×
پیشنهاد ویژه مدرن فیلم
وب سایت مدرن فیلم مرجع دانلود رایگان فیلم و سریال های جدید ایرانی ۱۴۰۳ و خارجی دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده ۲۰۲۴ با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها
  • مدرن فیلم
  • »
  • فیلم
  • »
  • دانلود فیلم شیفت دوازده ساعته دوبله فارسی Twelve 12 Hour Shift 2020

دانلود فیلم شیفت دوازده ساعته دوبله فارسی Twelve 12 Hour Shift 2020

دانلود فیلم شیفت دوازده ساعته دوبله فارسی

دانلود فیلم شیفت دوازده ساعته دوبله فارسی Twelve 12 Hour Shift 2020 روایت در سال 1999 ، در بیمارستانی در آرکانزاس ، یک پرستار معتاد به نام مندی سعی کرد در یک شیفت 12 ساعته با پسرعموی خود و گروهی از قاچاقچیان بدن ، یک کلیه جایگزین پیدا کند.

 

دانلود فیلم Twelve 12 Hour Shift 2020 با کیفیت عالی و لینک مستقیم

[ به همراه لینک دانلود و دوبله فارسی اختصاصی ] ( جدید ) 

دانلود فیلم شیفت دوازده ساعته دوبله فارسی

دانلود فیلم شیفت دوازده ساعته دوبله فارسی

 

دانلود فیلم Twelve 12 Hour Shift 2020 دوبله فارسی :

دانلود رایگان با کیفیت HQ_1080

دانلود رایگان با کیفیت ۱۰۸۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۷۲۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۴۸۰P

پخش آنلاین


دانلود فیلم Twelve 12 Hour Shift 2020 زیرنویس فارسی چسبیده :

دانلود رایگان با کیفیت HQ_1080

دانلود رایگان با کیفیت ۱۰۸۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۷۲۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۴۸۰P

پخش آنلاین


جزئیات فیلم سینمایی Twelve 12 Hour Shift 2020 :

کارگردان : Brea Grant

تهیه کننده : Matt Glass

نویسنده فیلمنامه : Brea Grant

موسیقی : Matt Glass

فیلمبرداری : Matt Glass

ژانر : ترسناک ، هیجان انگیز و کمدی

مدت زمان فیلم : 86 دقیقه

imdb : 5.2

محصول : آمریکا

تاریخ انتشار : September 22, 2020


دانلود فیلم خارجی جدید شیفت دوازده ساعته به کارگردانی برا گرانت با کیفیت FULL HD ، ۱۰۸۰p ، ۷۲۰p و حجم کم

فیلم شیفت دوازده ساعته Twelve 12 Hour Shift 2020 فیلمی ترسناک ، هیجان انگیز و کمدی محصول سال ۲۰۲۰ آمریکا به کارگردانی برا گرانت است که توسط کمپانی HCT Media منتشر شد.

بازیگرانی چون آنجلا بتیس، دیوید آرکت، کلوئی فارنورث، مایک فولی، کیت ویلیامسون، تارا پری، بروک سگوین و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شما می توانید نسخه اصلی فیلم شیفت دوازده ساعته Twelve 12 Hour Shift 2020 را به رایگان با لینک مستقیم از سایت مدرن فیلم و مصرف اینترنت نیم بها دانلود نمایید.


دانلود کامل فیلم Twelve 12 Hour Shift 2020 بدون سانسور و حجم کم از رسانه مدرن فیلم

بازیگران فیلم سینمایی شیفت دوازده ساعته Twelve 12 Hour Shift 2020 :

Angela Bettis as Mandy

David Arquette as Jefferson

Chloe Farnworth as Regina

Mick Foley as Nicholas

Kit Williamson as Officer Myers

Nikea Gamby-Turner as Karen

Tara Perry as Dorothy

Brooke Seguin as Janet

Dusty Warren as Mikey

Tom DeTrinis as Mr. Kent

Thomas Hobson as Derrick

Julianne Dowler as Cathy

Briana Lane as Cheryl Williams

Sydney Steinberg as Denise Hamford

Taylor Alden as Shawna

Missy Stahr Threadgill as Mrs. Patrick

Scott Dean as Efron

Ted Ferguson as Mr. Collins

Aaron Preusch as Andrew


دانلود رایگان فیلم سینمایی خارجی شیفت دوازده ساعته با هنرمندی آنجلا بتیس

در آرکانزاس در سال 1999 ، مندی یک پرستار است که بیش از حد کار می کند و به مواد مخدر اعتیاد دارد. او علاوه بر سرقت داروهای بیمار ، عادت مواد مخدر خود را با برداشت اعضای بدن بیمار تأمین می کند. پرستار میز کار ، شریک مندی است و مندی به تازگی پسر عموی خود رجینا را برای انتقال اعضای بدن به قاچاقچی نیکلاس آورده است.

یک شب ، در ابتدای شیفت 12 ساعته ، مندی کلیه برداشت شده را در کولر به رجینا پشت بیمارستان تحویل می دهد. رجینا به طور تصادفی کولر را با کلیه ترک می کند ، در عوض یک کولر با قوطی نوشابه را به نیکلاس منتقل می کند. نیکلاس از رجینا می خواهد که کلیه را دریافت کند وگرنه او باید کلیه اش را بگیرد. رجینا نمی تواند کلیه را در بیمارستان پیدا کند. مندی از کمک به او امتناع می کند ، بنابراین رجینا مانند یک پرستار لباس می پوشد و یکی از بیماران مندی را با ریختن سفیدکننده در گلوی او می کشد. رجینا انتظار دارد که مندی بتواند کلیه بیمار بیمار را بیرون بکشد ، اما مندی با عصبانیت توضیح می دهد که او دیالیز شده است ، بنابراین کلیه هایش بی فایده است.

پلیس برای تحقیق از بیمار کشته شده می آید. رجینا به افراد بیشتری حمله می کند و تهدید می کند که عملیات قاچاق اعضای بدن را افشا خواهد کرد مگر اینکه مندی به او کمک کند. مندی موافقت می کند و به رجینا می گوید بیرون منتظر بمانید. رجینا یکی از حامیان نیکلاس را می بیند و در وحشت یک اسکیت بورد سوار را می کشد تا کلیه اش را بگیرد ، اما در عوض مثانه اش را می گیرد. در همین حال ، در داخل بیمارستان مندی یک بیمار را با مصرف بیش از حد می کشد و موفق به برداشتن کلیه او می شود. او کلیه را در دستگاه خنک کننده دیگری کنار دستگاه فروش قرار می دهد ، اما زمانی که رجینا به آن نزدیک می شود ، ناپدید می شود.

طرفدار نیکلاس ، مایکی ، که وارد بیمارستان شده و کارکنان و بیماران را ترور کرده است ، آماده می شود تا رجینا را بکشد ، اما او به شدت پیشنهاد می کند که آنها یک بیمار کما را ربوده باشند تا نیکلاس بتواند تمام اعضای بدن او را بگیرد. بیمار کما برادر ناتنی مندی سوء استفاده کننده و معتاد به مواد مخدر است. مندی مداخله می کند و با هم او و رجینا موفق می شوند بر مایکی غلبه کنند. تحقیقات پلیس (به اشتباه) مشخص می کند که مایکی در اطراف بیمارستان مرتکب قتل شده است. رجینا می رود. میهمان بیمارستان آقای کنت ناگهان اعلام می کند که تمام شب کولرهای حاوی کلیه را پیدا کرده است. مندی خسته می رود تا با کامیونش چرت بزند. فیلم با ورود مجدد مندی به بیمارستان برای شروع شیفت بعدی به پایان می رسد و مدت کوتاهی پس از آن نیکلاس به دنبال آن می رود.


رسانه مدرن فیلم امید دارد که از دانلود فیلم سینمایی شیفت دوازده ساعته دوبله فارسی Twelve 12 Hour Shift 2020 و تماشای این فیلم در کنار خانواده لذت ببرید. لطفا هرگونه نظر و نقد خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های کمدی ، موزیکال ، ماجراجویی و علمی تخیلی : دانلود فیلم بیل و تد چهره موسیقی دوبله فارسی Bill & Ted Face the Music 2020

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های دراماتیک و علمی تخیلی : دانلود فیلم ال ایکس ۲۰۴۸ دوبله فارسی LX 2048 2020

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های کمدی ، درام و خانوادگی : دانلود فیلم جنگ با پدربزرگ دوبله فارسی The War with Grandpa 2020

پیشنهاد مدرن فیلم برای علاقمندان به فیلم های کمدی و خانوادگی : دانلود فیلم جامعه مخفی نجیب زادگان دوم دوبله فارسی Secret Society of Second-Born Royals 2020

سایر اطلاعات فیلم :

    15 آگوست 21 هیچ دیدگاه
    0 0 رای ها
    امتیازتون به فیلم
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها