×
پیشنهاد ویژه مدرن فیلم
وب سایت مدرن فیلم مرجع دانلود رایگان فیلم و سریال های جدید ایرانی ۱۴۰۳ و خارجی دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده ۲۰۲۴ با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها

دانلود فیلم گروگان دوبله فارسی Seized 2020

دانلود فیلم گروگان دوبله فارسی

دانلود فیلم گروگان دوبله فارسی Seized 2020 روایت پسر یک افسر سابق نیروهای ویژه ربوده شده و اکنون اگر می خواهد پسرش را دوباره زنده ببیند ، باید سه اتحادیه خطرناک را نابود کند.

 

دانلود فیلم Seized 2020 با کیفیت عالی و لینک مستقیم

[ به همراه لینک دانلود و دوبله فارسی اختصاصی ] ( جدید ) 

دانلود فیلم گروگان دوبله فارسی

دانلود فیلم گروگان دوبله فارسی

 

دانلود فیلم Seized 2020 دوبله فارسی :

دانلود رایگان با کیفیت HQ_1080

دانلود رایگان با کیفیت ۱۰۸۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۷۲۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۴۸۰P

پخش آنلاین


جزئیات فیلم سینمایی Seized 2020 :

کارگردان : Isaac Florentine

تهیه کننده : Rafael Primorac

نویسنده فیلمنامه : Rico Lowry

موسیقی : Corey Allen Jackson

تدوین : Alain Jakubowicz

فیلمبرداری : Ivan Vastov

ژانر : اکشن و هیجانی

مدت زمان فیلم : 85 دقیقه

imdb : 5.2

محصول : آمریکا

تاریخ انتشار : October 13, 2020


دانلود فیلم خارجی جدید گروگان به کارگردانی آیزاک فلورنتین با کیفیت FULL HD ، ۱۰۸۰p ، ۷۲۰p و حجم کم

فیلم گروگان Seized 2020 فیلم آمریکایی اکشن و هیجانی به کارگردانی آیزاک فلورنتین است که توسط کمپانی Premiere Entertainment Group تهیه و در سال ۲۰۲۰ منتشر شد.

در این فیلم هنرپیشگانی همچون اسکات ادکینز ، ماریو فن پیبلز، کارلی پرز، متیو گاربک، استیون الدر، جیمز پی. بِنِت، لوئیس گاتیکا، موریسیو مندوزا، جاستین نسبیت، ارایا حال، پیتر اورگن، رونالدو گونزالس، اِرِن گسر و… به بازیگری پرداخته اند.

شما می توانید نسخه اصلی فیلم گروگان Seized 2020 را به رایگان با لینک مستقیم از سایت مدرن فیلم و مصرف اینترنت نیم بها دانلود نمایید.


دانلود کامل فیلم Seized 2020 بدون سانسور و حجم کم از رسانه مدرن فیلم

بازیگران فیلم سینمایی گروگان Seized 2020 :

Scott Adkins as Nero

Mario Van Peebles as Mzamo

James P. Bennett as Walker

Stephen Elder as Donovan

Karlee Perez as Alanza

David Fernandez Jr. as Hugo

Matthew Garbacz as Taylor

Rolando Gonzalez as Eliazar Machado

Luis Gatica as Omar Chavez


دانلود رایگان فیلم سینمایی خارجی گروگان با هنرمندی اسکات ادکینز

مامور سابق نیروهای ویژه نرو ، از آنجا که همسرش مدتی قبل درگذشت ، به همراه پسرش تیلور به ساحل ساحل Rosarito در باخا کالیفرنیا نقل مکان کرده است. یک روز ، نرو توسط اسلحه دارت مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و هنگامی که بیدار می شود ، متوجه می شود که پسرش ربوده شده و از مرد ناشناسی تلفنی دریافت می شود که به او نشان می دهد فیلم زنده ای از پسرش در داخل کامیون مجهز به لوله اتصال دهنده است به لوله اگزوز. برای دیدن دوباره فرزندش ، مرد به او مأموریت می دهد تا قاتلان سندیکاهای جنایات خطرناک مجرمان بسیار ماهر را انجام دهد. این مرد یک جلیقه مجهز به بادامک بدنه ، اسلحه و شورولت سوبوربان ضد گلوله برای او تهیه کرده است.

با کمربند بدن ، این مرد – بعداً به عنوان مزامو شناخته شد – به همراه معشوقش آلانزا ، اعضای کارتل دیگر و تعداد کمی از مأموران اطلاعاتی فاسد به رهبری دونووان قادر به مشاهده فعالیت های او هستند. نرو با اولین کار خود به رستوران اشغال شده توسط روجا و گارزا کارتل نفوذ می کند و همه آنها را می کشد. او پس از اتمام وظیفه ، هدف دوم را به او می دهد: الیازار ماچادو ، که به فاحشه گری ، رجزخوانی ، آدم ربایی و بمب گذاری مشهور است. نرو به لجن فروشی که توسط ماچادو اداره می شود نفوذ می کند و در آنجا قبل از کشتن خود ماچادو با مردان ماچادو می جنگد. هنگامی که مزامو به نرو اجازه می دهد با پسرش صحبت کند ، نرو به او می گوید که قبلاً در یک آژانس اطلاعاتی کار می کرد و این نام “نرو” در واقع نام جلدی او است. همسر وی پس از خیانت شخصی در آژانس به وی ربوده شد و پوشش وی را منفجر کرد و پس از آن او کشته شد. نرون افراد مسئول قتل همسرش را ردیابی و كشت و آژانس وی را از وظیفه خارج كرد و برای امنیت به همراه پسرش به مكزیك منتقل كرد. نرو نذر می کند پس از انجام وظیفه ، مرد پشت سر نقشه را پیدا کند. از طریق مکالمه با مزامو ، مشخص شد که دونووان کسی بود که به نرو خیانت کرد و او و تیلور را به مکزیک منتقل کرد. به دلیل مهارتهای رزمی ، دونووان قصد داشت برای از بین بردن سازمان رقیب مزامو ، از Nero برای از بین بردن جنایت استفاده کند.

مازامو به او سومین هدف می دهد که عمر چاوز – یک فروشنده اسلحه و رقیب شخصی مزامو – است که از حوادث روجا و گارزا کارتل و ماچادو آگاه است. نرو در املاک چاوز نفوذ می کند و در آنجا برخی از افراد دومی را از بین می برد اما چاوز به نرو شلیک می کند و بادامک بدن را از بین می برد. با فرض کشته شدن نرو ، مزامو افراد خود را برای تکمیل آنها اعزام می کند. نرو توسط چاوز بازجویی می شود ، وی همچنین تصاویر زنده دوربین مداربسته پسرش را به او نشان می دهد. نرو در مورد مأموریت خود به خاطر زندگی پسرش توضیح می دهد و چاوز محل نگهداری تیلور را می گوید. در حالی که چاوز قصد کشتن نرو را داشت ، افراد مزامو از راه می رسند و درگیری میان افراد چاوز آغاز می شود. نرو برتری پیدا می کند ، چاوز را می کشد و به سمت املاک مزامو می رود.

دونووان با اطمینان از مرگ نرو ، مزو را ترغیب می کند تا با رهاسازی مونوکسیدکربن کربن به داخل ون ، کلید کامیونی را به او بدهد تا تیلور را بکشد ، اما آنها متوجه شدند که پسر فرار کرده و مزامو او را به جایی دیگر منتقل کرده است که مطمئن است ماموران قصد دارند پسر را بکش نرو به املاک می رسد و دونووان را به جرم ارتباط قتل همسرش می کشد. نرو مأموران باقیمانده را می کشد در حالی که مزامو و آلانزا نیز مأموران مخالف آنها را می کشند. Mzamo تیلور را آزاد می کند و دوباره با Nero متحد می شود. مزامو با نرو توافق کرد که به آنها اجازه دهد زندگی مسالمت آمیزی داشته باشند اما او مطمئن است که بقایای کارتل آنها را شکار می کند و قول می دهد که اگر چهره او را دوباره ببیند به دنبال مزامو خواهد رفت. نرو و تیلور با موتور سیکلت مزامو دور می شوند.


رسانه مدرن فیلم امید دارد که از دانلود فیلم سینمایی گروگان دوبله فارسی Seized 2020 و تماشای این فیلم در کنار خانواده لذت ببرید. لطفا هرگونه نظر و نقد خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های جنایی و درام : دانلود فیلم جواهرات تراش نخورده دوبله فارسی Uncut Gems 2019

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های اکشن ، ماجراجویی و مهیج : دانلود فیلم تایگر زنده است دوبله فارسی Tiger Zinda Hai 2017

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های بیوگرافی ، موزیکال و درام : دانلود فیلم پیانیست دوبله فارسی The Pianist 2002

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های خانوادگی ، ماجراجویانه و فانتزی : دانلود فیلم جادوی وارونه دوبله فارسی Upside Down Magic 2020

سایر اطلاعات فیلم :

    25 جولای 21 هیچ دیدگاه
    2 1 رای
    امتیازتون به فیلم
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها