×
پیشنهاد ویژه مدرن فیلم
وب سایت مدرن فیلم مرجع دانلود رایگان فیلم و سریال های جدید ایرانی ۱۴۰۳ و خارجی دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده ۲۰۲۴ با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها

کاپیتان مارول 2 ، Captain Marvel 2 در سال 2022

دانلود فیلم کاپیتان مارول 2

فیلم کاپیتان مارول که محبوبیت ویژه ای نزد هواداران خود یافت تولیدکنندگان فیلم خیلی سریع به فکر تولید نسخه 2 رفته اند که با انتشار تولید نسخه دوم کاپیتان مارول 2 موافقت شده است . مگان مک دونل فصل 2 کاپیتان مارول را خواهد نوشت.

پس از 1،128،274،794 دلار جمع آوری شده از فصل اول مشخص است که کاپیتان مارول 2 ساخته خواهد شد. مطابق گزارش هالیوود ریپورتر ، دیزنی می توانست به اکشن فیلمنامه ای که از دهه 90 تا به امروز می رود ، به مگان مک دونل ، فیلمنامه نویس سریال WandaVision ، سریال اعتماد کند.
آنا بودن و رایان فلک که فیلم اصلی را با هم نویسندگی و کارگردانی کرده اند ، به اتاق کنترل برنخواهند گشت ، بلکه در حال مذاکره هستند تا به لطف یک سری جدید Disney + ، در دنیای مارول بمانند. مارول امیدوار است در کمترین زمان ممکن یک کارگردان زن را پیدا کند تا بتواند در سال 2022 به سینما برود. در فصل اول چندین قلم در فیلمنامه مشاهده شد ، یعنی نیکول پرلمن ، مگ لفاو و ژنو رابرتسون-دوور و همچنین بودن و فلک در نگارش فیلمنامه همکاری داشته اند.

دانلود فیلم کاپیتان مارول capitan marvel

بری لارسون. مک دونل فیلمنامه‌نویس صعودی است که WandaVision اولین ساخته او و همچنین Spin-off مارول است که در آن شاهد حضور الیزابت اولسن و پل بتانی به عنوان Wanda Maximoff ، aka Scarlet Witch و Vision خواهیم بود. این سریال از Disney + پخش می شود .

فیلم کاپیتان مارول Capitan Marvel 2019 :

کاپیتان مارول Captain Marvel یک فیلم ابرقهرمان آمریکایی ۲۰۱۹ است که بر اساس شخصیت کارول مارول کارول Danvers ساخته شده است. تولید شده توسط Marvel Studios و توزیع شده توسط Walt Disney Studios Motion Pictures ، بیست و یکمین فیلم در دنیای سینمایی مارول (MCU) است. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی آنا بودن و رایان فلک ساخته شده است که ژنو رابرتسون-دوتور نیز در این فیلمنامه نقش دارد. بری لارسون در نقش دنورس ، در کنار ساموئل ال جکسون ، بن مندلسون ، جیمون هونسو ، لی پیس ، لاشانا لینچ ، جما چان ، آنته بنینگ ، کلارک گرگ و جود لاو بازی می کند. در سال 1995 ، داستان از Danvers پیروی می کند كه پس از آنكه زمین در مرکز یك درگیری كهکشانی بین دو تمدن بیگانه قرار گرفت ، کاپیتان مارول می شود.

ساخت این فیلم از اوایل ماه مه 2013 آغاز شد. این فیلم در اکتبر 2014 به عنوان اولین فیلم ابرقهرمانی زنانه به رهبری Marvel Studios اعلام شد. نیکول پرلمن و مگ لفاوو در ماه آوریل بعد از ارسال نمایش های جداگانه شخصیت به عنوان تیم نویسنده استخدام شدند. این داستان عناصر را از مجموعه داستانهای طنز “Kree – Skrull War” در سال 1971 از روی توماس وام گرفته است. لارسون در سال 2016 در سن دیگو طنز معرفی شد ، با بدن و فلك برای كارگردانی در آوریل 2017 استخدام شد. رابرتسون-دوور به زودی وظایف فیلمنامه نویسی را بر عهده گرفت و باقی بازیگران نیز با شروع فیلمبرداری به آن اضافه شدند. عکسبرداری از موقعیت مکانی در ژانویه سال 2018 آغاز شد ، با شروع عکاسی اصلی در ماه مارس در کالیفرنیا ، قبل از پایان یافتن در لوئیزیانا در ژوئیه سال 2018. جکسون و گرگ – که ، در میان دیگران ، نقشهای خود را از فیلم های قبلی MCU بازی می کنند – در دیجیتال بعد از تولید به دیجیتالی کاهش یافتند. منعکس کننده تنظیمات دهه 1990 این فیلم است.

کاپیتان مارول در 27 فوریه 2019 در لندن به نمایش درآمد و در 8 مارس به طور تئاتر در ایالات متحده اکران شد. این فیلم بالغ بر 1.1 میلیارد دلار در سرتاسر جهان بدست آورد و این نخستین فیلم ابرقهرمانی زن هدایت شده توسط زن بود که نشان میلیارد دلاری را تصویب کرد. این فیلم به عنوان پنجمین فیلم پرفروش سال 2019 شناخته شده و به عنوان نهمین فیلم ابرقهرمانی پرفروش و در کل 22 مین فیلم پرفروش ترین فیلم شد. این فیلم ستایش از بازیگران ، به ویژه بازیگران لارسون را دریافت کرد. دنباله ای در حال توسعه است که نسخه مورد انتظار آن در سال 2022 عرضه خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید : 

جشنواره بیگ اسکای آمریکا و اکران 3 مستند ایرانی

تحریم جشنواره فجر توسط سلبریتی ها و لغو این جشنواره

 

23 ژانویه 20 هیچ دیدگاه اخبار سینما
2 1 رای
امتیازتون به فیلم
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها