×
پیشنهاد ویژه مدرن فیلم
وب سایت مدرن فیلم مرجع دانلود رایگان فیلم و سریال های جدید ایرانی ۱۴۰۳ و خارجی دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده ۲۰۲۴ با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها
  • مدرن فیلم
  • »
  • فیلم
  • »
  • دانلود فیلم آبادان یازده 60 مهرداد خوشبخت با کیفیت FULL HD

دانلود فیلم آبادان یازده 60 مهرداد خوشبخت با کیفیت FULL HD

دانلود فیلم آبادان یازده 60 مهرداد خوشبخت

دانلود فیلم آبادان یازده 60 با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی جدید آبادان یازده 60 به کارگردانی مهرداد خوشبخت با کیفیت ۱۰۸۰p ، ۷۲۰p و حجم کم

دانلود رایگان فیلم سینمایی ایرانی آبادان یازده 60 با هنرمندی حسن معجونی و علیرضا کمالی

دانلود کامل فیلم آبادان یازده 60 بدون سانسور و حجم کم شبنم گودرزی و ویدا جوان از رسانه مدرن فیلم

[ به همراه لینک دانلود ]

دانلود فیلم آبادان یازده 60

  

 

دانلود فیلم آبادان یازده 60 :

دانلود فیلم با کیفیت ۴۸۰P

دانلود فیلم با کیفیت ۷۲۰P

دانلود فیلم با کیفیت ۱۰۸۰P

دانلود فیلم با همه کیفیت ها ( پیشنهادی )


جزئیات فیلم سینمایی آبادان یازده 60 :

کارگردان : مهرداد خوشبخت

تهیه کننده : حسن کلامی

نویسنده فیلمنامه : مهرداد خوشبخت و حسین تراب‌نژاد

موسیقی : بهزاد عبدی

تدوین : سهراب خسروی

تاریخ انتشار : سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر


پیشنهاد مدرن فیلم : دانلود فیلم خروج ابراهیم حاتمی کیا با کیفیت عالی


درباره فیلم آبادان یازده 60 :

فیلم آبادان یازده 60 فیلمی با ژانر درام اجتماعی با مضمون 8 سال دفاع مقدس به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی حسن کلامی و نویسندگی مهرداد خوشبخت می باشد که در سال 1398 تولید گردیده است. همچنین آبادان یازده 60 تازه ترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان اوج اثری متفاوت در حوزه دفاع مقدس است که به شروع جنگ ایران و عراق خواهد پرداخت.

این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد. مهرداد خوشبخت اولین فیلم سینمایی خود را با ساخت فیلم تلویزیونی «پرواز» شروع کرد. او در حوزه تدوین نیز فعالیت‌های زیادی دارد که یکی از مهمترین آنها تدوین فیلم سینمایی «به وقت شام» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا بود. از دیگر فیلم‌های سینمایی او باید به «ذهن خاموش» «عقاب صحرا» اشاره کرد.

فیلم مهرداد خوشبخت نه فقط در همه وجوه آن از جمله بازی ها، طراحی های صحنه، دکور، لباس و چهره و تدوین قوی است، بلکه این فیلم شمایی از همه آن چیزی است که در جنگ گذشت: حضور همه مردم از همه اقشار، از زنان و روحانیون گرفته تا ارتشی و بسیجی، حتی وقتی یکی از رزمنده های خرمشهر به دفتر رادیو می آید و از اسارت و شهادت بچه های خرمشهر می گوید، نام بهنام مرادی، جوان ترین رزمنده شهید روزهای دفاع از خرمشهر شنیده می شود.

حتی با وجودی که روایات موجود حضور یک ارمنی در رادیو ملی نفت آبادان را تایید نمی کند، اما حضور اریک که با جان و دل نقش خود را در ایستادگی رادیو ایفا می کند، تاییدی بر حضور ایرانی های غیرمسلمانی است که همچون دیگران از کشور دفاع کردند.

حتی حضور حسام الدین سراج به عنوان خواننده و خواندن قطعه «گلبرگ سرخ لاله ها» (از آلبوم نینوا، یکی از بهترین و اولین آثار موسیقایی با موضوع دفاع مقدس) در رادیو ملی نفت آبادان همان چیزی است که در واقعیت و ایام جنگ رخ داد، یعنی حضور هنرمندان در منطقه هم برای روحیه دادن به رزمنده ها و هم برای الهام گرفتن از فضای جبهه برای خلق آثار هنری. آبادان یازده ۶۰، قطعه جدیدی از پازل روزهای دفاع است

 

خلاصه فیلم آبادان یازده 60 :

فیلم سینمایی آبادان یازده 60 در خلاصه داستانی که از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان آبادان یازده 60 منتشر شده است، می‌خوانیم: «مردم غیور آبادان… شهر در آستانه سقوط قرار گرفته است!»

«دفتر رادیو باید تخلیه شود، دشمن در حال نزدیک شدن است، اخبار خوبی از خرمشهر به گوش نمی رسد، بچه ها با سختی در حال دفاع از شهر هستند، اسناد رادیو نباید دست دشمن بیفتد… اما بهمن نمی گذارد. نمی گذارد و همین مقاومت برای حفظ دفتر رادیو، نه فقط نقطه قوت شهروندان می شود، بلکه از سقوط شهر نیز جلوگیری می کند».

داستان حصر آبادان و درگیری کوی ذوالفقاری را همه کسانی که ارتباطی با جنگ و دفاع مقدس دارند، شنیده اند و می دانند که دریاقلی شبانه با دوچرخه اش در شهر می چرخد و مردم را از ورود دشمن به شهر خبر می کند، اما کمتر کسی داستان و نقش رادیو ملی نفت آبادان را در این دفاع ذکر می کند. نه فقط در آبادان که در هیچ جای دیگر داستانها، روایات و خاطرات مربوط به جنگ چیز مهمی درباره نقشی که رسانه ها در آن ایام ایفا کردند، نه گفته و نه نوشته شده است، مگر درلابه لای خاطرات. تا دیشب، سومین روز جشنواره که با فیلم «آبادان یازده ۶۰» مهرداد خوشبخت، نقش رسانه و اهالی اش خصوصا در جلوگیری از سقوط آبادان را دیدیم.

این فیلم که چهارمین فیلم بلند مهرداد خوشبخت است، نشان می دهد مسوولان رادیو چطور مثل همه بخشهایی که درگیر جنگ شدند بدون اینکه تجربه آن را داشته باشند، استراتژی لازم و تصمیم گیریهای مهم را در آنی اتخاذ کردند و نقش خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کردند. خیلی از ما می دانیم جنگ و مصائب آن چه جهشی در پزشکی ایران ایجاد کرد یا تجربه اندوزی فرمانده هان و رزمنده هایی که بدون آموزش نظامی جدی وارد جنگ شدند چقدر گرانقدر بود و چطور همان تجربه ها امروز در دانشگاه های مهم جنگ دنیا تدریس می شود.

ولی حتی ما اهالی رسانه به این اندازه به اهمیت و نقش رسانه در روزهای جنگ پی نبرده بودیم. فکر می کردیم رسانه های دیداری و شنیداری وظیفه پخش مارش حمله و اخبار دریافت شده را داشتند، فکر نمی کردیم حتی با یک خبر می توانند چنان قوت دلی در مخاطبان ایجاد کنند که از سقوط شهر جلوگیری کند. خیلی از ما اهالی رسانه حتی خبر نداشتیم که برای حفظ آنتن رادیو و تاثیری که اخبار و حتی موسیقی آن داشت خیلی ها جان خود را از دست دادند.

وقتی از شهدای رسانه می شنیدیم، تصور می کردیم که خبرنگاری برای تهیه خبر در خط مقدم جبهه بوده و به شهادت رسیده است. اما مهرداد خوشبخت و تیم سازنده «آبادان یازده ۶۰» نه فقط تصورات ما را تصحیح کرد، بلکه رسانه و نقش آن را در ایام جنگ «تقدیس» کرد.

 

 

حواشی و اکران فیلم آبادان یازده 60 :

نشست خبری عوامل فیلم سینمایی آبادان یازده 60 

مهرداد خوشبخت در نشست خبری فیلم «آبادان یازده 60» در جشنواره فجر: این نسخه نهایی فیلم نیست و بعد از جشنواره، فیلم کامل می‌شود. همه بخش‌های این فیلم به واقعیت نزدیک بود و برخی از اسامی فیلم واقعی بود. به جز بیست دقیقه آخر فیلم، مابقی آن برگرفته از واقعیت بود.

او در ارتباط با انتخاب بازیگران گفت: واقع‌گرا بودن فیلم و شخصیت‌های آن برای ما خیلی اهمیت داشت و بازی آن‌ها نباید به چشم می‌آمد. ما به دنبال این بودیم که گریم بازیگرها خیلی به چشم نیاید.

علیرضا کمالی در خصوص نقش خود در «آبادان یازده 60» گفت: من این فیلم را بازی کردم و‌ توضیح اضافی ندارم. حرف زدن در این‌باره به زیر متنی احتیاج دارد و من باید از آن فاصله بگیرم.

هم چنین محمدی درباره حضور در این فیلم بیان کرد: باراولی بود که فیلم را دیدم و امیدوارم عضو خوبی برای این فیلم بوده باشم و راضی از سالن خارج شده باشید.

ویدا جوان در ارتباط با ایفای نقش همسر یک رزمنده بیان داشت: این نقش را دوست داشتم به این دلیل که تحولی در شخصیت کارکتر شکل می‌گیرد. او در گیر فضای جنگ می‌شود و خود را فدا می‌کند.

شبنم گودرزی دیگر بازیگر فیلم درباره حضورش توضیح داد: به این دلیل که عاشق فضای فیلم‌های هشت سال دفاع مقدس هستم، برایم جذاب بود. نقش برای من نقش سختی بود و از من فاصله داشت.

خوشبخت هم در ارتباط با لهجه‌های فیلم گفت: حضور جهانگیر میرشکاری برای آموزش لهجه بسیار موثر بود.

منتقد حاضر در نشست نیز درباره فیلم تصریح کرد: سینمای ما اگرچه به فیلم‌هایی با پروداکشن‌های خاص نیاز دارد ولی ما برای نمایش بخش ملی‌گرا‌ی سینما به فیلم‌هایی مانند «آبادان یازده60» نیاز داریم.

امجدیان ادامه داد: لوکیشن محدود فیلم، حس حبس را به مخاطب القا می‌کرد. همه چیز فیلم به قاعده بود و به دنبال قهرمان بازی نبود. حس می‌کنم این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های جشنواره است.

بهزاد عبدی در ارتباط با موسیقی فیلم توضیح داد: موسیقی فیلم در همه بخش‌های آن حضور داشت و کم حجم هم نبود.در این فیلم صدای موج رادیو تکرار شد و در آخر این موج رادیو تبدیل به موسیقی فیلم شد.

عبدی ادامه داد: موسیقی ارمنی یکسری فواصل دارد و موسیقی فیلم ارمنی نیست. بخشی از موسیقی ارمنی در فیلم اجرا می‌شود و به دنبال بیان این موضوع بودم که نشان دهم کارکتر با موسیقی ارمنی آشنایی دارد.

تهیه‌کننده فیلم هم درباره این فیلم گفت: در مورد انتخاب این داستان فیلمنامه‌ای را خواندم و اصل داستان و‌ ماجرای آن را دوست داشتم به این دلیل که قهرمان بازی داشت و‌ مقاومت مردمی رانشان می‌داد. در جنگ تنها کسانی که در خط مقدم جنگیدند دفاع‌کننده از میهن نبودند بلکه در پشت خط مقدم نیز بسیاری از افراد فداکاری کردند. ما به دنبال نشان دادن آن‌ها و یادآوری تلاش‌هایشان بودیم.

حسن کلامی ادامه داد: امیدوارم مخاطبان با سوالات خود ما را نقد کنند تا نقاط قوت وضعف‌مان بفهمیم.

او درباره عدم حضور بازیگران چهره در فیلم افزود: انتخاب بازیگران شناخته شده در دیده شدن فیلم موثر است اما  ما به دنبال گران تمام شدن هزینه فیلم نبودیم.

صمدی هم در پاسخ به این انتقاد که لباس بازیگران بیشتر از اینکه شبیه به دهه 60 باشد به بسیجی‌های دهه 90 شباهت دارد، گفت: ما در مرحله پیش تولید بیش از هزار عکس دیدیم و لباس‌ها از روی یکسری از عکس‌ها و براساس مستندات انتخاب شدند.

خوشبخت درباره منابع مطالعه فیلم و تحقیقاتشان اظهار کرد: کتاب «فرکانس یازده60» اصلی‌‌ترین منبع  ما بود و در کنار آن از منابع تحقیقی چند کتاب و مصاحبه با کارمندان رادیو نیز استفاده کردیم.

کارگردان فیلم بیان کرد: این فیلم در ارتباط با رسانه است و از اهالی رسانه می‌خواهم آن را حمایت کنند. ما گذشته را رها کردیم و اگر به گذشته برگردیم می‌توانیم آینده را بسازیم.

او‌ ادامه داد: 10 نوع عقیده متفاوت در این فیلم حضور دارد ‌و این موضوع که این 10نفر با رادیو در کنار رشادت‌های دیگر نیروها و مردم، شهر را نجات می‌دهند نشان از همدلی آن‌ها دارد.

منتقد حاضر در جلسه نیز اظهار کرد: این فیلم به ما یادآوری می‌کند که در بحرانی‌ترین شرایط، رسانه می‌تواند نقش نجات دهنده را ایفا کند. این نکته را هم باید متذکر شوم که ریتم فیلم کاملا درست است و همه چیز را کنترل می‌کند.

کارگردان «آبادان یازده60»  در خصوص نقش‌های فیلم گفت: ما ارتشی تکاور در سکانسی از فیلم داریم که فیلم‌های مستند را به سختی پیدا کردیم. آرزو دارم فیلم ذوالفقاری و جنگ تن به تن آن را بسازم.

سهراب خسروی در ارتباط با تدوین این فیلم بیان کرد: تدوین این فیلم کار بسیار سختی بود و اجازه دسترسی به آرشیوهای فیلم را به سختی به دست آوردیم. گروه 50نفره‌ایی روی این فیلم کار کردند و بخش مستند کمک می‌کند که واقعیت جریان فیلم را بیشتر ببینیم و حس کنیم.

طراح چهره پردازی فیلم نیز اظهار کرد: از روز اول تصمیم گرفتیم در گریم نقش‌ها را به مستندها نزدیک کنیم و چیزی از گریم‌ها بیرون نزند.

خوشبخت همچنین گفت: در فیلم به دنبال بیان اسم رادیو‌های واقعی آن زمان نبودیم و مجبور به حذف تعدادی از سکانس‌های فیلم  بودیم.

او از اهالی رسانه خواست این نوع فیلم را حمایت کنند و اظهار کرد: دوره تیر و توپ در فیلم‌ها گذشته است. ما برای ساخت این فیلم موفق به قانع کردن سازمان اوج شدیم پس از شما نیز می‌خواهم این فیلم را حمایت کنید.

خوشبخت افزود:قصه فیلم ما براساس چهل روز اول جنگ طراحی شده است.

کمالی هم در خصوص انتخاب بازیگرها گفت: در خصوص این سوال که می‌گویند چرا ستاره در فیلم نیست؟ باید بگویم ما لوکس نیستیم و ذات فیلم هم به دنبال نشان دادن آدم‌ها و شخصیت‌ها و قهرمان سازی آن‌ها نبود.

کمالی با بیان اینکه من خودم را ستاره نمی‌بینم عنوان کرد: در این فیلم انتخاب بازیگران بر اساس شهرت برای فروش نبود. همچنین سازندگان فیلم به دنبال شخص محوری نبودند.

خوشبخت در آخر خاطرنشان کرد: من فیلمسازی هستم که به دنبال پیدا کردن سرمایه‌ای برای ساخت فیلم مقاومت مردمی بودم. از شما خواهش می‌کنم روی نکات فیلم دست بگذارید و به دنبال این نباشید که بگویید اوج فیلمی ساخته که در آن شجریان و ویگن می‌خوانند.

 


پیشنهاد مدرن فیلم : دانلود فیلم دوزیست برزو نیک نژاد با کیفیت عالی


 

بازیگران فیلم آبادان یازده 60 :

بازیگران فیلم آبادان یازده 60 عبارتند از :

علیرضا کمالی

حسن معجونی

نادر سلیمانی

حمیدرضا محمدی

ویدا جوان

شبنم گودرزی

 

عوامل فیلم آبادان یازده 60 :

کارگردان : مهرداد خوشبخت

تهیه کننده : حسن کلامی

نویسنده فیلمنامه : مهرداد خوشبخت و حسین تراب‌نژاد

موسیقی : بهزاد عبدی

تدوین : سهراب خسروی

مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری

مدیر هنری: عبدالحمید قدیریان

مدیرتولید: رحمت عبدالله زاده

مدیر صدابرداری: جهانگیر میرشکاری

چهره پرداز: محمود دهقانی

برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: امیرشهاب اسماعیلی

طراح صحنه: جعفر محمد شاهی

طراح لباس: زهرا صمدی

جلوه های ویژه بصری: جواد مطوری

جلوه های ویژه میدانی: محسن روزبهانی

منشی صحنه: ساناز فراهانی

عکاس: علی نیک رفتار

مشاور رسانه ای: مهرداد معظمی

 


پیشنهاد مدرن فیلم : دانلود فیلم درخونگاه سیاوش اسعدی با لینک مستقیم


 

{فیلم سینمایی آبادان یازده 60 در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اکران شده است}

 

رسانه مدرن فیلم امید دارد که از تماشای این فیلم در کنار خانواده لذت ببرید .

 


پیشنهاد مدرن فیلم : دانلود فیلم مست عشق حسن فتحی با کیفیت عالی


 

 

سایر اطلاعات فیلم :

    05 فوریه 20 هیچ دیدگاه
    0 0 رای ها
    امتیازتون به فیلم
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها