×
پیشنهاد ویژه مدرن فیلم
وب سایت مدرن فیلم مرجع دانلود رایگان فیلم و سریال های جدید ایرانی ۱۴۰۳ و خارجی دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده ۲۰۲۴ با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها
  • مدرن فیلم
  • »
  • فیلم
  • »
  • فیلم انگل parasite 2019 ؛ بهترین فیلم خارجی انجمن ملی منتقدان آمریکا

فیلم انگل parasite 2019 ؛ بهترین فیلم خارجی انجمن ملی منتقدان آمریکا

دانلود فیلم انگل parasite 2019

فیلم انگل parasite 2019 یک فیلم هیجان انگیز کمدی سیاه کره ای ۲۰۱۹ کره جنوبی به کارگردانی بونگ جون هو Bong Joon-ho است که او نیز داستان فیلم را نوشت و فیلمنامه را با هان جین برنده همزمان کرد. در این فیلم سونگ کانگ هو ، لی سون کیون ، چو یو جونگ ، چوی وو شیک و پارک سو-سدبازی می کنند و اعضای یک خانواده برنامه نویسی ضعیف را دنبال می کند تا با مطرح کردن روابط نامربوط به کارمندان یک خانواده بسیار ثروتمند تبدیل شوند.

 

فیلم انگل parasite 2019

دانلود فیلم Parasite 2019 دوبله فارسی :

دانلود رایگان با کیفیت ۱۰۸۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۷۲۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۴۸۰P


 

فیلم انگل نمایش جهانی خود را در جشنواره کن 2019 در تاریخ 21 مه 2019 برگزار کرد ، جایی که به اولین فیلم کره ای تبدیل شد که برنده نخل طلایی شد و اولین فیلمی که این کار را انجام داد با رأی موافق به اتفاق آرا از سال 2013 آبی رنگ گرم ترین رنگ است. این فیلم به عنوان ورودی کره جنوبی برای بهترین فیلم بین المللی ویژه در 92مین دوره جوایز اسکار انتخاب شد ، دومین انتخاب بونگ پس از مادر سال 2009.

فیلم انگل توسط CJ Entertainment در کره جنوبی در تاریخ 30 مه 2019 و در سایر نقاط جهان تا سال 2019 تا اوایل سال 2020 منتشر شد. این فیلم تحسین منتقدان را پذیرفت و به طور کلی بهترین منتخب سال توسط منتقدین در نظر گرفته شد.  این شرکت همچنین 128 میلیون دلار در سرتاسر جهان بدست آورد و تبدیل به بالاترین نسخه ناخوشایند بونگ و نوزدهمین فیلم پرفروش در کره جنوبی شد.

 

بازیگران فیلم سینمایی انگل Parasite 2019 : 

Song Kang-ho as Kim Ki-taek (Mr Kim; 김기택; Gim Gitaek)
Father of the Kim family. He is hired as Mr Park’s chauffeur while posing as the former chauffeur of “Jessica”‘s family member.

Lee Sun-kyun as Park Dong-ik (Nathan; 박동익; Bak Dongik)
Father of the Park family and a successful businessman.

Cho Yeo-jeong as Choi Yeon-gyo (Madame; 최연교; Choe Yeongyo)
Mother of the Park family.

Choi Woo-shik as Kim Ki-woo (Kevin; 김기우; Gim Giu)
Son of the Kim family. Recommended by Min-hyuk and posing as a Yonsei University student, he is hired as Da-hye’s English tutor and dubbed “Kevin” by the Park family. Ki-woo has a notable inability to perform well in university examinations. Choi Woo-shik stated that the character is intelligent, yet he does not have the vigour needed to succeed in examinations. Ki-woo himself acknowledges this, and tells Da-hye that he needs that quality to pass examinations.

Park So-dam as Kim Ki-jung (Jessica; 김기정; Gim Gijeong)
Daughter of the Kim family. She poses as “Jessica,” an art student of Illinois State University who Ki-woo knows through a friend, and is hired as Da-song’s art therapist.

Lee Jung-eun as Gook Moon-gwang (국문광; Guk Mungwang)
The Park family’s housekeeper, who was hired after working for Namgoong, the architect and previous owner of the house. Bong Joon-ho said her relationship with the architect and parts of her story “that happen in between the sequences in the film” will be explored in the spin-off television series.

Jang Hye-jin as Chung-sook (박충숙; Bak Chungsuk)
Mother of the Kim family. She is hired as the Park family’s housekeeper through a fabricated service for elite clientele, which Ki-taek claims offered him a position.

Park Myung-hoon as Oh Geun-sae (오근세; O Geunse)
Moon-gwang’s husband.

Jung Ji-so as Park Da-hye (박다혜; Bak Dahye)
Daughter of the Park family.

Jung Hyeon-jun as Park Da-song (박다송; Bak Dasong)
Son of the Park family.

Park Keun-rok as Yoon (; Yun)
Kim Ki-taek’s predecessor as Park Dong-ik’s chauffeur.

Park Seo-joon as Min-hyuk (민혁; Minhyeok)
Ki-woo’s friend (cameo). A university student who recommends Ki-woo to replace him as an English tutor to the Park family.

 

 

بیشتر بخوانید : 

انگل Parasite بونگ جون هو بهترین فیلم از نگاه منتقدان شیکاگو

فیلم فورد در برابر فراری Ford v Ferrari 2019 با فروشی بیش از 200 میلیون دلار

 

 

 

فیلم کره‌ای «انگل» در ادامه موفقیت‌های خود در فصل جوایز سینمایی، به عنوان بهترین فیلم سال از نگاه انجمن ملی منتقدان آمریکا انتخاب شد.

 این کمدی درام به کارگردانی «بونگ جون هو» با کسب ۴۴ رای و پشت سر گذاشتن فیلم‌های «زنان کوچک» و «روزی روزگاری در هالیوود»، جایزه بهترین فیلم سال را از نگاه جوایز سالانه انجمن ملی منتقدان فیلم از آن خود کرد و در بخش بهترین فیلمنامه نیز برنده نام گرفت.

فیلم «انگل»  که اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره کن امسال تجربه کرد و توانست نخل طلای بهترین فیلم را کسب کند، تاکنون از سوی حلقه منتقدان فیلم نیویورک،  هیات ملی نقد فیلم آمریکا،  انجمن منتقدان لس‌آنجلس و تورنتو و …  نیز به عنوان بهترین فیلم خارجی سال ۲۰۱۹ معرفی شده است.

این فیلم در نود و دومین دوره جوایز سینمایی اسکار نیز در دو شاخه بهترین فیلم و بهترین فیلم بین‌المللی شانس کسب جایزه دارد.

اما در سایر شاخه‌های پنجاه‌وچهارمین دوره جوایز سالانه انجمن ملی منتقدان فیلم آمریکا «گرتا گرویگ» برای فیلم «زنان کوچک» با گذر از «بونگ جون هو» و «مارتین اسکورسیزی» (مرد ایرلندی) برنده جایزه بهترین کارگردانی شد.

جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی و مکمل زن هم به ترتیب به «مری کی‌ پلیس» برای فیلم «دیانا» و «لارا درن» برای بازی در فیلم «داستان ازدواج» رسید و در بخش بازیگری مرد نقش اصلی و مکمل نیز «آنتونیو باندراس» (درد و شکوه) و «برد پیت» (روزی روزگاری در هالیوود) برگزیده شدند.

همچنین «سرزمین عسل» نیز در رقابت با «کارخانه آمریکایی» و «آپولو ۱۱» برنده بهترین مستند سال شد.

جوایز انجمن ملی منتقدان فیلم آمریکا، معتبرترین جایزه سینمایی است که از سوی منتقدان در آمریکا برگزار می‌شود.

 

داستان فیلم سینمایی انگل ( پاراسایت ) parasite 2019 : 

خانواده کیم – پدر کی تاک ، مادر چانگ سوک ، پسر کی وو و دختر کی جونگ – در یک آپارتمان کوچک در زیرزمین (بانجیها) زندگی می کنند.

مشاغل موقت کم درآمد به عنوان پوشه های جعبه پیتزا دارند ، و برای تأمین مخارج زندگی خود تلاش کنند.

دانشجوی دانشگاه مین هیوک ، دوست کی وو ، صخره ای دانشمند را برای وعده ثروت به خانواده می دهد.

او که برای تحصیل در خارج از کشور ، کشور را ترک می کند.

پیشنهاد می کند که کی وو بعنوان دانشجوی دانشگاه موقعیت خود را به عنوان مربی انگلیسی برای دختر خانواده ثروتمند پارک ، Da-hye بدست آورد.

کی وو به عنوان دانشجوی دانشگاه یونسی ظاهر می شود و توسط پارک ها استخدام می شود.

خانواده کیم به یکدیگر به عنوان کارگران غیر مرتبط و دارای صلاحیت زیاد توصیه می کنند که وظیفه خادم پارک ها را بر عهده بگیرند.

کی جونگ در نقش “جسیکا” ظاهر می شود و با استفاده از کی وو به عنوان مرجع ، به یک هنر درمانگر پسر کوچک پارک ، دا ترانه تبدیل می شود.

کی جونگ برای داشتن رابطه جنسی در ماشین ، راننده آقای پارک را قاب بندی می کند ، سپس به کی تاک توصیه می کند که جای او را بگیرد.

سرانجام ، چونگ سوك پس از سو استفاده كیمها از آلرژی هلو در خانه دار مدتها ، مون گوانگ ، به عنوان خانه دار پارک ها عهده دار كار شد تا خانم پارک را به سل مبتلا كند.

هنگامی که پارک ها در یک سفر کمپینگ حرکت می کنند ، کیم ها قبل از اینکه مون گوانگ درب منزل ظاهر شود.

در تجملات محل زندگی خود خوشحال می شوند و به چونگ سوک می گویند که چیزی در زیرزمین گذاشته است.

او وارد یک ورودی مخفی به یک پناهگاه زیرزمینی ایجاد شده توسط معمار و صاحب خانه قبلی می شود.

جایی که شوهر مون گوانگ ، گئون سا ، بیش از چهار سال است که به طور مخفیانه در آنجا زندگی می کند و از کوسه های وام پنهان شده است.

چونگ سوک از درخواست مون گوانگ برای کمک به گئون-سا در پناهگاه خودداری می کند ، اما کیم های شنود کننده به طور تصادفی خود را نشان می دهند.

مون گوانگ از آنها فیلم می گیرد و تهدید می کند که فیلم را به پارکها می فرستد.

طوفان شدید باران پارکها را زود به خانه می آورد و کیمزها برای تمیز کردن خانه و تسلیم مون گوانگ و گیون-سا قبل از بازگشت آنها درگیرند.

کیمزها گئون-سا و مون-گوانگ را در پناهگاه به دام می اندازند.

خانم پارک برای چونگ سوک فاش کرد که دا ترانه در تولد قبلی خود ، وقتی دید “شبح” – در واقع گئون سای – از زیرزمین بیرون می آید ، یک تجربه آسیب زای تشنج آور را تجربه کرده است.

کیم ها موفق می شوند دزدکی دزدکی از خانه بیرون بیایند ، اما نه قبل از شنیدن نظرات بی دست و پا آقای پارک در مورد بوی بد کی کیک.

آنها خانه خود را غرق در آب فاضلاب می بینند و مجبور می شوند در سالن ورزشی با سایر آوارگان پناه بگیرند.

روز بعد ، خانم پارک برای کمک به خانواده کیم یک مهمانی خانگی را برای تولد Da-song برگزار می کند.

کی وو با سنگ دانشمند وارد پناهگاه می شود تا رو به روی گئون سا شود.

پیدا کردن مون گوانگ بر اثر ضربه مغزی که در جنگ قبلی دریافت کرده بود ، جان خود را از دست داده است.

او توسط گئون سا مورد حمله قرار می گیرد ، که سر خود را با سنگ بیرون می زند و فرار می کند ، و کی وو را در یک استخر خون در زیرزمین دراز می کشد.

گئون سا به دنبال انتقام از مون گوانگ ، در مقابل میهمانان وحشت زده مهمانی کی جونگ را با چاقوی آشپزخانه می زند.

دا-ترون با دیدن گئون سای دچار تشنج دیگری می شود و درگیری آغاز می شود تا اینکه چونگ سوک با سیخ کباب به طور کشنده ای گئون-سا را ​​می کشد.

در حالی که کی تاک به کی جونگ دچار خونریزی شدید متمایل است ، آقای پارک به کی تاک دستور می دهد تا کلید ماشین را به سمت او بیندازد تا او بتواند دا ترانه را به بیمارستان منتقل کند.

در هرج و مرج ، کی تاک با دیدن واکنش انزجارآمیز آقای پارک به بوی گئون-سا ، چاقو را گرفته و او را می کشد.

سپس کی تاک با ترک بقیه اعضای خانواده کیم از صحنه فرار می کند.

هفته ها بعد ، کی وو در حال بهبودی از عمل جراحی مغز است.

او و چونگ سوک به جرم کلاهبرداری محکوم شده و به قید شرط قرار می گیرند.

کی جونگ درگذشت و کی تاک را که به جرم قتل آقای پارک تحت تعقیب پلیس بود ، پیدا نکرد.

گئون-سا یک مرد بی خانمان در نظر گرفته شده است و نه انگیزه وی و نه کی تاک برای ضربات چاقو مشخص نیست.

کی وو در خانه پارکها جاسوسی می کند ، اکنون به خانواده ای آلمانی که از تاریخچه آن بی اطلاع هستند فروخته شده و از چراغ چشمک زن پیامی را در کد مورس مشاهده می کند.

کی تاک ، که از طریق گاراژ به پناهگاه فرار کرده ، مون گوانگ را در حیاط خانه دفن کرده و اکنون شب یخچال را هجوم می دهد و هر روز نور را می زند ، امیدوار است که کی وو آن را ببیند.

کی وو که هنوز در آپارتمان زیرزمین اصلی خود با مادرش زندگی می کند نامه ای به کی تاک می نویسد و عهد می کند پول کافی بدست آورد تا روزی خانه را بخرد و با پدرش دوباره در کنار یکدیگر جمع شوند.

 

 

سایر اطلاعات فیلم :

    05 ژانویه 20 1 دیدگاه
    1 1 رای
    امتیازتون به فیلم
    اشتراک در
    اطلاع از
    1 دیدگاه
    تازه‌ترین
    قدیمی‌ترین بیشترین رأی
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    صبا
    1 سال قبل

    فیلم های کره ای واقعا معرکه ست