×
پیشنهاد ویژه مدرن فیلم
وب سایت مدرن فیلم مرجع دانلود رایگان فیلم و سریال های جدید ایرانی ۱۴۰۳ و خارجی دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده ۲۰۲۴ با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها

دانلود فیلم یاغی دوبله فارسی Rogue 2020

دانلود فیلم یاغی دوبله فارسی

دانلود فیلم یاغی دوبله فارسی Rogue 2020 روایت یک مزدور جنگی به نام سامانتا اوهارا، فرمانده گروهی از سربازان را در یک عملیات خطرناک برعهده دارد. آنها قصد دارند به یکی از مناطق دوردست آفریقا رقته و چند گروگان را آزاد کنند.

 

دانلود فیلم Rogue 2020 با کیفیت عالی و لینک مستقیم

[ به همراه لینک دانلود و دوبله فارسی اختصاصی ] ( جدید ) 

دانلود فیلم یاغی دوبله فارسی

دانلود فیلم یاغی دوبله فارسی

 

دانلود فیلم Rogue 2020 دوبله فارسی :

دانلود رایگان با کیفیت HQ_1080

دانلود رایگان با کیفیت ۱۰۸۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۷۲۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۴۸۰P

پخش آنلاین


جزئیات فیلم سینمایی Rogue 2020 :

کارگردان : M. J. Bassett

تهیه کننده : M. J. Bassett

نویسنده فیلمنامه : M. J. Bassett

موسیقی : Jack Halama

تدوین : Andrew MacRitchie

فیلمبرداری : Brendan Barnes

ژانر : اکشن

مدت زمان فیلم : 105 دقیقه

imdb : 3.7

محصول : آفریقای جنوبی و آمریکا

تاریخ انتشار : August 28, 2020


دانلود فیلم خارجی جدید یاغی به کارگردانی ام جی باست با کیفیت FULL HD ، ۱۰۸۰p ، ۷۲۰p و حجم کم

فیلم یاغی Rogue 2020 فیلمی اکشن محصول سال ۲۰۲۰ کشورهای آفریقای جنوبی و آمریکا به کارگردانی ام جی باست است و نویسندگی آن برعهده ایزابل باست، ام جی باست و مارک میدلویک بوده است.

بازیگرانی چون مگان فاکس، فیلیپ وینچستر، گرگ کریک، براندون آرت، جسیکا ساتون، کنت فوک، ایزابل باست و آدام دیکن در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شما می توانید نسخه اصلی فیلم یاغی Rogue 2020 را به رایگان با لینک مستقیم از سایت مدرن فیلم و مصرف اینترنت نیم بها دانلود نمایید.


دانلود کامل فیلم Rogue 2020 بدون سانسور و حجم کم از رسانه مدرن فیلم

بازیگران فیلم سینمایی یاغی Rogue 2020 :

مگان فاکس در نقش سامانتا “سام” اوهارا
فیلیپ وینچستر در نقش جوی کاسینسکی
گرگ کریک در نقش مایک باراسا
براندون اورت در نقش ایلیا دکر
جسیکا ساتون در نقش آسیلیا ویلسون
کنت فوک در نقش بو یین
ایزابل باست در نقش تسا
آدام دیکن در نقش زلام
سیساندا حنا در نقش پاتا
تامر برجاق در نقش ماساخ
آشیش گنگاپرساد در نقش نورو
کالی تیلور در نقش کلوئه
لی آن لیبنبرگ در نقش تی جی


دانلود رایگان فیلم سینمایی خارجی یاغی با هنرمندی مگان فاکس

در علفزارهای شرق آفریقا ، سامانتا “سام” اوهارا با تیمی از مزدوران چند ملیتی عملیات را رهبری می کند که شامل ایلیا وفادار ، جوی و بو در حال خروج ، مایک باراسا ، و ماسایی و جهادگر سابق پاتا است. آنها در ماموریت نجات برای بازیابی آسیلیا ویلسون ، دختر نوجوان یک فرماندار ، که به دلیل باج به همراه دو هم مدرسه ای اش کلوئه و تسا توسط زلام ، رهبر یک گروه تروریستی وابسته به الشباب ربوده شده بودند ، اعزام می شوند. بر خلاف نقشه اصلی ، سام تصمیم می گیرد دو دختر دیگر را نیز آزاد کند. با این وجود ، مأموریت موفقیت آمیز است ، اگرچه بالگرد استخراج توسط RPG سرنگون می شود. در حالی که توسط شبه نظامیان ظلام در سراسر دشت تعقیب می شود ، یک نبرد مسلحانه در بالای صخره ها رخ می دهد ، که در آن چندین مزدور کشته می شوند ، و بازماندگان را مجبور می کند با پرش به رودخانه پایین فرار کنند ، بیشتر تجهیزات و تلفن همراه خود را از دست می دهند. پس از تجمع مجدد در ساحل ، کلوئه توسط یک تمساح کشته می شود و سم از گروه می خواهد که فشار بیاورند تا راهی برای تماس با کارفرمایان خود برای ترتیب استخراج جدید پیدا کنند.

در حین سفر ، تیم با مزرعه بازی متروکه ای برخورد می کند که متعلق به شکارچیان غیرنظامی بود که در قاچاق حیوانات وحشی برای تجارت حیوانات عجیب و غریب و اعضای بدن آنها برای طب سنتی تخصص داشتند. هنگام غروب ، گروه متوجه می شوند که یک شیرزاده تنها ، که سرنشینان قبلی را پس از فرار از قفس خود قتل عام کرده بود ، از طریق مزرعه ربوده شده است. ایلیا اولین کسی است که کشته می شود ، در حالی که بو به شدت مجروح می شود. سام و جوی موفق می شوند مولد مزرعه را پیدا کرده و به نیرو برسانند و درخواست استخراج کنند ، اما باراسا نیز در حالی که به آنها کمک می کند تا از او اجتناب کنند ، توسط شیر زن کشته می شود. به گروه گفته می شود تا سپیده دم منتظر هلیکوپتر جدید باشند. پاتا به آنها هشدار می دهد که زلام نمی گذارد آسیلیا به این راحتی فرار کند ، زیرا قدرت او بر پدرش نمایندگی می کند. پاتا همچنین به گذشته جهادی خود اعتراف می کند و تسا را ​​بسیار شوکه می کند و می گوید چگونه تروریست ها پس از خروج از گروه شبه نظامی ، خانواده و فرزندان وی را به تلافی کشتند.

جوی مورد حمله شیر زن قرار می گیرد ، اما ورود تروریست ها او را می ترساند. در طول نبرد بعدی ، سام و پاتا موفق می شوند اکثر جنگجویان را بکشند. آسیلیا شجاعت مبارزه را پیدا می کند و یکی از آنها را می کشد ، در حالی که پاتا با ماساخ ، نفر دوم زلام ، مردی که خانواده اش را اعدام کرد ، روبرو می شود. با کمک سم ، او موفق می شود انتقام خود را بگیرد ، اما برای ادامه راه بیش از حد مجروح شده است و توسط تروریست ها به پایان می رسد. جوی و بو که هر دو برای مبارزه مجروح شده بودند ، شاهد بازگشت شیر ​​زن بودند و به مردان زلام حمله کردند. بو سپس بر اثر جراحات در حالی که جوی در کنارش بود می میرد. زلام تسا را ​​تسخیر می کند اما سام او را متقاعد می کند که زندگی خود را با آسیلیا عوض کند و او را به انباری که شیر زن منتظرش است فریب می دهد. در همین حال ، جوی در ساختمان دیگری چند توله شیر پیدا می کند. شیر زن زلام را به قتل می رساند و سپس رو به روی سام قرار می گیرد ، اما پس از شنیدن صدای میمون توله ها در بیرون او را نجات می دهد. با فرارسیدن سحر ، سام ، جوی و دو دختر به سمت هلیکوپتری که برای استخراج آنها می آید می روند.


رسانه مدرن فیلم امید دارد که از دانلود فیلم سینمایی یاغی دوبله فارسی Rogue 2020 و تماشای این فیلم در کنار خانواده لذت ببرید. لطفا هرگونه نظر و نقد خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های کمدی و خانوادگی : دانلود فیلم ساخت ایتالیا دوبله فارسی Made in Italy 2020

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های بیوگرافی ، درام و تاریخی : دانلود فیلم فهرست شیندلر دوبله فارسی Schindler’s List 1993

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های مستند : دانلود مستند فیل دوبله فارسی Elephant 2020

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های مستند : دانلود مستند خانه دوبله فارسی Home 2009

 

سایر اطلاعات فیلم :

    21 آگوست 21 1 دیدگاه
    3.5 2 رای ها
    امتیازتون به فیلم
    اشتراک در
    اطلاع از
    1 دیدگاه
    تازه‌ترین
    قدیمی‌ترین بیشترین رأی
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    شیرزاد
    1 سال قبل

    خیلی جالبه فیلم یاغی را با سریال یاغی مقایسه میکنن آخه اینا کجاشس به همدیگه مربوطه