگو توله سگهایی را به نام خود آویز می کند که ثابت می کند معروف هستند و به خط خون “Seppala Siberian” کمک می کنند. توگو سرانجام در سال 1929 در حالی که سپالا به آموزش سگ ادامه می داد از دنیا رفت. یک کارت عنوان در انتها نشان می دهد که در حالی که بالتو به افتخار خود در نیویورک مجسمه ای دریافت کرده بود ، توگو در آلاسکا بخاطر داشتن طولانی ترین اجرا و به خاطر قهرمان واقعی نوم به یادگار مانده است و فرزندان وی به دلیل بزرگداشتشان توسط جایزه های جهانی جایزه گرفتند. قابلیت های سورتمه سواری.


رسانه مدرن فیلم امید دارد که از دانلود فیلم سینمایی توگو دوبله فارسی Togo 2019 و تماشای این فیلم در کنار خانواده لذت ببرید. لطفا هرگونه نظر و نقد خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های جنایی ، درام و رازآلود : دانلود فیلم هفت دوبله فارسی Se7en 1995

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های کمدی و درام : دانلود فیلم سرسخت دوبله فارسی Irresistible 2020

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های کمدی ، درام و جنگی : دانلود فیلم جوجو خرگوشه دوبله فارسی Jojo Rabbit 2019

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های هیجان انگیز و رازآلود : دانلود فیلم به سوی ستارگان دوبله فارسی Ad Astra 2019

سایر اطلاعات فیلم :

    18 جولای 21 هیچ دیدگاه
    0 0 رای ها
    امتیازتون به فیلم
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها