×
پیشنهاد ویژه مدرن فیلم
وب سایت مدرن فیلم مرجع دانلود رایگان فیلم و سریال های جدید ایرانی ۱۴۰۳ و خارجی دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده ۲۰۲۴ با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها
  • مدرن فیلم
  • »
  • فیلم
  • »
  • دانلود مستند رژه پنگوئن ها دوبله فارسی March of the Penguins 2005

دانلود مستند رژه پنگوئن ها دوبله فارسی March of the Penguins 2005

دانلود مستند رژه پنگوئن ها دوبله فارسی

دانلود مستند رژه پنگوئن ها دوبله فارسی March of the Penguins 2005 روایت لحظه به لحظه با زندگی سخت پنگوئن های امپراطور آشنا می شوید.

تفاوت ویژه این مستند با بقیه، نقل داستانی آن است که جذابیت ویژه ای به فیلم داده است

 

دانلود فیلم March of the Penguins 2005 با کیفیت عالی و لینک مستقیم

[ به همراه لینک دانلود و دوبله فارسی اختصاصی ] ( جدید ) 

دانلود مستند رژه پنگوئن ها دوبله فارسی

دانلود مستند رژه پنگوئن ها دوبله فارسی

 

دانلود فیلم March of the Penguins 2005 دوبله فارسی :

دانلود رایگان با کیفیت HQ_1080

دانلود رایگان با کیفیت ۱۰۸۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۷۲۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۴۸۰P

پخش آنلاین


جزئیات فیلم سینمایی March of the Penguins 2005 :

کارگردان : Luc Jacquet

تهیه کننده : Yves Darondeau

نویسنده فیلمنامه : Luc Jacquet

موسیقی : Émilie Simon

تدوین : Sabine Emiliani

فیلمبرداری : Laurent Chalet

ژانر : مستند

مدت زمان مستند : 80 دقیقه

imdb : 7.6

محصول : فرانسه

تاریخ انتشار : January 26, 2005


 دانلود فیلم خارجی جدید رژه پنگوئن ها به کارگردانی لوک ژاکوییت با کیفیت FULL HD ، ۱۰۸۰p ، ۷۲۰p و حجم کم

مستند رژه پنگوئن ها March of the Penguins 2005 مستندی جذاب و دیدنی محصول کشور فرانسه به کارگردانی لوک ژاکوییت است که در سال ۲۰۰۵ میلادی منتشر شد.

این مستند موفق شده است امتیاز ۷.۶ را از سایت معتبر IMDB کسب نماید.

صداپیشگانی چون چارلی برلینگ و جولز سیتراک در این مستند دیدنی به عنوان راوی صحبت کرده اند.

مستند رژه پنگوئن ها در تاریخ ۲۲ جولای سال ۲۰۰۵ میلادی در کشور آمریکا به نمایش عموم درآمده است.

شما می توانید نسخه اصلی فیلم رژه پنگوئن ها March of the Penguins 2005 را به رایگان با لینک مستقیم از سایت مدرن فیلم و مصرف اینترنت نیم بها دانلود نمایید.


دانلود رایگان مستند سینمایی خارجی رژه پنگوئن ها با روایت چارلی برلینگ

پنگوئن های امپراتور از نقطه خاصی به عنوان محل پرورش خود استفاده می کنند زیرا روی یخ است که در تمام طول سال بدون هیچ گونه خطر نرم شدن یخ برای حمایت از مستعمره موجود وجود ندارد. در پایان تابستان قطب جنوب ، زمین پرورش تنها چند صد متر با آبهای آزاد فاصله دارد که پنگوئن ها می توانند در آن تغذیه کنند. با این حال ، تا پایان زمستان ، زمین پرورش بیش از 100 کیلومتر (62 مایل) از نزدیکترین آبهای آزاد فاصله دارد. برای رسیدن به آن ، همه پنگوئن های سن باروری باید این فاصله بزرگ را طی کنند.

پنگوئن ها در هر فصل تولید مثل تک همسری را تمرین می کنند. ماده یک تخم می گذارد و برای زنده ماندن جوجه به همکاری والدین نیاز است. پس از تخم گذاری ماده ، او را با حداقل تماس با عناصر به پای مرد منتظر منتقل می کند ، زیرا سرمای شدید می تواند جنین در حال رشد را از بین ببرد. وقتی ماده به دریا باز می گردد ، نر به تمایل به تخم مرغ تمایل دارد ، هم برای تغذیه خود و هم برای تأمین غذای اضافی برای تغذیه جوجه در هنگام بازگشت. او دو ماه است که غذا نخورده است و تا زمان خروج از منطقه جوجه ریزی ، یک سوم وزن بدن خود را از دست داده است.

به مدت دو ماه دیگر ، نرها برای گرما دور هم جمع شده و تخم های خود را انکوبه می کنند. آنها دمای نزدیک به -62 درجه سانتی گراد (-80 درجه فارنهایت) را تحمل می کنند و تنها منبع آب آنها برف است که بر روی زمین پرورش می افتد. هنگام خروج جوجه ها ، نرها فقط یک وعده غذایی کوچک برای تغذیه آنها دارند و اگر ماده بازنگشت ، باید جوجه خود را رها کرده و برای تغذیه خود به دریا بازگردند. هنگام بازگشت ، نیمی از وزن خود را از دست داده اند و چهار ماه است که چیزی نخورده اند. جوجه ها همچنین در معرض خطر پرندگان درنده مانند گلوله های غول پیکر شمالی هستند.

پنگوئن های مادر برمی گردند و به بچه های خود غذا می دهند ، در حالی که پنگوئن های نر برای تغذیه خود به دریا (70 مایل) می روند. این به مادران زمان می دهد تا به فرزندان خود غذا بدهند و با آنها ارتباط برقرار کنند. متأسفانه ، طوفان شدیدی از راه می رسد و تعدادی از جوجه ها از بین می روند.

مرگ جوجه غم انگیز است ، اما به والدین اجازه می دهد تا در ادامه فصل باروری برای تغذیه به دریا بازگردند. هنگامی که یک پنگوئن مادر در طوفان شدید بچه های خود را از دست می دهد ، گاهی سعی می کند جوجه مادر دیگری را بدزدد. هنگامی که والد دیگر برمی گردد ، می تواند جوجه را فقط از طریق تماس منحصر به فرد خود تشخیص دهد. بسیاری از والدین در این سفر می میرند ، در اثر خستگی یا شکارچیان (مانند مهر پلنگ) کشته می شوند و جوجه های خود را در محل پرورش عقب نشینی می کنند.

مبارزه مبتکرانه با گرسنگی یک موضوع تکراری در سراسر مستند است. در یک صحنه ، جوجه های نزدیک به گرسنگی نشان داده می شوند که از کیسه های گلو پدر خود تغذیه می کنند ، تغذیه 11 ساعته به شکل ماده ای شیری و غنی از پروتئین است که از کیسه ای در گلوی پدر ترشح می شود تا جوجه های خود را تغذیه کند. شرایط ایجاب می کند

سپس والدین باید به مدت چهار ماه دیگر به جوجه رسیدگی کنند و برای تامین غذای بچه های خود به دریا رفت و آمد کنند. با پیش رفتن بهار ، با ذوب شدن یخ و کاهش فاصله تا دریا ، سفر به تدریج آسان می شود ، تا اینکه در نهایت والدین می توانند جوجه ها را به حال خود رها کنند.


رسانه مدرن فیلم امید دارد که از دانلود فیلم سینمایی رژه پنگوئن ها دوبله فارسی March of the Penguins 2005 و تماشای این فیلم در کنار خانواده لذت ببرید. لطفا هرگونه نظر و نقد خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های مستند : دانلود مستند جوجه برفی: داستان یک پنگوئن دوبله فارسی Snow Chick: A Penguin’s Tale 2015

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های اکشن ، جنایی ، درام ، رازآلود و مهیج : دانلود فیلم ایوا دوبله فارسی Ava 2020

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های درام ، اکشن و ترسناک : دانلود فیلم قطار بوسان دوبله فارسی Train to Busan 2016

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های اکشن و مهیج : دانلود فیلم تک تیرانداز: پایان آدمکش دوبله فارسی Sniper: Assassin’s End 2020

سایر اطلاعات فیلم :

    18 آگوست 21 هیچ دیدگاه
    0 0 رای ها
    امتیازتون به فیلم
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها