×
پیشنهاد ویژه مدرن فیلم
وب سایت مدرن فیلم مرجع دانلود رایگان فیلم و سریال های جدید ایرانی ۱۴۰۳ و خارجی دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده ۲۰۲۴ با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها

دانلود فیلم کمپ جادویی دوبله فارسی Magic Camp 2020

دانلود فیلم کمپ جادویی دوبله فارسی

دانلود فیلم کمپ جادویی دوبله فارسی Magic Camp 2020 روایت اندی تاکرمن به عنوان مشاور به کمپ شعبده بازی دوران نوجوانی خود باز میگردد، جایی که وی امیدوار است بتواند حرفه ی خود را دوباره زنده کند و شغلی برای خودش دست و پا کند.

 

دانلود فیلم Magic Camp 2020 با کیفیت عالی و لینک مستقیم

[ به همراه لینک دانلود و دوبله فارسی اختصاصی ] ( جدید ) 

دانلود فیلم کمپ جادویی دوبله فارسی

دانلود فیلم کمپ جادویی دوبله فارسی

 

دانلود فیلم Magic Camp 2020 دوبله فارسی :

دانلود رایگان با کیفیت HQ_1080

دانلود رایگان با کیفیت ۱۰۸۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۷۲۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۴۸۰P

پخش آنلاین


جزئیات فیلم سینمایی Magic Camp 2020 :

کارگردان : Mark Waters

تهیه کننده : Suzanne Todd

نویسنده فیلمنامه : Noah Harpster

موسیقی : Rolfe Kent

تدوین : Bruce Green

فیلمبرداری : Theo van de Sande

ژانر : خانوادگی ، فانتزی و کمدی

مدت زمان فیلم : 100 دقیقه

imdb : 6.3

محصول : آمریکا

تاریخ انتشار : August 14, 2020


دانلود فیلم خارجی جدید کمپ جادویی به کارگردانی مارک واترز با کیفیت FULL HD ، ۱۰۸۰p ، ۷۲۰p و حجم کم

فیلم کمپ جادویی Magic Camp 2020 فیلمی خانوادگی ، فانتزی و کمدی محصول ایالات متحده آمریکا به کارگردانی مارک واترز است که در سال 2020 توسط کمپانی والت دیزنی پیکچرز تهیه و منتشر شد.

در این فیلم هنرمندانی همچون آدام دیواین، جفری تامبر، جیلیان جیکوبز، ناتانیا لوگن مکاینتایر، کول ساند، ایزابلا کراوتی، جوزی توتا، ایزابلا آلوارز، هایدن کرافورد، آلدیس هاج، راشل آیتس، کریستال جوی براون، دزمیند چایام و لونی چاویس به بازیگری پرداخته اند.

شما می توانید نسخه اصلی فیلم کمپ جادویی Magic Camp 2020 را به رایگان با لینک مستقیم از سایت مدرن فیلم و مصرف اینترنت نیم بها دانلود نمایید.


دانلود کامل فیلم Magic Camp 2020 بدون سانسور و حجم کم از رسانه مدرن فیلم

بازیگران فیلم سینمایی کمپ جادویی Magic Camp 2020 :

آدام دی واین در نقش اندی داکرمن ، مشاور اردوگاه که اعجوبه جادویی سابق بود و از کریستینا کینه به دل می گیرد.
جفری تامبور در نقش روی پرستون ، مربی و مالک کمپ جادویی
گیلیان جیکوبز در نقش کریستینا دارک وود ، مشاور اردوگاه که جادوگر موفقی است و شریک سابق اندی بود
ناتانیل مک اینتایر در نقش تئو موز ، پسر 12 ساله ای که هنگام کنار آمدن با مرگ پدرش در اردوی جادویی شرکت می کند
کول سند در نقش ناتان جنکینز ، پسری مبتلا به آلرژی که با تئو دوست می شود
ایزابلا کرووتی در نقش روت بروسلباخ ، دختری وسواس به خرگوش ها که متخصص پرنده می شود
جوزی توتا  در نقش جاد کسلر ، پسر جادوگری مشهور که مد را بر ترفندها ترجیح می دهد
ایزابلا آلوارز در نقش ورا کوستا ، دختری ضد اجتماعی و طعنه آمیز
هایدن کرافورد در نقش ویک آنتونیو ، قلدر که برنده عصای طلایی سال گذشته است
بیانکا گراوا در نقش ژانل سانتوس ، دختری ثروتمند که عاشق تئو می شود
آلدیس هاج در نقش دوین موسی ، پدر تئو
روشل آیتس در نقش زویی موسی ، مادر تئو
کریستال جوی براون در نقش لنا لمبرت ، یکی از مشاوران اردوگاه
دزموند چیام در نقش خشایارشا ، یکی از مشاوران اردوگاه
لونی چاویس در نقش کامرون موسی ، برادر کوچکتر تئو
مایکل هیچکاک در نقش کورنلیوس کسلر ، پدر جادوگر جاد
مایکل آناستازیا در نقش همیلتون ، راننده جانل


دانلود رایگان فیلم سینمایی خارجی کمپ جادویی با هنرمندی آدام دی واین

تئو موسی یک جادوگر جوان مشتاق است که با مرگ پدرش کنار می آید. مادرش فیلم پذیرش او را از موسسه سحر و جادو ، یک اردوی تابستانی که توسط روی پرستون عجیب و غریب اداره می شود ، فاش می کند. با فرض اینکه پدرش برای او درخواست داده باشد ، تئو موافقت می کند که در آنجا شرکت کند. اندی داکرمن یک شعبده باز قدیمی است که از بخت بدش می گذرد و از کریستینا دارک وود معروف کینه دارد ، که یک بازی انفرادی موفق در نوار لاس وگاس دارد. پرستون اندی ، شاگرد سابق خود را متقاعد می کند تا در کنار دارک وود به عنوان مشاور به اردوگاه بازگردد.

در اردو ، دانش آموزان به چهار کابین مختلف تقسیم می شوند تا در مسابقه تاپ هت سال پایانی سال با یکدیگر روبرو شوند ، جایی که یک دانش آموز برنده چوب طلایی می شود. اندی به عنوان رهبر کابین Hearts ، از جمله تئو ، تعیین شده است. ناتان جنکینز مستعد آلرژی ؛ روت بروسلباخ وسواس خرگوش ؛ جاد کسلر ، پسر کم استعداد یک شعبده باز مشهور. و ضد اجتماعی ورا کوستا. دارک وود هدایت الماس ها را بر عهده دارد ، از جمله برنده قبلی عصای طلایی و زورگوی Vic d’Antonio ، و ژانل سانتوس ، که علاقه زیادی به تئو دارد.

قلبهای بی تجربه برای یادگیری جادو تلاش می کنند و اندی ناامید تقریباً کنار می رود ، اما متوجه می شود که تئو برای ترفندهای کارت هدیه ای دارد. اندی که تصمیم دارد دارک وود را شکست دهد ، به قلب ها کمک می کند تا استعدادهای پنهان خود را بشناسند: جاد طراحی لباس را پذیرفته است ، روت به پرندگان بیش از خرگوش ها علاقه دارد ، ناتان می تواند محاسبات ذهنی چشمگیری را انجام دهد و ورا شروع به دوست شدن می کند. اندی که به تئو کمک می کند تا بر ترس صحنه خود غلبه کند ، نشان می دهد که او و دارک وود به عنوان کمپینگ با هم ملاقات کردند و زوج و شریک جادویی شدند. او یک قرارداد تلویزیونی پشت سر او پذیرفت و در حالی که او در ابهام قرار گرفت ، حرفه او شروع شد.

دارک وود ژانل را که والدین ثروتمندش او را به جای گذراندن وقت با اردوهای مختلف می فرستند ، متقاعد می کند تا به جادوگری فرصتی بدهد. ویک در تلاش برای تحقیر نیتان ، تئو از او پیروز شده و ظاهراً کارت های تئو را می سوزاند – هدیه ای از طرف پدرش ، که او را با جادو آشنا کرد. تئو که ناراحت است ، با اندی و همکارانش قلب و همچنین ژانل پیوند برقرار می کند. پس از اینکه الماس تمام وسایل اردوگاه را برای خود بررسی کرد ، اندی قلبها را به شهر می برد تا با هر آنچه که پیدا کردند آموزش ببیند و جادوگران جوان کارهای خود را در ملاء عام انجام می دهند.

اندی با دارک وود روبرو می شود ، که قبلاً تیمش را سرزنش کرده بود ، و او حقیقت پشت سر آنها را آشکار می کند: او سعی کرد برای هر دو طرف مذاکره کند ، که او هرگز فرصتی برای توضیح آن به او نداد. او برای روز بعد در وگاس برای او مهمانی رزرو کرده است. با تشویق پرستون ، اندی می پذیرد ، زیرا می داند که تمرینات Hearts را از دست خواهد داد اما همان شب برای مسابقات تاپ کلاه به زمان قبلی باز می گردد. پرستون به Hearts اطلاع می دهد که اندی به وگاس رفته است ، اما پس از دورهمی موفق ، اندی برای اجرای نمایش شبانه – همزمان با مسابقه – دعوت می شود.

خانواده دانش آموزان ، از جمله والدین ژانل ، برای شرکت در مسابقه حاضر می شوند. بدون وجود اندی ، تئو عصبی توسط پرستون تشویق می شود و ویدئوی حمایتی را که مادر تئو به عنوان درخواست وی ارائه کرده است به او نشان می دهد. اندی – که نمایش وگاس را رد کرد – اجرای تیم خود را تماشا می کند و نتیجه می گیرد که پرستون همه چیز را ترتیب داده تا عشق اندی به جادو را جبران کند. تئو بر ترس خود غلبه می کند تا اجرای نهایی را انجام دهد ، یک ترفند قلبی قلبی که از حمایت خانواده او تشکر می کند. Hearts برنده Top Hat می شود و Janelle نیز عصای طلایی را دریافت می کند.

اندی به عنوان مدیر استعداد در طول سال در اردو استخدام می شود و با دارک وود آشتی می کند ، او موافقت می کند که اگر در نمایشگاهی در وگاس به مناسبت او اجرا می کند ، با او تدریس کند. ویک از تئو عذرخواهی می کند و کارت های سالم خود را برمی گرداند. پدر جاد با افتخار می پذیرد که او یک طراح با استعداد است ، نه یک جادوگر. روت سرانجام یک خرگوش در دست دارد در حالی که دوستی نزدیک با ورا ایجاد می کند. و ژانل و تئو یک بوسه مشترک دارند. فیلم با ویدیوی جدید موسسه جادو به سرپرستی اندی به پایان می رسد.


رسانه مدرن فیلم امید دارد که از دانلود فیلم سینمایی کمپ جادویی دوبله فارسی Magic Camp 2020 و تماشای این فیلم در کنار خانواده لذت ببرید. لطفا هرگونه نظر و نقد خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های اکشن : دانلود فیلم یاغی دوبله فارسی Rogue 2020

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های کمدی و خانوادگی : دانلود فیلم ساخت ایتالیا دوبله فارسی Made in Italy 2020

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های بیوگرافی ، درام و تاریخی : دانلود فیلم فهرست شیندلر دوبله فارسی Schindler’s List 1993

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های مستند : دانلود مستند فیل دوبله فارسی Elephant 2020

سایر اطلاعات فیلم :

    21 آگوست 21 هیچ دیدگاه
    5 1 رای
    امتیازتون به فیلم
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها