×
پیشنهاد ویژه مدرن فیلم
وب سایت مدرن فیلم مرجع دانلود رایگان فیلم و سریال های جدید ایرانی ۱۴۰۳ و خارجی دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده ۲۰۲۴ با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها

دانلود فیلم تایگر زنده است دوبله فارسی Tiger Zinda Hai 2017

دانلود فیلم ببر زنده است دوبله فارسی

دانلود فیلم تایگر زنده است دوبله فارسی Tiger Zinda Hai 2017 روایت شهر اکریت عراق توسط یک گروه تروریستی اشغال شده و تعدادی از پرستاران هندی به گروگان گرفته شده اند.

حالا ، سالها پس از اولین قسمت ، اطلاعات هند برای کمک به Tiger متوسل شده است.

تایگر (سلمان خان) عضو سابق آژانس جاسوسی هند و همسرش زویا (کاترینا کایف) طی سالهای گذشته زندگی مشترک آرامی داشته اند.

اما اکنون تایگر باید طی زمان کمی  پرستاران را نجات دهد.

او به عراق می رود.

 

دانلود فیلم Tiger Zinda Hai 2017 با کیفیت عالی و لینک مستقیم

[ به همراه لینک دانلود و دوبله فارسی اختصاصی ] ( جدید ) 

دانلود فیلم ببر زنده است دوبله فارسی

دانلود فیلم ببر زنده است دوبله فارسی

 

دانلود فیلم Tiger Zinda Hai 2017 دوبله فارسی :

دانلود رایگان با کیفیت ۱۰۸۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۷۲۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۴۸۰P

پخش آنلاین


جزئیات فیلم سینمایی Tiger Zinda Hai 2017 :

کارگردان : Ali Abbas Zafar

تهیه کننده : Aditya Chopra

نویسنده فیلمنامه : Ali Abbas Zafar

موسیقی : Julius Packiam

تدوین : Rameshwar S. Bhagat

فیلمبرداری : Marcin Laskawiec

ژانر : اکشن ، ماجرایی و مهیج

مدت زمان فیلم : 160 دقیقه

imdb : 6.3

محصول : هند

تاریخ انتشار : December 22, 2017


دانلود فیلم خارجی جدید تایگر زنده است به کارگردانی علی عباس ظفر با کیفیت FULL HD ، ۱۰۸۰p ، ۷۲۰p و حجم کم

فیلم تایگر زنده است Tiger Zinda Hai 2017 فیلمی اکشن ، ماجرایی و مهیج محصول سال 2017 کشور هند است که از سوی یاش راج فیلمز در 22 دسامبر 2017 منتشر شد.

فیلمنامه و کارگردانی این فیلم برعهده علی عباس ظفر بوده‌است.

بازیگرانی چون سلمان خان ، کترینا کیف ، سجاد دل‌افروز ، انگد بدی ، انوپریا گینکا ، پریش راول ، دانیش بات ، سودیپ ، انگاد بدی ، گیریش کارناد ، نها هینگه در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شما می توانید نسخه اصلی فیلم تایگر زنده است Tiger Zinda Hai 2017 را به رایگان با لینک مستقیم از سایت مدرن فیلم و مصرف اینترنت نیم بها دانلود نمایید.


دانلود کامل فیلم Tiger Zinda Hai 2017 بدون سانسور و حجم کم از رسانه مدرن فیلم

بازیگران فیلم سینمایی تایگر زنده است Tiger Zinda Hai 2017 :

سلمان خان در نقش آویناش سینگ “تایگر” راتور ، یک عامل سابق RAW
کاترینا کایف در نقش زویا آویناش سینگ “تایگر” راتور ، یک مأمور ISI
سجاد دلافروز در نقش ابو عثمان ، رهبر ISC ، یک گروه تروریستی عراقی.
Girish Karnad به عنوان Shenoy ، رئیس RAW.
پارش راوال در نقش Firdaus ، یک عامل مخفی RAW از صحرانپور ، اوتار پرادش که به عنوان یک هوادار ISC ، توهبان ظاهر می شود.
کومود میشرا در نقش Rakesh Prajapati ، یک هکر برای RAW.
پارش پهوجا در نقش آزان اکبر ، یک تک تیرانداز برای RAW.
انگاد بدی در نقش نامیت خانا ، یک عامل RAW که متخصص بمب است.
سال یوسف در نقش امیر بغدادوی ، عضو ISC و فرمانده دوم عثمان.
گاوی چاهال در نقش ابرار ، کاپیتان بخش ISI.


دانلود رایگان فیلم سینمایی خارجی تایگر زنده است با هنرمندی سلمان خان

در طول یک شب تاریک در عراق ، یک روزنامه نگار آمریکایی قبل از اینکه توسط برخی از نگهبانان داعش (ISC) ذبح شود ، پیام هشدار دهنده ای را به سیا تایپ می کند. ابو عثمان رهبر ISC هنگام حملات در ایكریت از ناحیه بازو توسط ارتش عراق مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به بیمارستان شهر منتقل می شود. ابو عثمان گروگان پرستاران هند و پاکستان است و بیمارستان را به عنوان پایگاه خود قرار می دهد. ارتش آمریكا تصمیم می گیرد برای كشتن عثمان یك حمله هوایی به این شهر انجام دهد. پرستار هندی ماریا با تماس با سفیر هند در عراق در سفارت هند در بغداد ، از این حادثه خبر می دهد.

8 سال پس از وقایع فیلم قبلی ، مشخص شد که تایگر و زویا در یک مکان خلوت و دور از چشم کنجکاو بال تحقیق و تجزیه و تحلیل (RAW) و اطلاعات بین سرویس ها و زندگی بین المللی ، در یک زندگی آرام زندگی می کردند. ISI). تایگر و زویا که به طور رسمی در پرونده های آژانس های مربوطه خود مرده اعلام شده اند ، اکنون ازدواج کرده و یک پسر به نام جونیور دارند.

CIA هفت روز وقت به رئیس RAW شنوی داد تا پرستاران را نجات دهد و پس از آن حمله هوایی را انجام دهند. شنوی احساس می کند که فقط تایگر قادر به نجات پرستاران است. Shenoy بر اساس سرنخ های موجود ، تایگر و زویا را در منطقه برفی اینسبروک مستقر می کند. چند روز بعد ، شنو توسط تایگر توضیح داده می شود ، وی وی را در مورد آدم ربایی پرستاران مطلع می کند. با این حال ، شنوی فقط در مورد 25 پرستار هندی نگهداری شده در عراق به تایگر می گوید. گرچه تایگر در ابتدا تمایلی ندارد ، اما پس از اصرار زویا تصمیم می گیرد ماموریت را انجام دهد.

ببر به سوریه سفر می کند و باند متشکل از اعضای RAW متشکل از آزان ، یک تک تیرانداز خبره ، نامیت ، یک بمب افکن باتجربه و راکش ، یک هکر را جمع می کند. آنها به یک پالایشگاه نفت که تحت کنترل العمیر بغدادوی (سال یوسف) ، دومین فرمانده ISC است ، می رسند ، اما پس از ورود فردوس به نام “توهبان” (“عربی” به عربی) ، که کارگران را چک می کند ، با مشکل روبرو می شوند. یک روز ، تایگر حسن (جینت راث) ، کودکی را که توسط عثمان به عنوان بمب انسانی فرستاده می شود ، نجات می دهد. در آن شب ، تایگر و باندش یک انفجار کنترل شده در پالایشگاه ایجاد کردند و وانمود می کنند که می سوزند تا آنها را به بیمارستان منتقل کنند.

در مسیر ، اعضای ISI کاپیتان ابرار و کاپیتان جاوید به آنها ملحق می شوند. زویا همچنین به همراه ابرار و جاوید آمده و برای تایگر فاش می کند که به همراه 25 پرستار هندی ، 15 پرستار پاکستانی گروگان گرفته شده اند. تایگر سپس اعلام کرد که ISI و RAW برای نجات پرستاران با یکدیگر همکاری خواهند کرد. در همین حال ، فیردوز فاش می کند که او یک مامور مخفی RAW است. آنها به بیمارستان می روند در حالی که زویا از تایگر خارج می شود تا ابتدا بغدادوی و نیروهایش را بکشد ، کاری که او با کمک برخی از دختران سوری انجام می دهد.

در بیمارستان ، راکش غذا را مسموم می کند. در روز حمله هوایی ، نیروهای عثمان مسمومیت غذایی دارند. ببر با سربازان می جنگد اما عثمان را با زویا پیدا می کند که باعث تسلیم او می شود. ببر در اتاق گاز شکنجه می شود اما بعداً فرار می کند و پرستاران را نجات می دهد. آزان در حین جنگ می میرد. هنگام فرار ، فیردوز و کاران که همچنین یکی از اعضای RAW و معتمدترین فرد شنوی است ، یک تانکر نفت را که اعضای ISC را می کشد ، سقوط می کند.

ببر در یک برخورد شدید عثمان را بهمراه سایم نعمان با چاقو زخمی می کند و برای نجات زویا که اصرار دارد ببر به خاطر جونیور او را ترک کند ، حرکت می کند. موشکی که توسط هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی پرتاب می شود ، محفظه را منفجر می کند. ببر برای عبور امن از ایکریت ، همه افراد را در لباس اعدام می پوشد. جاوید پرچم های هند و پاکستان را بالای سر اتوبوس بلند می کند و پرستاران به قول آزان وفا می کنند در حالی که فیرداوز عثمان را به بیابانی می برد و او را تیرباران می کند.

یک سال بعد ، Shenoy توسط Tiger از یونان تماس می گیرد. یک فلش بک نشان می دهد که تایگر زنجیره را شکسته و زویا را نجات داده و فرار کرده است ، زیرا می داند که RAW و ISI در صورت بازگشت با پرستاران آنها را ترک نمی کنند. مشخص شد که تایگر و زویا حسن را به فرزندی پذیرفته اند. گرچه تایگر بار دیگر مخفی می شود ، اما به شنوی اطمینان می دهد که همیشه برای کشورش در آنجا خواهد بود.


رسانه مدرن فیلم امید دارد که از دانلود فیلم سینمایی تایگر زنده است دوبله فارسی Tiger Zinda Hai 2017 و تماشای این فیلم در کنار خانواده لذت ببرید. لطفا هرگونه نظر و نقد خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های بیوگرافی ، موزیکال و درام : دانلود فیلم پیانیست دوبله فارسی The Pianist 2002

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های خانوادگی ، ماجراجویانه و فانتزی : دانلود فیلم جادوی وارونه دوبله فارسی Upside Down Magic 2020

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های اکشن ، جنایی و درام : دانلود فیلم شرور دوبله فارسی Villain 2020

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های درام و بیوگرافی : دانلود فیلم توگو دوبله فارسی Togo 2019

سایر اطلاعات فیلم :

    25 جولای 21 هیچ دیدگاه
    5 1 رای
    امتیازتون به فیلم
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها