×
پیشنهاد ویژه مدرن فیلم
وب سایت مدرن فیلم مرجع دانلود رایگان فیلم و سریال های جدید ایرانی ۱۴۰۳ و خارجی دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده ۲۰۲۴ با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها

دانلود مستند فیل دوبله فارسی Elephant 2020

دانلود مستند فیل دوبله فارسی

دانلود مستند فیل دوبله فارسی Elephant 2020 روایت این مستند دیدنی زندگی یک فیل آفریقایی به نام شانی و پسرش جومو را نشان می دهد.

همراه با گله ی خود سفری حماسی را از صحرای وسیع کالاهاری آغاز می کنند.

آن ها مسافت زیادی را از دلتای اوکاوانگو به سمت رودخانه زامبزی طی کرده اند.

 

دانلود فیلم Elephant 2020 با کیفیت عالی و لینک مستقیم

[ به همراه لینک دانلود و دوبله فارسی اختصاصی ] ( جدید ) 

دانلود مستند فیل دوبله فارسی

دانلود مستند فیل دوبله فارسی

 

دانلود مستند Elephant 2020 دوبله فارسی :

دانلود رایگان با کیفیت HQ_1080

دانلود رایگان با کیفیت ۱۰۸۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۷۲۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۴۸۰P

پخش آنلاین


جزئیات فیلم سینمایی Elephant 2020 :

کارگردان : Mark Linfield

تهیه کننده : Mark Linfield

راوی مستند : Meghan, Duchess of Sussex

موسیقی : Ramin Djawadi

تدوین : Nigel Buck

فیلمبرداری : Martyn Colbeck

ژانر : مستند

مدت زمان مستند : 86 دقیقه

imdb : 7.2

محصول : آمریکا

تاریخ انتشار : April 3, 2020


دانلود فیلم خارجی جدید فیل به کارگردانی مارک لینفیلد با کیفیت FULL HD ، ۱۰۸۰p ، ۷۲۰p و حجم کم

مستند فیل Elephant 2020 مستندی دیدنی محصول کشور آمریکا است که در سال ۲۰۲۰ توسط شبکه Disneynature ساخته و به وسیله ی مارک لینفیلد و ونسا برلوویتز کارگردانی شده است.

این فیلم مستند که گویندگی آن را مگان مارکل، مدل و بازیگر سابق آمریکایی و همسر شاهزاده هری به عهده دارد، در نظرسنجی Rotten Tomatoes با ۲۲ رای، تأیید ۷۷ درصدی را به دست آورده و در میان یازده منتقد نیز امتیاز ۶.۵ را کسب کرده است.

شما می توانید نسخه اصلی فیلم فیل Elephant 2020 را به رایگان با لینک مستقیم از سایت مدرن فیلم و مصرف اینترنت نیم بها دانلود نمایید.


دانلود رایگان مستند سینمایی خارجی فیل با روایت مگان مارکل

در صحرای کالاهاری در جنوب آفریقا ، بسیاری از فیل های آفریقایی خود را برای مهاجرت از خانه خود به بهشت ​​علفی آماده می کنند.

گله توسط مادر بزرگ خود گایا و خواهر کوچکترش شانی هدایت می شود که به حفظ امنیت خانواده آنها کمک کرده است. شانی همچنین فرزند پرشور خود جومو را پرورش داده است ، یک فیل جوان بسیار پرانرژی که فقط می خواهد با حیوانات دیگر مانند لچو و بابون بازی کند.

هنگامی که زمین در حال خشک شدن است ، گایا فیلها را به یک حفره آبی تقریباً خشک هدایت می کند تا قبل از خروج از صحرا از گل لذت ببرند. به زودی فیل های دیگری به آنها ملحق می شوند که از آب دیدن می کنند ، بازی می کنند و مشروب می نوشند. هنگامی که آب خشک می شود ، گایا متوجه یک فیل فیل می شود که در حال خفه شدن و گیر افتادن در گل است ، بنابراین او به نجات او می رود و کودک دوباره با مادرش متحد می شود.

گله بیابان را ترک می کند تا در سفر طولانی به فیلهای دیگر بپیوندد ، آنها یک استراحت ناهار می گیرند تا با دیگر گله های فیل ملاقات خانوادگی داشته باشند ، برخی از آنها بیش از یک سال گایا را نمی بینند. جومو شروع به ایجاد دوستان جدید با سایر بچه فیل ها می کند و برای سالها ، شانی با بسیاری از عموزاده های از دست رفته خود ملاقات می کند. گله گایا و سایر گله های فیل شانس ندارند که غذا بیابند ، اما یک فیل نر (که به دیدار خانواده اش می رود) از تنه خود برای بیرون راندن دسته ای از گلدان های درختی استفاده می کند. همه با خوشحالی قاطی می کنند.

گله گایا با مسیرهای باستانی روبرو می شود که اجداد آنها هنگام مهاجرت ایجاد کرده اند. وقتی به یک چاله آب خشک رسیدند ، متوجه اسکلت فیل شدند. شانی به جومو گیج درس زندگی می دهد. گله حرکت می کند و یک چاله آب دیگر (این بار با آب) پیدا می کند. در حالی که فیل ها مشروب می نوشند ، جومو با گروهی از گربه خواران بازی می کند. آب توسط بازدیدکنندگان قبلی خراب می شود ، بنابراین فیل ها روی درختان موپانی می خورند ، اما توسط کرم هایی که کل درختان را می خورند ، آنها را تعقیب می کنند.

گله سفر خود را به یک جزیره کوچک کوچک ادامه می دهد. آبی برای نوشیدن آنها وجود ندارد ، اما گایا گله خود را به سمت درختان بائوباب می برد که می توانند از شیره آن آب بنوشند. شانی به فیلهای جوان می آموزد که چگونه با کندن پوست ضخیم شیره بخورند. گله شب را در جزیره استراحت می کند.

گله در ادامه سفر خود از طوفان های شن عبور می کند. شانی و گایا لرزش زمین را احساس می کنند ، به این معنی که رودخانه ای در این نزدیکی هست ، اما وقتی به رودخانه می رسند ناامید می شوند. این مکان بسیار پایین تر از صخره هایی است که فیل ها در آن هستند ، اما به لطف کمک گله ای از پرندگان Quelea ، گله راهی آبشار ویکتوریا می شود ، مکانی که گایا در جستجوی آن بوده است. گله با خوشحالی مشروب می نوشد ، اما به زودی با تمساح ها روبرو می شود. خوشبختانه هنگام عبور از رودخانه هیچ کس آسیب ندید. آنها به جزایر می رسند و گله از گذراندن اوقات خود در آبشار ویکتوریا لذت می برد و حتی با آجیل نخل هم غذا می خورند.

در همین حال ، در ارتفاعات آنگولا ، باران شروع به باریدن می کند ، به این معنی که آب به دلتای اوکاوانگو ، خانه شانی و جومو می رود.

کمی بعد ، گایا شروع به خستگی و ضعف می کند و غذا را برای خوردن سخت می بیند. او و گله راه خود را برای بازگشت به اوکاوانگو آغاز می کنند. شانی به گایا کمک می کند تا گله را جمع کند و جومو در کنار آنهاست. گایا متوجه می شود که سقوط آنگولا زود است و او و شانی بلافاصله گله را جمع آوری می کنند تا از کوتاهترین مسیر استفاده کنند ، اما به زودی با غرور شیرها روبرو می شوند. وقتی فیل ها برای شب اقامت می کنند ، شیرها به جومو حمله می کنند ، اما او توسط شانی نجات می یابد. اما صبح ، گایا می میرد ، در حالی که گله با مادرسالار خود خداحافظی می کنند ، در حالی که شیرها در جشن خود شرکت می کنند. شانی رهبری خود را برای سایر فیلها دشوار می داند. یک هفته بعد ، فیل یک گوساله تازه متولد شده به دنیا می آورد. جومو تحت تأثیر قرار نمی گیرد ، اما به زودی فرزند خانواده را رها می کند و با همبازی جدید خود گرم می شود.

شانی به زودی از خاطرات گایا استفاده می کند و شروع به هدایت گله به دلتا می کند. آنها به زودی با یک گله فیل رقیب روبرو می شوند که به دنبال گوساله تازه متولد شده می روند. شانی مقابل مادرسالار رقیب ایستادگی می کند و رقبا عقب نشینی می کنند. آنها به خانه خود در اوکاوانگو می روند ، جایی که زمین دوباره زنده می شود. گله به زودی شانی را به عنوان مادرسالار جدید می پذیرد ، در حالی که جومو به گوساله تازه متولد شده نحوه بازی با سایر حیوانات را آموزش می دهد.


رسانه مدرن فیلم امید دارد که از دانلود فیلم سینمایی فیل دوبله فارسی Elephant 2020 و تماشای این فیلم در کنار خانواده لذت ببرید. لطفا هرگونه نظر و نقد خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های مستند : دانلود مستند خانه دوبله فارسی Home 2009

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های مستند : دانلود مستند رژه پنگوئن ها دوبله فارسی March of the Penguins 2005

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های مستند : دانلود مستند جوجه برفی: داستان یک پنگوئن دوبله فارسی Snow Chick: A Penguin’s Tale 2015

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های اکشن ، جنایی ، درام ، رازآلود و مهیج : دانلود فیلم ایوا دوبله فارسی Ava 2020

سایر اطلاعات فیلم :

    20 آگوست 21 هیچ دیدگاه
    0 0 رای ها
    امتیازتون به فیلم
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها