×
پیشنهاد ویژه مدرن فیلم
وب سایت مدرن فیلم مرجع دانلود رایگان فیلم و سریال های جدید ایرانی ۱۴۰۳ و خارجی دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده ۲۰۲۴ با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها

دانلود فیلم ساخت ایتالیا دوبله فارسی Made in Italy 2020

دانلود فیلم ساخت ایتالیا با دوبله فارسی

دانلود فیلم ساخت ایتالیا دوبله فارسی Made in Italy 2020 روایت هنرمندی به نام رابرت و پسر بزرگ او است که همراه با هم و برای فروش خانه ای که از همسرش به ارث برده از لندن به ایتالیا سفر می کنند.

اما آن ها ابتدا باید این خانه ی قدیمی را تعمیر کنند.

 

دانلود فیلم Made in Italy 2020 با کیفیت عالی و لینک مستقیم

[ به همراه لینک دانلود و دوبله فارسی اختصاصی ] ( جدید ) 

دانلود فیلم ساخت ایتالیا با دوبله فارسی

دانلود فیلم ساخت ایتالیا با دوبله فارسی

 

دانلود فیلم Made in Italy 2020 دوبله فارسی :

دانلود رایگان با کیفیت HQ_1080

دانلود رایگان با کیفیت ۱۰۸۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۷۲۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۴۸۰P

پخش آنلاین


جزئیات فیلم سینمایی Made in Italy 2020 :

کارگردان : James D’Arcy

تهیه کننده : Pippa Cross

نویسنده فیلمنامه : James D’Arcy

موسیقی : Alex Belcher

تدوین : Mark Day

فیلمبرداری : Mike Eley

ژانر : کمدی و خانوادگی

مدت زمان فیلم : 93 دقیقه

imdb : 5.6

محصول : انگلیس و ایتالیا

تاریخ انتشار : August 7, 2020


دانلود فیلم خارجی جدید ساخت ایتالیا به کارگردانی جیمز دارسی با کیفیت FULL HD ، ۱۰۸۰p ، ۷۲۰p و حجم کم

فیلم ساخت ایتالیا Made in Italy 2020 فیلمی کمدی و خانوادگی محصول سال ۲۰۲۰ دو کشور انگلیس و ایتالیا به کارگردانی جیمز دارسی است که توسط کمپانی CrossDay Productions منتشر شد.

نویسندگی این فیلم را نیز جیمز دارسی برعهده داشته است.

بازیگرانی چون لیام نیسون، مایکل ریچاردسون، والریا بیللو، لینزی دانکن، یولاندا کتل، سعاد فارس، کلر دایسون، هلنا آنتونیو و غیره در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین این فیلم برای اولین بار در ۷ آگوست سال ۲۰۲۰ میلادی در کشور آمریکا به نمایش عموم مردم درآمده است.

شما می توانید نسخه اصلی فیلم ساخت ایتالیا Made in Italy 2020 را به رایگان با لینک مستقیم از سایت مدرن فیلم و مصرف اینترنت نیم بها دانلود نمایید.


دانلود کامل فیلم Made in Italy 2020 بدون سانسور و حجم کم از رسانه مدرن فیلم

بازیگران فیلم سینمایی ساخت ایتالیا Made in Italy 2020 :

لیام نیسون در نقش رابرت فاستر
مایکل ریچاردسون در نقش جک فاستر
والریا بیللو در نقش ناتالیا
لیندسی دانکن در نقش کیت
مارکو کوآلیا در نقش لوئیجی
گیان مارکو تاوانی در نقش مارزیو
هلنا آنتونیو در نقش رافائلا
یولاندا کتری در نقش روث
Flaminia Cinque به عنوان مالک Deli


دانلود رایگان فیلم سینمایی خارجی ساخت ایتالیا با هنرمندی لیام نیسون

جک فاستر در حال جدا شدن از همسرش روت است. خانواده او گالری هنری را می فروشند ، جایی که او به عنوان مدیر کار می کند ، که جک را ویران می کند. او تصمیم می گیرد با خرید خانه قدیمی ایتالیایی که متعلق به پدرش ، روبرت ، هنرمند مشهور است ، گالری را بخرد. خانه متعلق به مادر جک و همسر روبرت ، یک زن ایتالیایی بود که در یک تصادف رانندگی جان باخت.

جک روبرت را با خود به ایتالیا می برد. جک به روبرت می گوید برای خرید گالری از والدین روت به پول نیاز دارد. وقتی به آنجا می رسند ، متوجه می شوند که آنجا کاملاً خراب شده است. کیت ، یک مشاور املاک ، برای بررسی خانه می آید. او به آنها می گوید خانه در وضعیت بدی قرار دارد ، اما اگر خانه را تعمیر کنند ، می تواند ارزش بیشتری داشته باشد. جک سعی می کند نظافت کند اما تصمیم می گیرد خانه را همانطور که هست بفروشد.

جک در رستورانی که متعلق به اوست با ناتالیا آشنا می شود. روبرت به عکس های همسر متوفی خود نگاه می کند و تمام خانه او را به یاد او می اندازد. رابرت تصمیم می گیرد به جک در بازسازی خانه کمک کند. آنها محلی را برای بازسازی خانه استخدام می کنند. رابرت و جک با برخی از مردم محلی از جمله ناتالیا دوست می شوند و آنها را به مهمانی در خانه دعوت می کنند. ناتالیا به جک می گوید که او یک دختر هشت ساله دارد و او و شوهرش طلاق گرفته اند ، اما شوهرش در مورد او دروغ گفته است بنابراین او فقط حضانت جزئی دارد.

یک خریدار می آید خانه را نگاه می کند اما راضی نیست. کیت به روبرت می گوید که خانه به کار بیشتری نیاز دارد. روبرت از ناتالیا کمک می خواهد. ناتالیا و دخترش شروع به کمک برای بازسازی خانه می کنند. روبرت به او می گوید که پس از مرگ همسرش ، او جک را به مدرسه شبانه روزی فرستاد تا او را از همه یادآوری های مادرش دور نگه دارد. او همچنین به او می گوید که از زمان مرگ او ، او نمی تواند رانندگی کند و نمی تواند نقاشی کند.

کیت می آید و می بیند که خانه تقریباً تمام شده است. زن و شوهری وارد خانه می شوند و تصمیم می گیرند آن را بخرند. در همین حال ، جک به ناتالیا درباره طلاق قریب الوقوع خود می گوید و اینکه چگونه روت همه چیز را از او گرفته است ، که او به آن مربوط می شود. او به او می گوید که چگونه نمی تواند مانند پدرش نقاشی کند اما فکر می کند می تواند گالری را به موفقیت برساند ، اما پدرش هرگز کمک نکرد.

بعداً او وارد فضای کار پدرش می شود و بعد از نقاشی مادرش و خودش نقاشی می بیند. رابرت او را کشف می کند و جک می خواهد بداند چرا تمام خاطرات و دوران کودکی خود را قفل کرده است. روبرت می گوید که فکر می کرد این سریع ترین راه برای رهایی از درد است و جک به او فریاد می زند که هرگز اجازه نداده و هرگز با او صحبت نکرده است ، او شروع به خراب کردن فضا می کند و روبرت او را در حالی که روی زمین سقوط می کنند نگه می دارد. بعداً ، این دو برای اولین بار در مورد او صحبت می کنند و خاطرات خود را با او به اشتراک می گذارند ، و رابرت شروع به گریه می کند و می گوید چگونه او چنان در نقاشی غرق شده بود که اجازه داد جک جوان به مدرسه برود. روبرت قرار بود داخل ماشین باشد و می گوید تقصیر اوست. جک پدرش را در آغوش گرفته و او را تسلی می دهد و از طلاق خود با روت برای او می گوید.

روز بعد ، در خانه ، زن و شوهری که تصمیم به خرید خانه می گیرند به آن بی احترامی می کنند و در پاسخ روبرت به آنها می گوید که خانه را به آنها نمی فروشد. جک عصبانی می شود. رابرت می پذیرد که نمی تواند خانه را واگذار کند و جک او را متهم می کند که هرگز قصد فروش نداشته است و به انگلستان برمی گردد.

روبرت به دیدن جک می آید و به او می گوید که خانه اش در لندن را فروخته و به اندازه کافی پول دارد که جک را از سهم ویلا در توسکانی بخرد. او از او می خواهد که گالری را پس بگیرد. جک از او می پرسد چرا هرگز نیامده است ، و روبرت می گوید روت به او گفته است که جک او را نمی خواهد ، این فشار زیادی است. روبرت به او می گوید که قصد دارد در خانه ایتالیا زندگی کند و تعطیلات نقاشی را میزبانی کند. جک به گالری می رود و وقتی روث می گوید هیچ پیشنهادی برای گالری نمی پذیرد ، در عوض اوراق طلاق امضا شده را به او هدیه می دهد.

در ایتالیا ، روبرت کلاس نقاشی را هدایت می کند که کیت شاگرد او است. جک می آید و به روبرت می گوید ، هیچ وقت بحث پول نبوده و تنها چیزی که او می خواهد پدرش است. سپس با ناتالیا ملاقات می کند ، که می خواهد بداند چرا خداحافظی نکرده است. او به او می گوید که او را با مارزیو دیده است و او توضیح می دهد که او پدر فرزندش است و او باید کمی رابطه با او را حفظ کند. آنها آرایش می کنند و تصمیم می گیرند روابط خود را بیشتر کنند.


رسانه مدرن فیلم امید دارد که از دانلود فیلم سینمایی ساخت ایتالیا دوبله فارسی Made in Italy 2020 و تماشای این فیلم در کنار خانواده لذت ببرید. لطفا هرگونه نظر و نقد خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های بیوگرافی ، درام و تاریخی : دانلود فیلم فهرست شیندلر دوبله فارسی Schindler’s List 1993

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های مستند : دانلود مستند فیل دوبله فارسی Elephant 2020

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های مستند : دانلود مستند خانه دوبله فارسی Home 2009

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های مستند : دانلود مستند رژه پنگوئن ها دوبله فارسی March of the Penguins 2005

سایر اطلاعات فیلم :

    21 آگوست 21 هیچ دیدگاه
    0 0 رای ها
    امتیازتون به فیلم
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها