×
پیشنهاد ویژه مدرن فیلم
وب سایت مدرن فیلم مرجع دانلود رایگان فیلم و سریال های جدید ایرانی ۱۴۰۳ و خارجی دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده ۲۰۲۴ با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها

دانلود فیلم ایوا دوبله فارسی Ava 2020

دانلود فیلم ایوا دوبله فارسی

دانلود فیلم ایوا دوبله فارسی Ava 2020 روایت یک آدم‌کش حرفه‌ای به نام ایوا که به دستور یک سازمان سری، چهره‌های عالی‌رتبه و سرشناس را در کشورهای مختلف جهان به قتل می‌‎رساند، پس از ناکامی در یکی از ماموریت‌هایش، باید برای نجات جان خود تلاش کند…

 

دانلود فیلم Ava 2020 با کیفیت عالی و لینک مستقیم

[ به همراه لینک دانلود و دوبله فارسی اختصاصی ] ( جدید ) 

دانلود فیلم ایوا دوبله فارسی

دانلود فیلم ایوا دوبله فارسی

 

دانلود فیلم Ava 2020 دوبله فارسی :

دانلود رایگان با کیفیت HQ_1080

دانلود رایگان با کیفیت ۱۰۸۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۷۲۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۴۸۰P

پخش آنلاین


جزئیات فیلم سینمایی Ava 2020 :

کارگردان : Tate Taylor

تهیه کننده : Kelly Carmichael

نویسنده فیلمنامه : Matthew Newton

موسیقی : Bear McCreary

تدوین : Zach Staenberg

فیلمبرداری : Stephen Goldblatt

ژانر : اکشن ، جنایی ، درام ، رازآلود و مهیج

مدت زمان فیلم : 97 دقیقه

imdb : 5.3

محصول : آمریکا

تاریخ انتشار : July 2, 2020


دانلود فیلم خارجی جدید ایوا به کارگردانی تیت تیلور با کیفیت FULL HD ، ۱۰۸۰p ، ۷۲۰p و حجم کم

فیلم ایوا Ava 2020 فیلمی اکشن ، جنایی ، درام ، رازآلود و مهیج محصول سال ۲۰۲۰ کشور آمریکا به کارگردانی تیت تیلور است و نویسندگی آن را متیو نیوتن برعهده داشته است.

بازیگرانی چون جسیکا چستین، کالین فارل، جینا دیویس، کامن، جان مالکوویچ، کریستوفر جی. دومیگ، جوآن چن و دایانا سیلورز در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شما می توانید نسخه اصلی فیلم ایوا Ava 2020 را به رایگان با لینک مستقیم از سایت مدرن فیلم و مصرف اینترنت نیم بها دانلود نمایید.


دانلود کامل فیلم Ava 2020 بدون سانسور و حجم کم از رسانه مدرن فیلم

بازیگران فیلم سینمایی ایوا Ava 2020 :

جسیکا چستین در نقش آوا فاکنر
جان مالکوویچ در نقش دوک
رایج مانند مایکل ، نامزد سابق آوا و نامزد جودی
کالین فارل در نقش سیمون
جینا دیویس در نقش بابی ، مادر آوا
جس وایکسلر در نقش جودی ، خواهر آوا
دیانا سیلورز در نقش کامیل ، دختر سیمون
جوآن چن در نقش تونی
یان گرافود در نقش پیتر همیلتون ، مشاور مالی صندوق بین المللی پول


دانلود رایگان فیلم سینمایی خارجی ایوا با هنرمندی جسیکا چستین

آوا فاکنر (جسیکا چستین) یک معتاد در حال بهبودی و سرباز سابق تبدیل به قاتل است. در فرانسه ، او هدف جدید خود ، یک تاجر انگلیسی را می رباید. قبل از اینکه او را بکشد ، از او می پرسد که چرا کسی می خواهد او مرده باشد. بدون اطلاع او ، زن دیگری مکالمه را به صورت الکترونیکی استراق سمع می کند. پس از آن ، آوا به بوستون پرواز می کند و در آنجا با خواهر غریب خود جودی و مادرش که به دلیل درد آنژین در بیمارستان بستری هستند ، ملاقات می کند. آوا هشت سال است آنها را ندیده است.

فرماندار آوا و فرمانده سابق ارتش ، دوک ، او را برای کشتن ژنرال آلمانی به عربستان می فرستد. آوا ژنرال را به دام می اندازد و به او سم تزریق می کند تا به نظر برسد او بر اثر سکته قلبی فوت کرده است. حرفهایش توسط نگهبانان ژنرال قطع می شود. درگیری مسلحانه رخ می دهد و همه مردان کشته می شوند.

آوا فرار می کند و به بارنویل-کارترت می رود و در آنجا دوک بابت عملیات نامناسب عذرخواهی می کند و تأکید می کند که اینتل بد یک اشتباه ساده است. او به او مرخصی می دهد تا از حالت فشرده خارج شود و او به بوستون بر می گردد و با مایکل ، نامزد سابقش که اکنون با خواهرش جودی رابطه دارد ، آشنا می شود.

در بریتیش کلمبیا ، دوک با برادر خود ، سیمون ملاقات می کند. کمیل دختر سیمون زنی است که پیشتر ضربه آوا را شنود کرده بود. سیمون معتقد است که آوا مسئولیت پذیر است و زیر سingال بردن وی از اهداف ، تعهد کافی برای عملکرد آنها را نشان نمی دهد. پس از رفتن دوک ، سیمون ضربه آوا را دوباره تأیید می کند. او مهاجم خود را می کشد و سپس با دوک روبرو می شود که اصرار دارد این یک حمله تصادفی معتاد بوده است. آن شب ، آوا با جودی و مایکل به شام ​​می رود اما مکالمه آنها خوب پیش نمی رود. صبح روز بعد ، جودی با آوا ملاقات می کند و به او می گوید مایکل گم شده است. آوا با فهمیدن اینکه دوباره شروع به قمار کرده است ، او را از یک قمار بازی که توسط زنی به نام تونی اداره می شود ، نجات می دهد ، که مایکل مدیون اوست.

دوک سیمون را ملاقات می کند و نشان می دهد که می داند آوا راه اندازی شده است. درگیری بین این دو نفر درگرفت و در نتیجه سیمون دوک را کشت. او ویدئویی از مرگ دوک را برای آوا ارسال می کند. آوا با ناراحتی به خانه جودی می رود ، جایی که او مایکل را دعوت می کند تا با او فرار کند اما او قبول نمی کند و نشان می دهد که جودی باردار است. آوا به لانه تونی می رود و در آنجا تعدادی از مردان خود را می کشد و قبل از آن یک کیسه پول به تونی می دهد تا بدهی مایکل را پرداخت کند. آوا شروع به خفه کردن تونی می کند و قصد دارد گردنش را بشکند ، اما سپس نظر خود را عوض می کند و به او اجازه می دهد زنده بماند در حالیکه به او هشدار می دهد از مایکل فاصله بگیرد.

در بازگشت به هتل ، آوا توسط سیمون مورد حمله قرار می گیرد. آنها می جنگند ، هر دو مجروح جدی می شوند. سیمون که خسته شده است با بلند شدن زنگ آتش فرار می کند و به آوا هشدار می دهد که اگر او را دوباره ببیند او را خواهد کشت. آوا سیمون را تعقیب می کند و او را در زیر پل زکیم به گوشه می کشد و می کشد. آوا به خانه خواهرش می رود و به جودی هشدار می دهد که کشور را ترک کند و شماره را به حساب بانکی سوئیس که با درآمد آوا پر شده است ، می دهد. قبل از رفتن ، مایکل نامه ای از دوک به او می دهد که می گوید از وضعیت زندگی او خوشحال است. وقتی در خیابان قدم می زند ، آوا توسط دختر سیمون ، کامیل ، تعقیب می شود.


رسانه مدرن فیلم امید دارد که از دانلود فیلم سینمایی ایوا دوبله فارسی Ava 2020 و تماشای این فیلم در کنار خانواده لذت ببرید. لطفا هرگونه نظر و نقد خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های درام ، اکشن و ترسناک : دانلود فیلم قطار بوسان دوبله فارسی Train to Busan 2016

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های اکشن و مهیج : دانلود فیلم تک تیرانداز: پایان آدمکش دوبله فارسی Sniper: Assassin’s End 2020

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های ترسناک ، هیجان انگیز و کمدی : دانلود فیلم شیفت دوازده ساعته دوبله فارسی Twelve 12 Hour Shift 2020

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های کمدی ، موزیکال ، ماجراجویی و علمی تخیلی : دانلود فیلم بیل و تد چهره موسیقی دوبله فارسی Bill & Ted Face the Music 2020

سایر اطلاعات فیلم :

    18 آگوست 21 1 دیدگاه
    4 1 رای
    امتیازتون به فیلم
    اشتراک در
    اطلاع از
    1 دیدگاه
    تازه‌ترین
    قدیمی‌ترین بیشترین رأی
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    مبین
    2 سال قبل

    دستتون درد نکنه، ممنون بابت همه چیز …