×
پیشنهاد ویژه مدرن فیلم
وب سایت مدرن فیلم مرجع دانلود رایگان فیلم و سریال های جدید ایرانی ۱۴۰۳ و خارجی دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده ۲۰۲۴ با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها
  • مدرن فیلم
  • »
  • فیلم
  • »
  • دانلود فیلم جنگ با پدربزرگ دوبله فارسی The War with Grandpa 2020

دانلود فیلم جنگ با پدربزرگ دوبله فارسی The War with Grandpa 2020

دانلود فیلم جنگ با پدربزرگ دوبله فارسی

دانلود فیلم جنگ با پدربزرگ دوبله فارسی The War with Grandpa 2020 روایت پیتر علیرغم میل درونی اش ، مجبور است اتاق خود را با پدربزرگش تقسیم کند!

اما سپس او برای پس گرفتن اتاقش اعلام جنگ می کند.

 

دانلود فیلم The War with Grandpa 2020 با کیفیت عالی و لینک مستقیم

[ به همراه لینک دانلود و دوبله فارسی اختصاصی ] ( جدید ) 

دانلود فیلم جنگ با پدربزرگ دوبله فارسی

دانلود فیلم جنگ با پدربزرگ دوبله فارسی

 

دانلود فیلم The War with Grandpa 2020 دوبله فارسی :

دانلود رایگان با کیفیت HQ_1080

دانلود رایگان با کیفیت ۱۰۸۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۷۲۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۴۸۰P

پخش آنلاین


جزئیات فیلم سینمایی The War with Grandpa 2020 :

کارگردان : Tim Hill

تهیه کننده : Marvin Peart

نویسنده فیلمنامه : Tom J. Astle

موسیقی : Aaron Zigman

تدوین : Peter S. Elliot

فیلمبرداری : Greg Gardiner

ژانر : کمدی ، درام و خانوادگی

مدت زمان فیلم :  94 دقیقه

imdb : 5.3

محصول : آمریکا

تاریخ انتشار : August 28, 2020


دانلود فیلم خارجی جدید جنگ با پدربزرگ به کارگردانی تیم هیل با کیفیت FULL HD ، ۱۰۸۰p ، ۷۲۰p و حجم کم

فیلم جنگ با پدربزرگ The War with Grandpa 2020 فیلمی کمدی ، درام و خانوادگی محصول سال ۲۰۲۰ کشور آمریکا به کارگردانی تیم هیل است و نویسندگی آن برعهده تام جی استل و مت امبر بوده است.

بازیگرانی چون رابرت دنیرو، اوکس فگلی، کریستوفر واکن، اوما تورمن، جین سیمور، راب ریگل، لورا مارانو و چیچ مارین در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم بر اساس کتاب جنگ با پد ربزرگ نوشته رابرت کیمل اسمیت ساخته شده است.

شما می توانید نسخه اصلی فیلم جنگ با پدربزرگ The War with Grandpa 2020 را به رایگان با لینک مستقیم از سایت مدرن فیلم و مصرف اینترنت نیم بها دانلود نمایید.


دانلود کامل فیلم The War with Grandpa 2020 بدون سانسور و حجم کم از رسانه مدرن فیلم

بازیگران فیلم سینمایی جنگ با پدربزرگ The War with Grandpa 2020 :

رابرت دنیرو در نقش اد مارینو ، پدر بزرگ میا ، جنی و پیتر و پدر سالی.
اوکس فگلی در نقش پیتر دکر ، نوه اد ، پسر سالی و آرتور و برادر میا و جنی.
اوما تورمن در نقش سالی مارینو-دکر ، دختر اد ، میا ، مادر جنی و پیتر و همسر آرتور.
راب ریگل در نقش آرتور دکر ، میا ، پدر جنی و پیتر و شوهر سالی.
لورا مارانو در نقش میا دکر ، نوه بزرگتر اد ، دختر آرتور و سالی و خواهر بزرگتر جنی و پیتر.
پوپی گگنون در نقش جنی دکر ، نوه کوچکتر اد ، دختر آرتور و سالی و خواهر کوچکتر میا و پیتر.
چیچ مارین در نقش دنی ، یکی از دو دوست اد.
کریستوفر واکن در نقش جری ، یکی از دو دوست اد.
جین سیمور در نقش دایان ، که با اد ، جری و دنی دوست می شود.
جولی سزار چاوز در نقش بیلی ، یکی از دوستان پیتر.
ایزاک کراگتن در نقش استیو ، یکی از دوستان پیتر.
تی.جی. مک گیبون در نقش اما ، یکی از دوستان پیتر.
کالین فورد در نقش راسل ، دوست پسر میا.
جو گلشیون در نقش چاک ، راننده اد لفت که او می گوید برادرش است تا از بیمارستان خارج شود.
فایزون لاو در نقش دیوید ، مدیر فروشگاه خواربارفروشی.
روتانیا آلدا در نقش لین مارینو
کندریک کراس به عنوان تنظیم کننده بیمه
درو شاید در نقش هیولای کلاس هشتم.


دانلود رایگان فیلم سینمایی خارجی جنگ با پدربزرگ با هنرمندی رابرت دنیرو

پس از سرقت تصادفی از یک مغازه خواربار فروشی به دلیل مشکل در بررسی خود و ایجاد صحنه با مدیر فروشگاه ، اخیراً اد مارینو (روبرت دنیرو) بیوه توسط دخترش سالی مارینو دکر (اوما تورمن) ملاقات می کند ، که می خواهد او برای مهاجرت با خانواده اش اد نمی خواهد خانه اش را ترک کند زیرا همه را به تنهایی ساخته است. سالی با این وجود اد را متقاعد می کند که با او همراه شود و اتاق خواب پسرش پیتر (اوکس فگلی) را به او می دهد. پیتر خوشحال نیست که اتاقش را به پدربزرگش بدهد و به اتاق زیر شیروانی منتقل شود. اد توسط شوهر سالی آرتور (راب ریگل) و دو دختر ، میا (لورا مارانو) و جنی (پوپی گاگنون) مورد استقبال قرار می گیرد. در اولین روز اقامت خود ، اد بیشتر وقت خود را در اتاق جدید خود می گذراند ، روی صندلی خود می نشیند و به آسمان نگاه می کند و هنوز به همسر مرحوم خود فکر می کند.

سپس پیتر به دوستان خود بیلی (ژولیوسار چاوز) ، استیو (ایزاک کراگتن) و اما (تی جی مک گیبون) درباره پدربزرگش نقل مکان می کند که با خانواده اش نقل مکان کرده و در اتاق او زندگی می کنند. پس از اولین شب بدبخت در اتاق جدیدش ، پیتر تصمیم می گیرد که اعلام جنگ کند. اد با جنگ موافقت می کند ، مادامی که قوانین نامزدی توافق شده را رعایت کنند: آنها نمی توانند به وسایل دیگران آسیب برسانند و نمی توانند این را به خانواده بگویند. پیتر تعدادی شوخی می کند ، از جمله تعویض کرم اصلاح اد با فوم خشک کننده سریع و آسیب رساندن به دستگاه ضبط خود. اد با شوخی هایی از جمله برداشتن پیچ های تمام مبلمان پیتر و بازنویسی گزارش مدرسه اش به پیتر برمی گردد. اد برای مشاوره به دوستانش دنی (چیچ مارین) و جری (کریستوفر واکن) مراجعه می کند. با گذشت زمان ، اد شروع به گذراندن وقت با نوه ها و داماد خود می کند و نحوه استفاده از فناوری مدرن ، مانند بررسی خودکار و برنامه ها را می آموزد.

سالی می فهمد که میا با پسری به نام راسل (کالین فورد) قرار دارد که او را تایید نمی کند. اد از جری ، دنی و دایان (جین سیمور) (کارمند مغازه ای که اد با آن دوست شده است) دعوت می کند تا علیه پیتر و دوستانش بازی داجبال داشته باشد. پیتر و دوستانش در دور اول پیروز می شوند ، اما اد و تیمش موفق می شوند در دور دوم آنها را شکست دهند. با این حال ، در دور سوم ، فک دنی آسیب می بیند. در نتیجه ، بازی مساوی اعلام می شود. بعداً ، پیتر دکمه گردنبند تماس اضطراری اد را فشار می دهد و اد پیتر را از مدرسه برمی دارد تا او را به ماهیگیری برساند. این دو متوجه می شوند که ماهیگیری در آنجا غیرقانونی است. اد سپس پیتر را به خانه قدیمی خود می برد و توضیح می دهد که برخی از اسرار را در دیوارها به جا گذاشته است.

اد می فهمد که پیتر مورد آزار و اذیت قرار می گیرد ، بنابراین او ، دنی و جری قلدر را در سطل زباله می اندازند. در جشن تولد جنی با مضمون کریسمس ، پیتر به قول خود مبنی بر عدم تمسخر شوخی عمل می کند. پیتر صندلی پرتاب کننده را برای اد تنظیم می کند ، که قرار است نقش سانتا را در آن شب بازی کند. متأسفانه ، تغییر لحظه آخری باعث می شود جری لباس سانتا را بپوشد. در طول مهمانی ، از پیتر و اد خواسته می شود به آنها کمک کنند. در عوض ، آنها همچنان به شوخی با یکدیگر ادامه می دهند ، از جمله پاشیدن بطری ها به یکدیگر و پیتر هنگامی که اد آنها را بررسی می کند ، سیم را به چراغ ها وصل می کند و اد را شوکه می کند. در نتیجه اهدافشان ، آنها ناخواسته جنگ خود را با یکدیگر برای همه آشکار می کنند. جری از روی صندلی خود بیرون رانده می شود که منجر به خسارت بیشتر به اموال و جراحت چند مهمان می شود. در این حین ، چوب درخت کریسمس جنیفر به خانه می افتد ، حفره ای در اتاق میا باقی می ماند و تلاش مخفیانه میا با راسل را فاش می کند. پس از آن ، اد مجروح می شود و به بیمارستان منتقل می شود.

به عنوان مجازات ، آرتور و سالی پیتر و میا را به مدت 6 ماه تحت “بازداشت کار” قرار می دهند. راسل ظاهر می شود ؛ سالی در ابتدا عصبانی به نظر می رسد ، اما در عوض از او استقبال می کند. سالی می رود تا اد را از بیمارستان ببرد ، اما می فهمد که او قبلاً از خانه خارج شده است و برادرش چاک (جو گلشیون) او را به خانه قدیمی اش برده است. پیتر تصمیم می گیرد که جبران کند و از اد درخواست می کند که به خانه برگردد. این دو در نهایت آشتی می کنند ، همانطور که سالی گوش می دهد. با گذشت زمان ، به نظر می رسد که اد و پیتر بالاخره با هم کنار می آیند تا اینکه روزی اد ترک می کند تا با دایان ، که اکنون با او رابطه دارد ، باشد. پیتر با عصبانیت به او نگاه می کند و هنگام خروج به هر دو نفر اعلام جنگ می کند.


رسانه مدرن فیلم امید دارد که از دانلود فیلم سینمایی جنگ با پدربزرگ دوبله فارسی The War with Grandpa 2020 و تماشای این فیلم در کنار خانواده لذت ببرید. لطفا هرگونه نظر و نقد خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های کمدی و خانوادگی : دانلود فیلم جامعه مخفی نجیب زادگان دوم دوبله فارسی Secret Society of Second-Born Royals 2020

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های کمدی و معمایی : دانلود فیلم کتاب های خون دوبله فارسی Books of Blood 2020

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های ترسناک ، رازآلود و درام : دانلود فیلم کتاب های خون دوبله فارسی Books of Blood 2020

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های اکشن : دانلود فیلم دومین دوبله فارسی The 2nd 2020

سایر اطلاعات فیلم :

    02 آگوست 21 2 دیدگاه
    0 0 رای ها
    امتیازتون به فیلم
    اشتراک در
    اطلاع از
    2 دیدگاه
    تازه‌ترین
    قدیمی‌ترین بیشترین رأی
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    مهدی
    2 سال قبل

    سانسور شده؟؟