×
پیشنهاد ویژه مدرن فیلم
وب سایت مدرن فیلم مرجع دانلود رایگان فیلم و سریال های جدید ایرانی ۱۴۰۳ و خارجی دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده ۲۰۲۴ با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها
  • مدرن فیلم
  • »
  • فیلم
  • »
  • دانلود فیلم ایوان بی همتا دوبله فارسی The One and Only Ivan 2020

دانلود فیلم ایوان بی همتا دوبله فارسی The One and Only Ivan 2020

دانلود فیلم ایوان بی همتا دوبله فارسی

دانلود فیلم ایوان بی همتا دوبله فارسی The One and Only Ivan 2020 روایت یک گوریل بامزه به نام ایوان است که قصد دارد تا با کنار هم قرار دادن تکه های گذشته ی خود و با کمک یک فیل به نام استلا نقشه ای برای فرار از اسارت طراحی کند.

 

دانلود فیلم The One and Only Ivan 2020 با کیفیت عالی و لینک مستقیم

[ به همراه لینک دانلود و دوبله فارسی اختصاصی ] ( جدید ) 

دانلود فیلم ایوان بی همتا دوبله فارسی

دانلود فیلم ایوان بی همتا دوبله فارسی

 

دانلود فیلم The One and Only Ivan 2020 دوبله فارسی :

دانلود رایگان با کیفیت HQ_1080

دانلود رایگان با کیفیت ۱۰۸۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۷۲۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۴۸۰P

پخش آنلاین


جزئیات فیلم سینمایی The One and Only Ivan 2020 :

کارگردان : Thea Sharrock

تهیه کننده : Angelina Jolie

نویسنده فیلمنامه : Mike White

موسیقی : Craig Armstrong

تدوین : Barney Pilling

فیلمبرداری : Florian Ballhaus

ژانر : خانوادگی ، ماجراجویانه و کمدی

مدت زمان فیلم : 95 دقیقه

imdb : 6.8

محصول : آمریکا

تاریخ انتشار : August 21, 2020


دانلود فیلم خارجی جدید ایوان بی همتا به کارگردانی با کیفیت FULL HD ، ۱۰۸۰p ، ۷۲۰p و حجم کم

فیلم ایوان بی همتا The One and Only Ivan 2020 فیلمی خانوادگی ، ماجراجویانه و کمدی محصول سال ۲۰۲۰ کشور آمریکا به کارگردانی تیا شاروک است که نویسندگی آن را مایک وایت و کاترین اپلگیت برعهده داشته اند.

بازیگرانی چون سم راکول، برایان کرانستون، آنجلینا جولی، فیلیپا سو، چاکا خان، مایک وایت، رون فانچز، هلن میرن، دنی دویتو و غیره در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین این فیلم که ساخت کمپانی والت دیزنی می باشد برای اولین بار در تاریخ 21 آگوست سال 2020 به نمایش عموم مردم درآمده است.

شما می توانید نسخه اصلی فیلم ایوان بی همتا The One and Only Ivan 2020 را به رایگان با لینک مستقیم از سایت مدرن فیلم و مصرف اینترنت نیم بها دانلود نمایید.


دانلود کامل فیلم The One and Only Ivan 2020 بدون سانسور و حجم کم از رسانه مدرن فیلم

بازیگران فیلم سینمایی ایوان بی همتا The One and Only Ivan 2020 :

برایان کرنستون در نقش مک ، مالک و مجری حلقه Big Big Mall.
رامون رودریگز در نقش جورج ، پدر جولیا و سرایدار در مرکز خرید Big Top.
آریانا گرینبلات در نقش جولیا ، دختر جورج که ایوان را به نقاشی تشویق می کند.
اواین آرتور در نقش کاستلو ، نگهبان در مرکز خرید Big Top که مک اغلب دستور می دهد که باب را دور نگه دارد.
هانا بورن در نقش هلن ، همسر سابق مک که وقتی ایوان بزرگتر شد رفت.
النور ماتسورا در نقش کاندیس تیلور ، خبرنگار خبری که نقاشی انگشت ایوان را پوشش می دهد.
ایندیرا وارما در نقش دکتر مایا ویلسون ، جانورشناس.
مایک وایت به عنوان راننده ای در حال گذر است که شاهد فرار حیوانات به تقاطع است.

صداها
سام راکول در نقش ایوان ، گوریل جلگه ای غربی که در جوانی توسط مک نجات یافت.
آنجلینا جولی در نقش استلا ، فیل عاقلی آفریقایی و دوست ایوان است.
دنی دی ویتو در نقش باب ، یک سگ ولگرد که دوست ایوان است و اغلب برای مزاحمت مک به دزدکی وارد مرکز خرید بیگ تاپ می شود.
هلن میرن در نقش اسنیکرز ، یک پودل سفید خراب متعلق به مک که اغلب با استلا اجرا می کند.
بروکلین پرنس در نقش روبی ، یک بچه بوته آفریقایی که مک از یک سیرک ورشکسته به دست می آورد.
چاکا خان در نقش هنریتا ، مرغ لهستانی تند که بیسبال بازی می کند.
ران فانچز در نقش مورفی ، یک خرگوش سفیدپوست اروپایی که پاپیون قرمز می پوشد و یک ماشین آتش نشانی اسباب بازی را هدایت می کند.
فیلیپا سو در نقش تلما ، ماکائوی آبی و زرد زشت.
مایک وایت در نقش فرانکی ، شیر دریایی پارانوئید کالیفرنیا که توپ را متعادل می کند.


دانلود رایگان فیلم سینمایی خارجی ایوان بی همتا با هنرمندی برایان کرنستون و آنجلینا جولی

در سال 1973 ، ایوان ، گوریل دشت غربی ، در محوطه ای در Big Top Mall زندگی می کند. او برای مک ، مالک ، در کنار سایر نوازندگان اجرا می کند. یک فیل آفریقایی خردمند و پرورش دهنده به نام استلا ، پودل حیوان خانگی خراب شده مک به نام اسنیکرز ، یک مرغ بیس بال بازی تند به نام هنریتا ، یک خرگوش اسباب بازی اسب سواری به نام مورفی ، یک شیر دریایی پارانوئید به نام فرانکی و یک طوطی شیک به نام تلما. دوست اصلی ایوان یک گاو سرگردان به نام باب است که مخفیانه در محوطه اش زندگی می کند مگر اینکه مک بخواهد نگهبان کاستلو او را بیرون کند. جورج ، کارمند سرایداری مک ، دخترش جولیا را می آورد که اغلب با ایوان ارتباط برقرار می کند. یک روز ، جولیا مداد رنگی قدیمی خود را نزد ایوان می گذارد که ناگهان شروع به علاقه به نقاشی با آنها می کند. ظاهراً جولیا تنها کسی است که می تواند نقاشی های خود و منظور آنها را رمزگشایی کند.

مرکز خرید بیگ تاپ شروع به از دست دادن مشاغل خود به دلیل نگرانی مک می کند ، اما وقتی یک فیل بچه به نام روبی را از یک سیرک ورشکسته خریداری می کند که شروع به کشیدن جمعیت می کند و در محوطه استلا قرار می گیرد ، هیجان زده می شود. ایوان در ابتدا در پذیرش روبی مردد است ، به ویژه هنگامی که او شروع به کنجکاوی در زندگی شخصی او می کند. وقتی استلا ناگهان ضعیف می شود و نمی تواند اجرا کند ، ایوان به روبی تشویق می کند تا جمعیت را به تنهایی در آغوش بگیرد. پس از آن ، روبی از ایوان می خواهد که برای او قصه ای تعریف کند و ایوان فاش می کند که چگونه مک و همسرش هلن او را در زمان کودکی به فرزندی پذیرفتند. وقتی ایوان بزرگتر شد ، مک رفتار حیواناتی خود را می بخشید ، اما هلن آنها را از سرخوردگی کنار گذاشت. مک بالاخره این مرکز خرید را خرید و آن را به یک سیرک تبدیل کرد. استلا از ایوان می خواهد تا از روبی مراقبت کند و قبل از مرگ از آزادی او مطمئن شود.

مک شروع به آموزش روبی برای سیرک می کند ، که ایوان را ناراضی می کند و او تصمیم می گیرد راهی برای رهایی او پیدا کند. نقاشی های ایوان توسط مک کشف می شود و تصمیم می گیرد که آن را بزرگترین اقدام بعدی کند ، اما با وجود تبلیغات در اخبار ، ایوان از همکاری امتناع می کند.

شب ، ایوان و باب ، کاستلو را فریب می دهند و خود و روبی را آزاد می کنند. با اصرار روبی ، هنریتا ، مورفی ، فرانکی و تلما نیز آزاد می شوند و حیوانات از مرکز خرید Big Top فرار می کنند تا به جنگل در آن سوی بزرگراه فرار کنند در حالی که اسنیکرز عقب می ماند. ماشین آتش بازی اسباب بازی مورفی توسط یک ماشین رو به جلو نابود می شود و مورفی توسط ایوان نجات می یابد. برای ناامیدی آنها ، “جنگل” فقط یک تقاطع است و شهرهای بیشتری آنها را احاطه کرده اند. مک با هشدار از سوی کاستلو ، موفق می شود حیوانات را برگرداند در حالی که به ایوان می گوید که روبی را در معرض خطر قرار می دهد و سعی می کند فرار آنها را مخفی نگه دارد.

در حالی که ماشین آتش بازی اسباب بازی مورفی تعویض شد ، روبی از ایوان می خواهد که داستان دیگری را برای او تعریف کند. به اصرار باب ، ایوان سرانجام توضیح می دهد که چگونه در جنگل با گوریل های دیگر زندگی می کرده است. ایوان ، که در آن زمان به گل معروف بود ، عاشق نقاشی کشیدن در گل و بازی با خواهرش تگ بود که عاشق برچسب زدن بود. وقتی شکارچیان غیرمجاز آمدند ایوان توسط خانواده اش جدا شد و از آن زمان دیگر گوریل های دیگری ندیده بود.

همانطور که جورج از مک مطلع می شود تا این حادثه را در جریان مطبوعات قرار ندهد در حالی که ذکر می کند که کاستلو را اخراج کرده است ، جولیا با دلسوزی به ایوان رنگ انگشت می دهد. این باعث می شود که ایوان نقاشی دیواری نقاشی کند.

روز بعد ، بازدیدکنندگان به همراه خبرنگار Candace Taylor که در مورد فرار احتمالی شنیده است وارد می شوند و تصمیم می گیرند از نمایش فیلم بگیرند. جمعیت دیواری ایوان ، تفریحی از جنگل و دریاچه ، توسط جمعیتی که به آن پاسخ مثبت می دهند ، دیده می شود. جولیا معتقد است که ایوان می خواهد آزاد باشد و به Candace اطلاع می دهد.

به زودی تظاهرکنندگان برای آزادی حیوانات وارد می شوند. مک بالاخره تسلیم می شود و تصمیم می گیرد مرکز خرید را تعطیل کند. در حالی که هنریتا ، مورفی ، تلما و فرانکی برده می شوند ، مک آخرین لحظه را با ایوان سپری می کند و از او برای وقت خود تشکر می کند در حالی که به باب اجازه می دهد تا آخرین بار با ایوان وقت بگذارد.

ایوان سپس توسط دکتر مایا ویلسون به یک محوطه بزرگ گوریل در باغ وحش آتلانتا منتقل می شود و در آنجا با هم نوعان خود متحد می شود. در کمال شگفتی ، این مکان دقیقاً در کنار محوطه فیل قرار دارد ، جایی که روبی با هم نوعانش در آنجا است. ایوان به روح استلا اطمینان می دهد که روبی زیر نظر او ایمن است.

در طول اعتبار ، عکس ها و فیلم هایی از ایوان واقعی به همراه خلاصه ای از زندگی او نشان داده می شود. در صحنه ای با اعتبار متوسط ​​، ایوب مورد استقبال باب قرار می گیرد که توسط جولیا و جورج به فرزند خواندگی پذیرفته شده است و به همراه مک برای بازدید از ایوان به محوطه مراجعه می کنند.


رسانه مدرن فیلم امید دارد که از دانلود فیلم سینمایی ایوان بی همتا دوبله فارسی The One and Only Ivan 2020 و تماشای این فیلم در کنار خانواده لذت ببرید. لطفا هرگونه نظر و نقد خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های مهیج ، ترسناک ، رازآلود و علمی تخیلی : دانلود فیلم مرد نامرئی دوبله فارسی The Invisible Man 2020

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های خانوادگی ، فانتزی و کمدی : دانلود فیلم کمپ جادویی دوبله فارسی Magic Camp 2020

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های اکشن : دانلود فیلم یاغی دوبله فارسی Rogue 2020

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های کمدی و خانوادگی : دانلود فیلم ساخت ایتالیا دوبله فارسی Made in Italy 2020

سایر اطلاعات فیلم :

    21 آگوست 21 هیچ دیدگاه
    0 0 رای ها
    امتیازتون به فیلم
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها