×
پیشنهاد ویژه مدرن فیلم
وب سایت مدرن فیلم مرجع دانلود رایگان فیلم و سریال های جدید ایرانی ۱۴۰۳ و خارجی دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده ۲۰۲۴ با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها
  • مدرن فیلم
  • »
  • فیلم
  • »
  • دانلود انیمیشن مریخی ها مامان میخوان Mars Needs Moms 2011 دوبله فارسی

دانلود انیمیشن مریخی ها مامان میخوان Mars Needs Moms 2011 دوبله فارسی

دانلود انیمیشن Mars Needs Moms 2011 دوبله فارسی

دانلود انیمیشن مریخی ها مامان میخوان Mars Needs Moms 2011 دوبله فارسی روایت “میلو” نام پسر جوانی است که سرنوشتش به شکلی عجیب رقم خورده است. او که با مادرش رابطه صمیمی ندارد در شرایطی است که می فهمد مردم مریخ با بردن مادر به مریخ در تلاشند مادرش را از او جدا کنند.

 

دانلود انیمیشن Mars Needs Moms 2011 با کیفیت عالی و لینک مستقیم

[ لینک دانلود انیمیشن مریخی ها مامان میخوان دوبله فارسی اختصاصی اضافه شد ] ( جدید ) 

دانلود انیمیشن Mars Needs Moms 2011 دوبله فارسی

دانلود انیمیشن Mars Needs Moms 2011 دوبله فارسی

 

دانلود انیمیشن Mars Needs Moms 2011 دوبله فارسی :

دانلود رایگان با کیفیت ۷۲۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۴۸۰P

پخش آنلاین


جزئیات انیمیشن Mars Needs Moms 2011 :

کارگردان : Simon Wells

تهیه کننده : Robert Zemeckis

نویسنده فیلمنامه : Simon Wells

موسیقی : John Powell

تدوین : Wayne Wahrman

فیلمبرداری : Robert Presley

ژانر : ماجراجویی

مدت زمان انیمیشن : 88 دقیقه

محصول : آمریکا

تاریخ انتشار : March 11, 2011


دانلود انیمیشن و کارتون جدید مریخی ها مامان میخوان به کارگردانی سیمون ولز با کیفیت FULL HD ، ۱۰۸۰p ، ۷۲۰p و حجم کم

انیمیشن مریخی ها مامان میخوان Mars Needs Moms 2011 انیمیشنی زیبا محصول کشور آمریکا در سبک انیمیشن و ماجراجویی به کارگردانی سیمون ولز است که در سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر شد.

این انیمیشن موفق شده است امتیاز ۵.۴ را از سایت معتبر IMDB کسب نماید.

صداپیشگانی چون ست گرین و جان کازاک در این انیمیشن به جای شخصیت های اصلی صحبت کرده اند.

انیمیشن زیبای مریخی‌ها مامان میخوان در تاریخ ۱۱ مارس سال ۲۰۱۱ میلادی در کشور آمریکا به نمایش عموم درآمده است.

شما می توانید نسخه اصلی انیمیشن مریخی ها مامان میخوان Mars Needs Moms 2011 را به صورت رایگان با لینک مستقیم از سایت مدرن فیلم و مصرف اینترنت نیم بها دانلود نمایید.


دانلود کامل انیمیشن Mars Needs Moms 2011 بدون سانسور و حجم کم از رسانه مدرن فیلم

بازیگران انیمیشن Mars Needs Moms 2011 :

صداپیشگان انیمیشن مریخی ها مامان میخوان Mars Needs Moms 2011 عبارتند از :

Seth Green as Milo (motion-capture)

Seth Dusky as Milo (voice)

Dan Fogler as George “Gribble” Ribble

Elisabeth Harnois as Ki

Mindy Sterling as The Supervisor

Joan Cusack as Milo’s mother

Kevin Cahoon as Wingnut

Dee Bradley Baker as Two Cat (voice)

Tom Everett Scott as Milo’s father

Raymond, Robert, and Ryan Ochoa as Martian Hatchlings


دانلود رایگان انیمیشن مریخی ها مامان میخوان با هنرمندی ست گرین

از نظر انسانها ، یک جامعه پر رونق و پیشرفته از نظر فنی از مریخی ها زندگی می کنند که در زیر سطح مریخ زندگی می کنند. ناظر مریخی ها هنگام مشاهده زمین ، مادری را می بیند که پسرش ، میلو را ترغیب می کند تا کارهای خود را انجام دهد. مریخی ها تصمیم دارند او را به مریخ بیاورند ، جایی که “مادری” او استخراج می شود و در نسل بعدی ربات های دایه کاشته می شود. در همین حال ، میلو که از پیروی از قوانین خانه و انجام کارهای منفور بیزار است و برای تغذیه کلم بروکلی به گربه اش ، کوجو متهم شده است ، با تمسخر به مادرش می گوید که زندگی او بدون او بهتر خواهد شد ، و این باعث ناراحتی او شد.

بعداً همان شب ، میلو برای عذرخواهی می رود ، اما متوجه می شود که مادرش در حال ربوده شدن است. او به دنبال او می دود ، اما آنها در قسمت های جداگانه ای از سفینه مریخی قرار می گیرند. در مریخ ، میلو را به یک سلول زیرزمینی منتقل می کنند. او فرار می کند و توسط نگهبانان مریخی تعقیب می شود ، اما صدایی را دنبال می کند که به او می گوید از یک ناودان پرش کند و در سطح زیرزمینی فرود می آید. در آنجا او مناظر پوشیده از سطل زباله را می بیند که موجودات خزدار در آن زندگی می کنند.

موجودات Milo را برای دیدار با Gribble ، معروف به جورج ریبل ، انسان بزرگسالی کودکانه که به او گفته بود از ناودان بپرد ، دور می کنند. گریبل برای میلو توضیح داد که مریخی ها قصد دارند خاطرات مادر میلو را هنگام طلوع آفتاب استخراج کنند ، با استفاده از روندی که باعث مرگ او می شود. گریبل که تنهاست و نمی خواهد میلو برود ، وانمود می کند که به مایلو کمک می کند مادرش را نجات دهد. نقشه او به بیراهه می رود و منجر به دستگیری گریبل و تعقیب میلو توسط نگهبانان مریخ می شود. میلو توسط کی ، یکی از ناظران بزرگ کننده نوزادان مریخی نجات می یابد. میلو به او در مورد جستجوی مادرش و اینکه رابطه انسانی با یک مادر چگونه است ، به او می گوید ، زیرا کی و خویشاوندانش فقط توسط بچه های ربات و ناظران راهنمایی می شدند و عشق را نمی شناختند.

میلو به خانه گریبل برمی گردد اما او را گم شده می یابد. عنکبوت رباتیک گریبل ، دو گربه ، میلو را به محوطه مریخ می برد که در آنجا گریبل برای اعدام آماده می شود. میلو توسط نگهبانان اسیر می شود ، اما کی اسلحه لیزری به او پرتاب می کند و به او اجازه می دهد فرار کند. میلو و گریبل در یک سطح خالی از سکنه عقب نشینی می کنند ، جایی که گریبل توصیف آدم ربایی و قتل مادرش توسط مریخی ها 20 سال پیش است. گریبل خودش را مقصر انتخاب شدن خود می داند و از اینکه نتوانسته او را نجات دهد ابراز تأسف می کند. میلو گریبل را متقاعد می کند که درست همانطور که کی آنها را پیدا می کند به او کمک کند آنها یک نقاشی دیواری باستانی از یک خانواده مریخی را کشف می کنند و متوجه می شوند که کودکان مریخی همیشه توسط ماشین بزرگ نمی شوند. گریبل توضیح می دهد که نوزادان ماده مریخی در حال حاضر توسط ربات های پرستار در جامعه پیشرفته از نظر فناوری پرورش می یابند ، در حالی که نوزادان پسر در پایین به پایین فرستاده می شوند که توسط مریخ نر بالغ ، موجودات خزدار که قبلاً با آنها روبرو شده است ، پرورش می یابند.

میلو ، گریبل و کی مادر میلو را درست قبل از طلوع آفتاب نجات می دهند و باعث می شوند انرژی دستگاه استخراج قفل های الکترونیکی اتاق کنترل را کوتاه کند. این اجازه می دهد تا بزرگسالان مذکر و نوزادان وارد آنجا شوند ، در حالی که آنها را خفه می کنند ، به نگهبانان و روبات ها حمله می کنند. میلو و مادرش کلاه ایمنی اکسیژن را می دزدند و سعی می کنند از سطح مریخ فرار کنند ، اما ناظر ، در حالی که می خواست آنها را بکشد ، باعث می شود که میلو سه پا شود و کلاه ایمنی او خرد می شود. مادرش کلاه ایمنی خودش را به او می دهد ، میلو را نجات می دهد اما باعث می شود خودش در هوای این سیاره خفه شود. مریخی ها حیرت دارند ، زیرا این اولین بار است که آنها عشق می بینند. گریبل کلاه ایمنی مادر خودش را پیدا می کند و آن را به مادر میلو می دهد و او را نجات می دهد. میلو به خاطر صحبت های قبلی اش از مادرش عذرخواهی می کند و این دو آشتی می کنند. کی کی برای آنها کشتی می آورد تا در آنجا فرار کنند اما ناظر در این امر مداخله می کند. کی استدلال می کند که مریخی ها قرار بوده با عشق در خانواده ها پرورش یابند ، اما استاد راهنما اصرار دارد که وضعیت فعلی بهتر است زیرا از نظر وی کارآمدتر است. نگهبانان به ماهیت بیرحمانه استاد راهنما پی می برند و وی را دستگیر می کنند و تصمیم می گیرند که اکنون بینش دوست داشتنی زندگی خانوادگی را ترجیح می دهند. مریخی های دیگر جشن می گیرند.

میلو ، مادرش ، گریبل ، کی و دو گربه دوباره به زمین سفر می کنند و میلو فرصت دارد از مادرش عذرخواهی کند. گریبل تصمیم می گیرد که نمی ماند زیرا می خواهد با کی در مریخ رابطه برقرار کند. میلو و مادرش درست قبل از آمدن پدر میلو به خانه خود برمی گردند.


رسانه مدرن فیلم امید دارد که از دانلود انیمیشن مریخی ها مامان میخوان Mars Needs Moms 2011 و تماشای این انیمیشن در کنار خانواده لذت ببرید. لطفا هرگونه نظر و نقد خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

دانلود انیمیشن دیزی کوئوکا Daisy Quokka 2020 دوبله فارسی

دانلود انیمیشن تخم مرغ ها Eggs 2021 دوبله فارسی

دانلود انیمیشن شرلوک هولمز و فرار بزرگ Sherlock Holmes and the Great Escape 2019 دوبله فارسی

دانلود انیمیشن نموی کوچک در سرزمین خواب Little Nemo: Adventures in Slumberland 1989 دوبله فارسی

سایر اطلاعات فیلم :

    22 آوریل 21 هیچ دیدگاه
    0 0 رای ها
    امتیازتون به فیلم
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها