×
پیشنهاد ویژه مدرن فیلم
وب سایت مدرن فیلم مرجع دانلود رایگان فیلم و سریال های جدید ایرانی ۱۴۰۳ و خارجی دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده ۲۰۲۴ با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها

دانلود انیمیشن کوکو Coco 2017 دوبله فارسی

دانلود انیمیشن Coco 2017 دوبله فارسی

دانلود انیمیشن کوکو Coco 2017 دوبله فارسی روایت پسر 12 ساله ای به نام میگل است که خانواده اش مخالف موسیقی جاز و موسیقی هستند و او را از این کار منع می کنند. اما او آرزو داشت روزی به نوازنده ای حرفه ای مانند ارنستو دلا کروز تبدیل شود.

سرانجام ، او تصمیم می گیرد که به دریا برود و به سرزمین مردگان برود تا حقیقت پنهان شده در پشت داستان زندگی خانوادگی خود را کشف کند.

به این ترتیب او با هکتور که کلاهبردار است آشنا می شود و داستان فیلم شکل می گیرد.

 

دانلود انیمیشن Coco 2017 با کیفیت عالی و لینک مستقیم

[ لینک دانلود انیمیشن کوکو دوبله فارسی اختصاصی اضافه شد ] ( جدید ) 

دانلود انیمیشن Coco 2017 دوبله فارسی

دانلود انیمیشن Coco 2017 دوبله فارسی

 

دانلود انیمیشن Coco 2017 دوبله فارسی :

دانلود رایگان با کیفیت HQ_1080

دانلود رایگان با کیفیت ۱۰۸۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۷۲۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۴۸۰P

پخش آنلاین


جزئیات انیمیشن Coco 2017 :

کارگردان : Lee Unkrich

تهیه کننده : Darla K. Anderson

نویسنده فیلمنامه : Adrian Molina

موسیقی : Michael Giacchino

تدوین : Steve Bloom

فیلمبرداری : Matt Aspbury

ژانر : ماجراجویی و کمدی

مدت زمان انیمیشن : 105 دقیقه

محصول : آمریکا

تاریخ انتشار : November 22, 2017


دانلود انیمیشن و کارتون جدید کوکو به کارگردانی لی آنکریچ با کیفیت FULL HD ، ۱۰۸۰p ، ۷۲۰p و حجم کم

انیمیشن کوکو Coco 2017 انیمیشن کمپانی پیکسار Pixar است که در نوامبر 2017 توسط استودیو سینمایی والت دیزنی Walt Disney منتشر شد.

اساس داستان این فیلم بر پایه یک مفهوم در فرهنگ مکزیکی به نام روز مردگان است.

آدریان مولینا و متیو آلدریخ فیلمنامه این فیلم را بر اساس داستانی از لی آنکریچ، آدریان مولینا، متیو آلدریخ و جیسون کاتز نوشته‌اند.

موسیقی فیلم توسط مایکل جاکینو آهنگساز آمریکایی که پیش از این نیز با پیکسار همکاری داشته ساخته شده‌است.

شما می توانید نسخه اصلی انیمیشن کوکو Coco 2017 را به صورت رایگان با لینک مستقیم از سایت مدرن فیلم و مصرف اینترنت نیم بها دانلود نمایید.


دانلود کامل انیمیشن Coco 2017 بدون سانسور و حجم کم از رسانه مدرن فیلم

بازیگران انیمیشن Coco 2017 :

صداپیشگان انیمیشن کوکو Coco 2017 عبارتند از :

آنتونی گنزالس (Anthony Gonzalez)

گائل گارسیا برنال (Gael García Bernal)

بنجامین برت (Benjamin Bratt)

النا یوباک (Alanna Ubach)

رنی ویکتور (Renee Victor)


دانلود رایگان انیمیشن کوکو با هنرمندی آنتونی گنزالس

در سانتا سیسیلیا ، مکزیک ، میگوئل آرزو دارد که یک موسیقی دان شود ، حتی اگر خانواده اش آن را کاملاً منع کنند. مادربزرگ بزرگ او ایملدا با مردی ازدواج کرده بود که او و دخترش کوکو را برای ادامه کار در موسیقی رها کرد و وقتی دیگر هرگز برنگشت ، ایملدا قبل از شروع کار کفش سازی ، همه اشکال موسیقی زندگی خانواده خود را کنار گذاشت. میگل اکنون با کوکو سالخورده و خانواده آنها که بیشتر آنها کفاش هستند زندگی می کند. کوکو از دست دادن حافظه رنج می برد و تا حد زیادی غیر کلامی شده است. میگل نوازنده مشهور ارنستو دلا کروز را بت می کند و مهارت های گیتار خود را مخفیانه تمرین می کند.

در روز مردگان ، میگل در می یابد که عکس کوکو به همراه والدینش (چهره پدرش که تصویر را پاره کرده) در خانواده آندرندا یک قسمت پنهان دارد که نشان می دهد پدربزرگ و بزرگش گیتار معروف ارنستو را در دست دارد. میگل با نتیجه گیری از اینکه نوه ارنستو بزرگ است ، تصمیم می گیرد بر خلاف مخالفت های خانواده اش ، به استعدادیابی محلی راه یابد.

بعد از اینکه مادربزرگ میگل گیتار خود را تخریب کرد ، به مقبره ارنستو می شکند و برای استفاده در نمایش گیتار را می دزد. با این حال ، با این کار ، او برای افراد زنده نامرئی می شود اما می تواند با نزدیکان اسکلتی خود ، که از سرزمین مردگان دیدار می کنند ، ارتباط برقرار کند. او را با خود برگرداندند ، آنها می فهمند كه ایملدا نمی تواند از آنجا دیدار كند زیرا میگل به طور تصادفی عکس خود را از محل جلسه خارج كرده بود. میگل در می یابد که به خاطر دزدی از مردگان نفرین شده است و باید قبل از طلوع آفتاب به سرزمین زندهگان برگردد ، در غیر این صورت یکی از مردگان خواهد شد. برای انجام این کار ، او باید از یک عضو خانواده نعمت دریافت کند. ایملدا به میگل یک نعمت می دهد به شرطی که دیگر هرگز موسیقی پخش نکند ، اما میگل امتناع می کند و تصمیم می گیرد که به جای آن از ارنستو برکت بگیرد.

میگل با حقه بازیگر هكتور ملاقات می كند ، وی اظهار می دارد كه ارنستو را می شناسد و پیشنهاد می دهد تا به میگل برسد تا به او برسد. در عوض ، میگل باید کمک کند تا هکتور پیش از فراموش کردن دخترش ، باعث ناپدید شدن کامل او شود. میگل برای برنده شدن در عمارت ارنستو با هکتور وارد مسابقه استعدادیابی می شود اما وقتی خانواده اش او را ردیابی می کنند مجبور به فرار می شود. سپس او سری به عمارت می زند ، جایی که ارنستو از او به عنوان نسل خود استقبال می کند ، اما هکتور با آنها روبرو می شود و با ارنستو از مشارکت در زندگی تجدید بحث می کند. میگل می فهمد كه وقتی هكتور تصمیم گرفت به نزد خانواده اش برگردد ، ارنستو او را مسموم كرد و گیتار و ترانه هایش را دزدید و آنها را به عنوان آواز خود رد كرد تا به شهرت برسد. برای محافظت از میراث خود ، ارنستو عکس را گرفته و میگل و هکتور را در گودال سنوت پرتاب می کند. در آنجا ، میگل در می یابد که هکتور پدربزرگ واقعی او است. هکتور فقط می خواست به سرزمین زندگی برود تا دوباره کوکو را ببیند.

پس از نجات ایملدا و خانواده از این دو ، میگل برای او فاش می کند که واقعاً چه شد Hector. ایملدا و هکتور به آرامی با یکدیگر آشتی می کنند و خانواده برای بازیابی عکس هکتور به کنسرت ارنستو نفوذ می کنند. جنایات ارنستو در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد و وی توسط راهنمای روحانی ایملدا ، پپیتا ، از ورزشگاه خارج می شود. در هرج و مرج ، میگل عکس را گم می کند. ایملدا و هکتور بدون قید و شرط میگل را برکت می دهند تا او با طلوع آفتاب به خانه برگردد. در خانه ، میگل “مرا به خاطر بسپار” را برای کوکو اجرا می کند ، آهنگی که هکتور برای او نوشت ، که پس از آن به بزرگترین موفقیت ارنستو تبدیل شد. کوکو در کنار میگل درخشان می شود و آواز می خواند. او فاش می کند که او قطعه پاره شده عکس خانوادگی را که صورت هکتور روی آن بود ذخیره کرده بود و سپس داستان های خانوادگی خود را در مورد پدرش تعریف می کند ، بنابراین وجود او را در سرزمین مردگان نجات می دهد. خانواده میگل با او آشتی می کنند و به ممنوعیت موسیقی پایان می دهند.

یک سال بعد ، میگل به خواهر نوزاد جدید خود خانواده پیشنهادات را نشان می دهد ، خانواده ای که اکنون شامل هکتور و یک کوکو به تازگی درگذشته است. با استفاده از نامه های کوکو از هکتور ، خانواده میراث ارنستو را از بین می برند و اجازه می دهند تا هکتور به جای وی به حق افتخار یابد. در سرزمین مردگان ، هکتور و ایملدا عاشقانه خود را از سر می گیرند و برای ملاقات با زندگان ، که میگوئل برای خانواده اش برنامه اجرا می کند ، به کوکو می پیوندند.


رسانه مدرن فیلم امید دارد که از دانلود انیمیشن کوکو Coco 2017 و تماشای این انیمیشن در کنار خانواده لذت ببرید. لطفا هرگونه نظر و نقد خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

دانلود انیمیشن کله حبابی ها Bobbleheads The Movie 2020 دوبله فارسی

دانلود انیمیشن سلام نینجا Hello Ninja 2019 دوبله فارسی

دانلود انیمیشن رایا و آخرین اژدها Raya and the Last Dragon 2021 دوبله فارسی

دانلود انیمیشن اژدها سوار Dragon Rider 2020 دوبله فارسی

سایر اطلاعات فیلم :

    11 مارس 21 هیچ دیدگاه
    5 1 رای
    امتیازتون به فیلم
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها