×
پیشنهاد ویژه مدرن فیلم
وب سایت مدرن فیلم مرجع دانلود رایگان فیلم و سریال های جدید ایرانی ۱۴۰۳ و خارجی دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده ۲۰۲۴ با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها

دانلود فیلم سرسخت دوبله فارسی Irresistible 2020

دانلود فیلم سرسخت دوبله فارسی

دانلود فیلم سرسخت دوبله فارسی Irresistible 2020 روایت یک استراتژیست دموکرات است که به یک سرباز قدیمی بازنشسته کمک می کند تا در یک شهر کوچک محافظه کار در میانه غربی به نام میدوست به عنوان شهردار انتخاب شود.

اما این امر چالش های زیادی را برای آنها ایجاد می کند.

 

دانلود فیلم Irresistible 2020 با کیفیت عالی و لینک مستقیم

[ به همراه لینک دانلود و دوبله فارسی اختصاصی ] ( جدید ) 

دانلود فیلم سرسخت دوبله فارسی

دانلود فیلم سرسخت دوبله فارسی

 

دانلود فیلم Irresistible 2020 دوبله فارسی :

دانلود رایگان با کیفیت HQ_1080

دانلود رایگان با کیفیت ۱۰۸۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۷۲۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۴۸۰P

پخش آنلاین


جزئیات فیلم سینمایی Irresistible 2020 :

کارگردان : Jon Stewart

تهیه کننده : Dede Gardner

نویسنده فیلمنامه : Jon Stewart

موسیقی : Bryce Dessner

تدوین : Jay Rabinowitz

فیلمبرداری : Bobby Bukowski

ژانر : کمدی و درام

مدت زمان فیلم : 101 دقیقه

imdb : 6.2

محصول : آمریکا

تاریخ انتشار : June 26, 2020


دانلود فیلم خارجی جدید سرسخت به کارگردانی جان استوارت با کیفیت FULL HD ، ۱۰۸۰p ، ۷۲۰p و حجم کم

فیلم سرسخت Irresistible 2020 یا مقاومت ناپذیر یا ایرسیستیبل فیلمی کمدی و درام محصول سال ۲۰۲۰ کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی جان استوارت است.

بازیگرانی چون استیو کرل ، رز بیرن، کریس کوپر، مک‌کنزی دیویس، توفر گریس، ناتاشا لیون، ویل ساسو و سی. جی. ویلسون در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شما می توانید نسخه اصلی فیلم سرسخت Irresistible 2020 را به رایگان با لینک مستقیم از سایت مدرن فیلم و مصرف اینترنت نیم بها دانلود نمایید.


دانلود کامل فیلم Irresistible 2020 بدون سانسور و حجم کم از رسانه مدرن فیلم

بازیگران فیلم سینمایی سرسخت Irresistible 2020 :

Steve Carell as Gary Zimmer

Rose Byrne as Faith Brewster

Chris Cooper as Marine Colonel Jack Hastings

Mackenzie Davis as Diana Hastings

Topher Grace as Kurt Farlander

Natasha Lyonne as Tina De Tessant

Will Sasso as Nick Farlander

C.J. Wilson as Lowell

Brent Sexton as Mayor Braun

Alan Aisenberg as Evan

Debra Messing as Babs Garnett

Christian Adam as Michael

Will McLaughlin as Captain Ortiz

Jason Vendryes as YAWM

William Smith as Hofbrau Bar Fly


دانلود رایگان فیلم سینمایی خارجی سرسخت با هنرمندی استیو کرل

به دلیل نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2016 که دچار ناامیدی شده است ، به یک مشاور باسابقه مبارزات حزب دموکرات ، گری زیمر ، یک فیلم ویروسی از سرهنگ بازنشسته تفنگدار دریایی جک هاستینگز نشان داده می شود که در مقابل جمعیت مهاجر فاقد سند شهر زادگاهش دیرلاکن ، ویسکانسین سخنرانی می کند. با محاسبه اینکه انتخاب هاستینگ به عنوان دموکرات در انتخابات آینده شهردار دیرلاکن به وی کمک خواهد کرد تا مردم آمریکا را در رای گیری برای رای دادن به دموکرات در انتخابات بعدی ریاست جمهوری متقاعد کند ، زیمر به ویسکانسین سفر می کند تا هاستینگز را برای نامزدی ترغیب کند. گری با ورود به دیرلاکن ، شکاف فرهنگی گسترده ای را بین خانه اش در واشنگتن دی سی و شیوه های روستایی تر و اعتقادات سیاسی مردم شهر تجربه می کند.

گری خیلی زود با هاستینگز و دخترش دیانا ملاقات می کند و ایده او را مطرح می کند. هاستینگز در ابتدا سقوط می کند ، زیرا خود را بیشتر یک محافظه کار می داند و هیچ علاقه واقعی به سیاست ندارد ، اما بعداً شرط می شود و موافقت می کند با این شرط که گری به عنوان مدیر مبارزات انتخاباتی خود فعالیت کند ، نامزد شود. هاستینگز دوستان و همسایگان خود را به عنوان داوطلب این کمپین استخدام می کند. با این حال ، به زودی ناکامی هایی نظیر Wi-Fi محدود ، بیگانه ستیزی ، محافظه کاری اجتماعی و اینکه بودجه شهردار فعلی ، براون ، توسط کمیته ملی جمهوریخواه تأمین می شود ، بوجود می آید. RNC همچنین برای مقابله با گری ، Faith Brewster ، رنج آور گری را به زمین می فرستد.

با گرم شدن مسابقه ، گری جک را به شهر نیویورک می برد تا آنها بتوانند جمع آوری کمک های مالی را برای این کمپین جذب کنند تا با پول و منابع فیث مطابقت داشته باشد. جک در مورد اینکه چگونه به کمک آنها برای شهر کوچک خود احتیاج دارد ، سخنرانی قدرتمندی را در مورد اهدا کنندگان احتمالی ارائه می دهد ، که این امر الهام بخش گری است. کمک های مالی آنها به گری اجازه می دهد تا روش های تبلیغاتی خود را ارتقا دهد. به زودی نظرسنجی های انتخاباتی گردن و گردن دو کاندیدا را نشان می دهد ، اگرچه هنگامی که یکی از اعضای تیم گری یک پلت فرم ضد بارداری را برای گروهی از زنان مجرد که به نظر می رسد راهبه هستند تبلیغ می کند ، کمپین هیستینگز غواصی می کند. وقتی گری شروع به بدرفتاری با هم تیمی های خود کرد ، دیانا او را متقاعد می کند که عذرخواهی کند و اگر قرار است مبارزات انتخاباتی پدرش را اداره کند ، باید خوب باشد.

وقتی به نظر می رسد که Faith و Braun قصد دارند برنده شوند ، گری سعی می کند جک و دیانا را راضی به بازی کثیف و شروع به بهره برداری از اسکلت های Braun کند. دیانا از اینکه گری کثیف بازی کند وحشت دارد و مخفیانه برای مشاوره به براون می رود. این دو تصمیم می گیرند که مخفیانه رسوایی بزرگتری در مورد براون فاش کنند تا گری به دنبال برادر براون ، که نقشه اصلی او بود ، نرود. این رسوایی نادرست است.

در روز انتخابات ، هیچ کس رأی نمی دهد ، این مسئله گری و ایمان را گیج می کند. به سرعت مشخص می شود که انتخابات در واقع یک راه اندازی بود. دیانا فاش می کند که او کل طرح را طراحی کرده است ، فیلم سخنرانی مهاجرت پدرش را (که با دقت نوشته شده بود) فیلمبرداری کرد تا دموکرات ها و جمهوری خواهان هزاران دلار برای انتخابات بریزند. به دلیل تعطیلی اخیر پایگاه نظامی مجاور ، این شهر بی سر و صدا پول خود را برای از بین بردن مشکلات مالی خود مورد استفاده قرار داده است. گری از اینکه دیانا نقش او را بازی می کند شوکه شده و سپس دیانا با توضیح اینکه شهر چاره ای جز تأسیس وی ندارد ، شوکه می کند زیرا سیاستمداران دی سی همیشه مانند شهرهایشان در شهرهای کوچک بازی می کنند در حالی که در شرایط سخت کاری نمی کنند. وقتی گری فهمید که به دیانا احساساتی دارد ، او را رد می کند.

بعداً ، دیانا پس از انتخابات ویژه شهردار دیرلاکن می شود.


رسانه مدرن فیلم امید دارد که از دانلود فیلم سینمایی سرسخت دوبله فارسی Irresistible 2020 و تماشای این فیلم در کنار خانواده لذت ببرید. لطفا هرگونه نظر و نقد خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های کمدی ، درام و جنگی : دانلود فیلم جوجو خرگوشه دوبله فارسی Jojo Rabbit 2019

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های هیجان انگیز و رازآلود : دانلود فیلم به سوی ستارگان دوبله فارسی Ad Astra 2019

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های علمی تخیلی و مهیج : دانلود فیلم مرد ماه جوزا دوبله فارسی Gemini Man 2019

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های بیوگرافی ، اکشن ، ورزشی و درام : دانلود فیلم دانگال دوبله فارسی Dangal 2016

سایر اطلاعات فیلم :

    18 جولای 21 هیچ دیدگاه
    0 0 رای ها
    امتیازتون به فیلم
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها