×
پیشنهاد ویژه مدرن فیلم
وب سایت مدرن فیلم مرجع دانلود رایگان فیلم و سریال های جدید ایرانی ۱۴۰۳ و خارجی دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده ۲۰۲۴ با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها

فیلم دانتون ابی Downton Abbey 2019 ؛ چهلمین فیلم پرفروش در سال 2019

downtown abbey 2019

فیلم دانتون ابی Downton Abbey 2019 یک فیلم درام دوره تاریخی 2019 است که توسط جولیان فوئلز ، خالق و نویسنده سریال های تلویزیونی به همین نام ، به تهیه کنندگی گرت نام ، لیز تروبریج و یاران ساخته و به کارگردانی مایکل انگلر ساخته شده است. این فیلم ساخت کارناوال فیلم است ، با توزیع Focus ویژگی ها و Universal Pictures International  و ادامه داستان را از این سریال ادامه می دهد ، با این حال قسمت اعظم بازیگران اصلی بازگردانده می شوند. این فیلم که در سال 1927 تنظیم شده است ، بازدیدی از پادشاه و ملکه را به خانه انگلیسی انگلیسی خانواده کراولی در حومه یورکشایر نشان می دهد. همزمان با فرود آمدن کارمندان رویال در داونتون ، یک قاتل نیز وارد کشور شده و تلاش می کند که پادشاه را بکشد. خانواده و خادمان نسبت به همراهان سلطنتی از جمله بانوی انتظار ملکه ، که با کراولی ها ، به ویژه کنتاک Dowager ، بر سر مسئله ارث افتاده است ، تردید می کنند.

 

 

دانلود فیلم downtown abbey 2019

 

آغاز فیلمبرداری فیلم Downton Abbey 2019 :

گرت Neame و Fellowes اندکی پس از پایان سریال ، برنامه ریزی یک اقتباس از ویژگی های سال 2016 را آغاز کردند. این در ژوئیه سال 2018 به طور رسمی تأیید شد و فیلمبرداری در اواخر همین ماه آغاز شد و تا نوامبر ادامه یافت. این فیلم در تاریخ 13 سپتامبر 2019 در انگلستان و در ایالات متحده در 20 سپتامبر 2019 منتشر شد. این فیلم به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدین دریافت کرد و 192 میلیون دلار کل جهان را بدست آورد.

این فیلم ادامه‌ای بر مجموعه تلویزیونی‌ای به همین نام ساخته جولین فلوز است که در آی‌تی‌وی از ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ به نمایش درآمد. وقایع این مجموعه تلویزیونی، در قصری در منطقه یورک‌شر در انگلستان به نامِ «دانتون اَبی» رخ می‌دهد. این مکان، محل سکونت اِرل و کُنتسِ گرانتهام و فرزندان و برخی اقوام دور آنهاست.

 

در هر قسمت از این سریال، زندگی روزمره خاندانِ اشرافی «کرالی» و دوستان و خدمتکاران و وقایع و روابط جاری آنان، در دوران سلطنت جرج پنجم به تصویر کشیده می‌شود.

 

 

پیشنهاد مدرن فیلم 

دانلود فیلم مرد ایرلندی The Irishman 2019 دوبله اختصاصی

 

 

موضوع و خلاصه فیلم سینمایی Downton Abbey 2019 :

در خلاصه داستان فیلم دانتون ابی Downton Abbey 2019  آمده است: این فیلم براساس سریال محبوب «دانتون اَبی» ساخته شده است و داستان خانواده ثروتمند کراولی را در اوایل قرن بیستم روایت می کند.

هیو بونه‌ویل، لورا کارمایکل، میشل داکری، جوآن فروگات، الیزابت مک‌گاورن، مگی اسمیت و پنلوپه ویلتون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی دانتون ابی به ایفای نقش پرداخته اند.

 

نگارش فیلمنامه دانتون ابی را جولین فلوز بر پایه رمان دانتون ابی اثر جولین فلوز بر عهده گرفته است. همچنین تولید کمپانی فیلمسازی کارنیوال فیلمز ساخت پروژه را انجام داده و فوکس فیچرز پخش جهانی دانتون ابی را انجام خواهد داد.

 

 

بازیگران فیلم دانتون ابی Downton Abbey 2019 :

هیو بونه‌ویل

لورا کارمایکل

میشل داکری

جوآن فروگات

الیزابت مک‌گاورن

مگی اسمیت

پنلوپه ویلتون

 

 

 

پیشنهاد مدرن فیلم 

دانلود فیلم دکتر اسلیپ Doctor Sleep 2019 دوبله فارسی

 

 

 

04 ژانویه 20 2 دیدگاه اخبار سینما
0 0 رای ها
امتیازتون به فیلم
اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ملیکا
1 سال قبل

سلام بدون سانسور هست؟